U
utgatt60135
Gjest
Neste år blir mitt lille prosjekt å utnytte potensialet til høyttalerne mine med ny CD-spiller og forsterker opptil samme pris som D15, alså ca. 26k. Forutsetningen er et betydelig forbedring av nåværende komponenter naturlignok.
De som jeg synes er mest interesante er:
CD-spillere;
Lector CDP-7TL
Eera DL 1.0/2.0
Audio Aero Prima
Audia Flight Two
Musical Fidelity A5
Ayre CX 7e
Brukt/tilbud;
Electrocompaniet EMC1-UP
Marantz SA 11-1S
Meridian G08
Forsterker:
AVI Laboratory series
Sugden A21Se
Ayre AX7
Musical Fidelity A5
Brukt/tilbud;
Bryston B-100 SST
Audio Research VSi-55
Jeg kommer til å bytte en av dem først og om det blir spiller eller forsterker vet jeg ikke. Men jeg har veldig tro på AVI så den står øverst på listen. Kommer til å teste den snart.
Hører på vokaljazz, rock, pop, akustisk, electronica og klassisk. Mellomtonen er viktigst. Litt varme er bra. Holografi er viktig likeså detaljering, fokus, fylde og ikke minst musikalitet.
Nå har jeg Jungson Moon Harbour og Creek 5350SE. Er veldig godt fornøyd faktisk men mye vil ha mere.
Kom med innspill.... :
De som jeg synes er mest interesante er:
CD-spillere;
Lector CDP-7TL
Eera DL 1.0/2.0
Audio Aero Prima
Audia Flight Two
Musical Fidelity A5
Ayre CX 7e
Brukt/tilbud;
Electrocompaniet EMC1-UP
Marantz SA 11-1S
Meridian G08
Forsterker:
AVI Laboratory series
Sugden A21Se
Ayre AX7
Musical Fidelity A5
Brukt/tilbud;
Bryston B-100 SST
Audio Research VSi-55
Jeg kommer til å bytte en av dem først og om det blir spiller eller forsterker vet jeg ikke. Men jeg har veldig tro på AVI så den står øverst på listen. Kommer til å teste den snart.
Hører på vokaljazz, rock, pop, akustisk, electronica og klassisk. Mellomtonen er viktigst. Litt varme er bra. Holografi er viktig likeså detaljering, fokus, fylde og ikke minst musikalitet.
Nå har jeg Jungson Moon Harbour og Creek 5350SE. Er veldig godt fornøyd faktisk men mye vil ha mere.
Kom med innspill.... :