CD-bestilling

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
512
Antall liker
128
Nå har jeg bestilt følgende skiver:

Magma - Wurdah Itah
Magma - Atthak
Vangelis - Heaven & Hell
Mussorgsky - Pictures At An Exhibition
Emerson Lake & Palmer - Pictures At An Exhibition
Camel - Nude

Så nå er det bare å glede seg til en vår og sommer full av enormt god musikk! Å gå og vente på å finne konvolutter med CDer i postkassa, er nesten som å være 7 år og telle dager til julaften! En sann gledesrus:)
 

kibsgard

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
818
Antall liker
1
Jeg har visst bestilt i gjennomsnitt 4 CD'er per dag de siste to månedene. Har begynt å sette meg inn i klassisk musikk og har tydeligvis gått litt amok... :)
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
Jeg har visst bestilt i gjennomsnitt 4 CD'er per dag de siste to månedene. Har begynt å sette meg inn i klassisk musikk og har tydeligvis gått litt amok... :)
Ja det er ikke noe i veien med økonomien skjønner jeg ;) Det utgjør jo et par månedslønner for noen det der..
 
B

bamsemann

Gjest
Jeg har visst bestilt i gjennomsnitt 4 CD'er per dag de siste to månedene. Har begynt å sette meg inn i klassisk musikk og har tydeligvis gått litt amok... :)
Det var voldsomt da...

Du er ikke gift du vel.... ;)
 

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
512
Antall liker
128
Jeg har visst bestilt i gjennomsnitt 4 CD'er per dag de siste to månedene. Har begynt å sette meg inn i klassisk musikk og har tydeligvis gått litt amok... :)
Dæven, det står det respekt av. Men rekker du høre igjennom alt? Du innkasserer omtrent 120 CDer i måneden, du. Vel, musikk er alltid en topp investering:)
 

kibsgard

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
818
Antall liker
1
Det er jo om å gjøre å ha en kone som er litt tilgivende ;). Ellers er det vel bare de siste to månedene det har vært så ekstremt, da jeg har fått sansen for en del klassisk musikk, og til stadighet får anbefalinger på klassiske CD'er som er i ferd med å gå ut av produksjon (slik at jeg må handle raskt ;D). Det begynner så smått å roe seg nå, og det må det med tanke på lommeboken.

Kan være et problem å rekke og høre på alt, men det er jo så mange gode tilbud hele tiden...Jeg har vel en forholdsvis beskjeden samling på rundt 3500 CD/LP'er (som jeg har brukt rundt 20 år på å erverve) i forhold til Vidar P på forumet som har i overkant av 20 000!!! Blir imponert av det. Må få litt valgkvaler når en skal velge dagens CD'er da...
 
Topp Bunn