Champions League

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Her er resultatet av treknigen.

Chelsea - Barcelona :eek:
Real Madrid - Arsenal
Werder Bremen - Juventus
Bayern München - AC Milan
PSV Eindhoven - Lyon
Ajax - Inter
Benfica - Liverpool
Glasgow R - Villareal

Phu!

Chelsea - Barcelona , ville heller ha sett dette som finalen. Helt åpen her, kanskje Barca er liten favoritt.


Real Madrid - Arsenal , Real knapp favoritt.

Werder Bremen - Juventus , Werder bli prügelknabe her, slapp inn 10 mål mot Lyon.

Bayern München - AC Milan , Another heavyweight encounter, et lite + til Milan (kanskje)

PSV - Lyon, PSV har overrasket før, men her spørs det om ikke Lyon blir at par nummer for store.

Ajax - Inter, Tja... Umiddelbart ville jeg gi favorittstemplet til Inter , men her er det muligheter for Ajax også.

Benfica - Liverpool , Grei trekning for Liverpool, men langt fra opplagt at de slår Benfica som slo ut ManU.

Glasgow R - Villareal , Det beste Rangers kunne håpe på, men jeg er rimelig sikker på at Villareal vinner dette.

__________
BOFF
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.068
Antall liker
6.375
Håper vi slipper å se arrogante franskmenn i 1/4 finalen ;D
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Håper vi slipper å se arrogante franskmenn i 1/4 finalen ;D

Det får vi nok, Lyon er sammen med Barca og Chelsea et av de beste lagene i Europa. Gir Lyon rundt 72,5 % sjans til å gå videre, som igjen tilsier odds på ca. 1,35-1,4.
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Fornøyd med utfallet av trekningen, spes på Liverpools vegne

Lin
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
900
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Benfica - Liverpool   , Grei trekning for Liverpool, men langt fra opplagt at de slår Benfica som slo ut ManU.

__________
BOFF
Dummeste jeg har hørt.. Det er jo klart som dagen. Total score 4-0
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Dummeste jeg har hørt.. Det er jo klart som dagen. Total score 4-0
Heh, et barn av 80-tallet her skjønner jeg. Fult mulig med 4-0 sammenlagt. Sannsynig? Neppe.

Kommer tilbake med oddsvurdering senere.
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Werder Bremen - Juventus :) easy as a walkover !
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Fotball er f... meg den mest urettferdige idretten som finnes spes når meksikanske dommere er kjøpt og betalt :mad:

Liverpools mål ble annulert, i tillegg til å bli tatt fra en straffe. Sao Paulo ble totalt ufortjent vm-vinner for klubblag :mad:
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Fotball er f... meg den mest urettferdige idretten som finnes spes når meksikanske dommere er kjøpt og betalt :mad:

Liverpools mål ble annulert, i tillegg til å bli tatt fra en straffe. Sao Paulo ble totalt ufortjent vm-vinner for klubblag :mad:
Trøst deg med at Liverpool var en totalt ufortjent CL-vinner.
Fortjener ikke Sao Paulo, i følge deg, tittelen, kunne det jo ikke bli en fortjent seierherre uansett hvem som vant finalen. ;D
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
"vm for klubblag" er en taperturnering uten noen form for prestisje eller mål og mening.
alle fornuftige mennesker gir da blank f i hvem som vinner eller taper. til og med royal league er viktigere.
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
900
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Heh, et barn av 80-tallet her skjønner jeg. Fult mulig med 4-0 sammenlagt. Sannsynig? Neppe.
1-0 borte, og 3-0 hjemme.. Har skjedd mindre sannsynlige ting i fotball. (CL-finalen i fjor...) Er forresten født på første del av 70-tallet, men var jo da barn på 80-tallet...

Kan jo strekke meg til å si 4-1 sammenlagt. 1-1 i Portugal, og 3-0 hjemme.

Trekker Villareal i neste runde, går videre 2-1 sammenlagt, slår deretter ut Barcelona i semi'en og Juventus i finalen. Da slipper vi å høre noe om at det var ufortjent, tenker jeg...

Fallhøyde skapes...
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Trekker Villareal i neste runde, går videre 2-1 sammenlagt, slår deretter ut Barcelona i semi'en og Juventus i finalen. Da slipper vi å høre noe om at det var ufortjent, tenker jeg...
ja, da skal dere slippe å høre mer om "flaks og ufortjent".

dessverre tror jeg sjansen er større for at jeg får en date med scarlet johansson enn at pool skal vinne cl i år.
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
ja, da skal dere slippe å høre mer om "flaks og ufortjent".
dessverre tror jeg sjansen er større for at jeg får en date med scarlet johansson enn at pool skal vinne cl i år.
Sjansen for at du skal få en date med frk Scarlet er like liten som at Leeds rykker opp i PL :D
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Sjansen for at du skal få en date med frk Scarlet er like liten som at Leeds rykker opp i PL :D
hehe, åssen visste du at jeg er leeds-fan? har typen din tysta nå?
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
hehe, åssen visste du at jeg er leeds-fan? har typen din tysta nå?
Jepp, informasjon kom i forbindelse med "U never walk again" utspillet.
Du har nå fått nok spillerom til å rakke ned på liverpool, så det var påtide med et lite motangrep ;)

Lin
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
hvis dere får han dommeren her til å dømme alle kampene deres i år, så kanskje dere vinner cl igjen.

http://www.trendpimp.com/displayimage.php?album=9&pos=10
;D ;D ;D

Hadde vi hatt flere dommere som han, ville nok fotballen tiltrukket seg et litt "bredere" publikum ;)

Og forresten hvilken farge er corian? Trodde dette var et materiale... Viktig å vite om høytalere står til sofa etc ;)

Lin
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
;D ;D ;D

Hadde vi hatt flere dommere som han, ville nok fotballen tiltrukket seg et litt "bredere" publikum ;)

Og forresten hvilken farge er corian? Trodde dette var et materiale... Viktig å vite om høytalere står til sofa etc ;)

Lin
corian er en slags stein, riktignok kunstig fremstilt. tenk deg en blankpolert gravstøtte, så er du i mål.
eller se her:

 
Topp Bunn