CD lommer/innercover

joje

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.09.2004
Innlegg
527
Antall liker
50
Er det noen som kjenner til nettsteder som selger cd lommer/innercover? Jeg ønsker mer skånsom behandling av platene når det er pappcover og lignende som kan skrape opp platen, tilsvarende innercoverene vi brukte på vinylskivene...

Helst norske nettsteder eller utenlandske med lave forsendelseskostnader.
 

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
790
Antall liker
279
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Kjenner ikke til noen som selger det, men er enig i problemet. Disse pappcoverne (som f.eks på de siste platene til Springsteen) er en pest og en plage! Blir jo riper i cd-en med en gang :(. Burde vært bannlyst....
 

joje

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.09.2004
Innlegg
527
Antall liker
50
haber skrev:
Kjenner ikke til noen som selger det, men er enig i problemet. Disse pappcoverne (som f.eks på de siste platene til Springsteen) er en pest og en plage! Blir jo riper i cd-en med en gang :(. Burde vært bannlyst....
Jeg liker godt covere som er mer påkostet enn de simple jewelcase-coverne, men de er jo praktiske da.

Dylan-boksen har covere som ligner på vinylcovere, men med grov papp som antagelig vil ripe opp platene.
 

Snoop

Medlem
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
16
Antall liker
0
Jeg har tidligere kjøpt en variant med plast forside og stoffaktig bakside (tynn og enkel) på Binders. Disse viker skånsomme med platene.
 
Topp Bunn