Ønsker anbefaling CD spiller med DAB+

Tveru

Fersking
Ble medlem
02.11.2017
Antall liker
0
Er det noen av dere her inne som har peiling på om det finnes en kvalitets CD spiller med DAB+ på markedet? Jeg vet TEAC har denne: Teac PD-301DAB-X CD-spiller/DAB+/FM - Radio & musikkspillere - Komplett.no Bruksmessig er denne ganske genial tenker jeg, med CD, DAB+ og DAC, men er skeptisk til lydkvalitet på denne som kanskje er i billigste laget?? Nå er det jo ikke alltid slik at det ikke er mulig å finne kvalitetsprodukter til en billig penge, men tviler sterkt på at denne matcher min Hegel cd spiller som eventuelt må skiftes ut. Gode forslag til kvalitetsspiller mottas med takk...

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.086
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Vet ikke om noen.
De aller fleste streamere spiller all mulig slags nettradio, men om nettradio ikke er et alternativ faller jo det bort. Eventuelt velger man separat cd-spiller til en receiver som har DAB+, eller en ren mottaker for DAB+.

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
10.100
Sted
Østfold
Torget vurderinger
21
Jeg har et CD drev og en god DAC fra før og fikk lyst på en DAB+ løsning i tillegg.
Jeg kjøpte denne og synes den er grei, forutsetter jo at du har en ledig inngang på forsterker (eller DAC)

Tveru

Fersking
Ble medlem
02.11.2017
Antall liker
0
Joda, har både CD spiller og DAB+ tuner i dag, men poenget var å samle dette i en boks for å spare litt plass samtidig som lysten til til litt fornyelse dukker opp fra tid til annen. Tenkte kanskje noen visste om andre produsenter enn Teac som leverte et slikt konsept. Internettradio er ikke et alternativ...

bluesman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
28
Torget vurderinger
1
Du har et alternativ her, Tascam CD-400 UDAB. Om det er kvalitet nok har jeg ingen formening om.

Topp Bunn