charter Svein....

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.786
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Burde vel ikke skrive dette, og det kommer vel knapt som noen overraskelse på noen....men,...

Denne Charter Svein figuren er jo med i "Skal vi danse", og i dag fikk han sine 2 minutter i prime time til å gi et annet bilde av seg selv...det ble fortalt at han hadde jobbet 15 år innen psykiatrien og hadde gjennom disse årene gjort seg refleksjoner som han hadde utrrykt i dikt...og han fikk en spotlight på seg, full stillhet og skulle da fremføre et av sine dikt, i beste sendetid på lørdag kveld.....og da velger faktisk fyren å levere et dikt hvor han prater om å sitte på dass, dritluktens kreativitet osv.....

Jaja....Dorthe pratet om bollemus på TV i går, Mia fortalte at hun brukte håndballklister til å holde daiene på plass i samme program som da Svein viste sine dypere følelser....begynner det å bli litt for mye "vanlige" folk på TV..?

Mvh
OMF

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
Har ikke sett dette programmet jeg.

Det var frivillig og se det.

Eller ?

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.413
Torget vurderinger
1
Har anlegget tatt kvelden siden du bruker tid på søppeltv…. :eek: :eek: :eek:

Daiene er et velkjent bergensord for pupper

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.103
Torget vurderinger
1
Få dere unger! Som er små, så skal dere se at de befrir dere fra all slags tull på TV og ellers i media. I dag, brukte jeg sikkert minst 10-15 minutter på å simulere "dyrelyder" fra kosedyrene til den lille krigeren her på gulvet. Han syntes det var fornøyelig. "Bææææ" og "møøøø" synes han er morsomme lyder.

Mvh. ;D

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
bjornh skrev:
Få dere unger! Som er små, så skal dere se at de befrir dere fra all slags tull på TV og ellers i media. I dag, brukte jeg sikkert minst 10-15 minutter på å simulere "dyrelyder" fra kosedyrene til den lille krigeren her på gulvet. Han syntes det var fornøyelig. "Bææææ" og "møøøø" synes han er morsomme lyder.

Mvh. ;D
Sant. Vi bør skaffe oss ett liv.

donnerwetter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.02.2008
Antall liker
105
bjornh skrev:
Mvh. ;D
Regner med at lydene ble gjengitt hifi-korrekt?
;D

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Antall liker
1.598
bjornh skrev:

Mvh. ;D
To gutter på 1 1/2 og 6 1/2 år. TV går i Drømmehagen og Disney XD.
Synd hvis jeg går glipp av noen daier, men slik går no dagan.

Mvh
RBN

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.103
Torget vurderinger
1
donnerwetter skrev:
bjornh skrev:
Mvh. ;D
Regner med at lydene ble gjengitt hifi-korrekt?
;D
Ja. Noen ganger med rørklang og da kan man velge mellom triode og pentode, andre mer transistoraktig i Kl. A og A/B, litt Switch-Mode, og Kl. D andre ganger, men sistnevnte er litt like noen ganger, men man kan jo legge til signaturen til JFET kondesatorer, og da blir det mer likt lyden i Kl. A igjen. SÅ begynner det å bli litt mer utfordrende når man skal ha en mer analog kilde som er mer LP aktig, eller mer digitalt som på CD, eller bedre: 24 bit som i DVD-A og eventuelt som PCM med oppløsning i 24 bit. Dynamikken er litt utfordrende da. Prøver å unngå MP3 eller AAC kvalitet.

Men krigeren på 11 uker på gulvet, han konsentrerer seg om lytteopplevelsen og det visuelle han, så han bryr seg vel ikke så mye bare det er rett kosedyr som lager rett lyd...! ;D

Wright

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Antall liker
2
rolfozzy skrev:
Det var frivillig og se det.

Eller ?
Ingen som har banket på her for å hive meg i kasjotten for ikke å ha sett det i alle fall.

Topp Bunn