Champions League-rekord!!!

Fadamacka

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
343
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Så utrolig deilig!!!

Da var vi i gang, nå blir det CL-finale og PL-gull... ;D
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.234
Du så på feil kamp, gutt! :mad:
 

Fadamacka

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
343
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Neida, jeg så på begge! ;)

Gratulasjoner til alle RBK-fans, får jeg vel si.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.975
Antall liker
6.131
Torget vurderinger
32
Fetter'n min var på Anfield i går. Jeg fikk denne meldingen av ham:

Motstanderne spiller en god kamp. På det jevne av oss. En del sjanser som ikke settes. En del stang ut, men sett under ett: godkjent

Han er Liverpool-supporter, og hadde trolig en helt grei kveld i går...
 

Fadamacka

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
343
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Det som gjorde det så deilig var jo at vi faktisk har spilt som blinde høns en lang tid nå, og ikke fått uttelling. Jeg krysser fingrene for at det ikke bare var en tilfeldighet. Men Besiktas var ikke mye å skrive hjem om, det er aldeles sant. Dog ikke ofte en ser hælspark og leking med ball fra 'pool! :D
 

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Innlegg
563
Antall liker
0
Fadamacka skrev:
Så utrolig deilig!!!

Da var vi i gang, nå blir det CL-finale og PL-gull... ;D
8-0 er utklassingssifre, men hvis man "ser bak resultatet", som det heter, spilte egentlig ikke Liverpool mer enn en grei kamp. Besiktas ga etterhvert opp og slapp til Liverpool i sisteomgang på en måte som bare et totalt resignert tyrkisk lag kan gjøre. Yossi Benayoun var glitrende, mens midtbanen til Liverpool slet med feilpasninger og dårlig samspill, men vant på innsatsvilje og løpskapasitet. Har man ambisjoner om å vinne CL, må samspillet sitte enda bedre.

Ellers hadde det vært artig å vise kampen mellom Valencia og RBK på video til noen som ikke visste resultatet (noe som kanskje ikke er så lett), da er det fort gjort å ta feil av lagene. Rosenborg så ut som Valencia mens Valencia så mest ut som Lillestrøm på den svært dårlig dag. Helt rått er en grei oppsummering.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.234
R.E.S. skrev:
Fetter'n min var på Anfield i går. Jeg fikk denne meldingen av ham:

Motstanderne spiller en god kamp. På det jevne av oss. En del sjanser som ikke settes. En del stang ut, men sett under ett: godkjent

Han er Liverpool-supporter, og hadde trolig en helt grei kveld i går...
;D
Og jeg som trodde det først og fremst var ManU-supporterne som er så selvtilfredse.
 
Topp Bunn