Cd spillere med forforsterker

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Det går å få tak på Droplet med volumkontroll, men den må spesialbestilles.
Ellers er det jo lett å sammenligne audio aero og Ansient audio, da de finnes i samme butikk.
Ja du snakker. Da må du jo teste dem opp mot hverandre!
Rør på cdspiller, det er bra synes jeg. Man kan alltids bytte til litt bedre rør etterhvert, om det skulle friste.
Toobes man, fint det!
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Jeg har heller ikke hørt Lector hjemme, men i flg et par tester jeg har lest har denne en lydsignatur som kan sammenlignes med Consonance 120 Linear og div AN-spillere.

Lector spilleren har i mine ører ikke noe av den samme lydsignatur som AN-spillere/dacer.
Men som tweak man nevner.....Audio Aero Prima er en prima spiller ;). Mye mer livlig og frisk enn Lector.
 

staker

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.06.2004
Innlegg
475
Antall liker
26
Hadde vel ikke ventet meg noe enkelt svar på dette spørsmålet, selv om det har dukket opp en del gode forslag.

At det skal være rør til stede er en selvfølge, har også i dag rør fra ende til annen. Consonsncene jeg har hatt\har er reference sacd2 og mk2. Etter å ha byttet rør låt det ikke så helt galt, men det er vel litt å gå på før jeg er helt happy.
 

ayaboh

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
1.690
Antall liker
7
Hvilke rør kan man bytte ut 6H30 med? Finnes det rør man kan bytte med uten å bygge om spilleren?
Hvis det er Droplet du mener, ja. Bruker selv E188CC NOS. Dette er jo rene superrøret sammenlignet med 6H30.
 
Topp Bunn