Alt til hus og bolig Cd-hyllesystem i metall eller godt alternativ i tre

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Skal bytte ut mange meter med Ikea Bestå. Første tanke var tilpassede treplater så jeg får utnyttet plass fra gulv opp til bretthøyde ved vindu bedre, samt få akkurat den totale lengde som passer i rommet. Målene skal jeg legge inn når jeg kommer hjem og få tatt et bilde som illustrerer.
Første spørsmål er: kjenner dere til noen tøffe hyllesystemer i metall?
Skulle hatt det eller i tre med hjul under slik at jeg slapp å snekre det fast.
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Total lengde 3,3 meter. Høyde 75 cm. Dybde litt mer enn en cd-plate
 
V

vinyl-jønki

Gjest
Disse synes jeg personlig var jævlig kule. Kunne tenkt meg sånne sjæl, men den idioten som har lagt ut denne siden har jo ikke lagt ut modell, produsent eller hvor det selges.

Bookshelves: Contemporary Closet Great Hidden Storage Idea Also The Frosted Glass And These Doors Pull Out For Storage With Easy Access, Cool Dvd Storage Ideas, Small Media Room Space ~ SABPA

Mvh
Roysen
Det er ikke verre enn å ta et søk på nettet Roysen
mvh
S-Mannen:)
contemporary closet by John Senhauser Architects Houzz DVD collection
Tucson Residence Kitchen - contemporary - closet - phoenix - by John Senhauser Architects
 

Roysen

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2014
Innlegg
2.496
Antall liker
506
Torget vurderinger
0
Ser ut som det er custom design, ja. Likte ideen særdeles godt.

Mvh
Roysen
 

Roysen

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2014
Innlegg
2.496
Antall liker
506
Torget vurderinger
0
Jeg mener at det var Robert Tandberg i Oslo som hadde noen usedvanlig flotte hyller i metall og frostet glass hvor man kunne bygge sine egne hyllesystemer ved å sette sammen flere av disse hyllene. Finner det ikke nå. Kanskje det ikke var Robert Tandbert likevel.

De var utrolig flott. Synd jeg ikke finner den fordi jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg å pusset opp min CD-storage selv. Den begynner snart å bli full også, slik at jeg trenger noe nytt om ikke så lenge.

Mulig det var den møbelforretningen som ligger utenfor rundkjøringen ved Nasjonalteateret jernbanestasjon i Oslo. Altså Vis-a-vis Vika terrassen. Noen som husker hva den heter?

Mvh
Roysen
 
Sist redigert:

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Takk for alle svar. For å få utnyttet all plass så må jeg nok kanskje få lagd til noe. Skjære til hobbyplater el. Skal ta bilde for å illustrere.
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.071
Antall liker
3.752
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Et skikkelig oldschool BBB-system er ganske optimalt til effektiv stabling av CD/DVD/BD, siden hyllene ikke er dypere enn nødvendig, og platene kan settes i ønsket høyde med ganske små intervaller. Også er det dønn solid, så det er ikke noe problem om du har femti kilo cd plater i en hylle. Eller hundre.
Også er det lett å tilpasse om du trenger spesielle dimensjoner. Kan også få ferdige customdimensjoner fra norsk leverandør.

Men moderne? På ingen måte.
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Sett på BBB før. Egentlig helt genialt, får det i mål, de hadde tom. kampanje nå. Hvitlasert og kun 20 i dybde. Mange takk for at jeg ble minnet på dette
 
Topp Bunn