Cayin tilbake i Norge.

Nå har vi fått testet godt ut de nye Cayin modellene og må si dem sprengte forventingene vi hadde.
Tilbakemeldingene ifra kundene er også kun positive!
Vi har valgt og holde prisene på Cayin vesentlig lavere enn våre kollegaer i Tyskland og England som gjør etter våres mening Cayin sine rørforsterkere de beste kjøpene på markedet.
Mange husker Cayin ifra 90 tallet hvor vi solgte mange av dem rundt i hele Norge og fortsatt lever mange av dem i beste velgående den dag i dag. Noe som forteller hvor god kvaliteten er. Nå er kvaliteten enda bedre både med tanke på lyd og byggekvalitet.
Alle Cayin rørforsterkere blir produsert for hånd med Point to Point-kabling av komponentene som sikrer lang levetid og ikke print som har lett for å bli porøse med årene, grunnet varmgang som en rørforsterker har.
Vi har valgt å ta inn de mest populære modellene og samtlige har høstet gode kritikker i HiFi magasiner rundt om.

Vi har følgende modeller inne på demo/utlån:
Følg link til veil priser og mer info.
CS-100A: CAYIN CS-100A | Norsk Audio Teknikk
CS-88A Med/MM Phono: CAYIN CS-88A | Norsk Audio Teknikk
CS-55A Med/MM Phono og USB DAC: CAYIN CS-55A | Norsk Audio Teknikk

Norsk Audio Teknikk AS
Ullevålsveien 13
0165 Oslo
Norway.
Org nr: 976 120 779 MVA

Tlf: 0047 22200095
Mail: morten@norskaudioteknikk.no
Web: Norsk Audio Teknikk | Let the Music Speak!
https://www.facebook.com/NorskAudioTeknikk/
Facebook: https://www.facebook.com/NorskAudioTeknikk/
PMC-forum Norge: https://www.facebook.com/groups/384770248991790/

CS100A_main.jpg
Cayin-CS-88A-.jpg
cayin-cs-55a-kt88-type-uk-[5]-15210-p.jpg

Kommentarer

M

MusicBear

Gjest
Jøss - lavere priser i Norge enn England og Tyskland - da snakker vi!!!
...Mens andre ofte bruker valuta som unnskyldning for høyere pris i Norge...

Blir modellene å høre et par helger lenger frem under messa i Horten?

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.971
Torget vurderinger
6
Jøss - lavere priser i Norge enn England og Tyskland - da snakker vi!!!
...Mens andre ofte bruker valuta som unnskyldning for høyere pris i Norge...

Blir modellene å høre et par helger lenger frem under messa i Horten?
Manga takk.
Modellene kan høres og sees på Horten Messa sammen med den nye PMC Fact 8 Sig.
Mvh
Morten N.A.T

Janka

Medlem
Ble medlem
09.05.2005
Antall liker
2
Torget vurderinger
2
Cayin transitor.

Har Cayin noe nytt på transistor fronten?
Blir det eventuelt salg av de i Norge?

M

MusicBear

Gjest
De har det ikke på nettsiden sin, nye transistor. 253’en var jo et funn av en forsterker, men er vel rør disse er spesielt bra på.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
NAT: Dette her er spennende. Noe sier meg at kompaniet i Zhuhai har vridd huene opp en hel del.. Trodde vel her i sommer at merket kom til å bli borte..Men, neida, der tok jeg visst feil. Bra for rørfolket:cool:

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.971
Torget vurderinger
6
Hei Janka.
Ingen transistorforsterkere på programmet da etterspørselen er for liten. Det er rørforsterkere kundene ønsker ifra Cayin.
Men vi får se hva vi kan få til.
Mvh
Morten N.A.T

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.971
Torget vurderinger
6
NAT: Dette her er spennende. Noe sier meg at kompaniet i Zhuhai har vridd huene opp en hel del.. Trodde vel her i sommer at merket kom til å bli borte..Men, neida, der tok jeg visst feil. Bra for rørfolket:cool:
Hei Auditor.
Cayin har levd i beste velgående hele tiden og utvidet stort og har nok og gjøre med å produsere sine egne produkter og ikke minst produksjon av andre kjente rørforsterker merker. Som mange sikkert vet så produserer Cayin noen virkelig gode transformatorer som brukes av mange andre produsenter!
Mvh
Morten N.A.T

M

MusicBear

Gjest
Mener jeg har hørt Cayin er verdensledende på produksjon av transformatorer, og at de produserer for romfartsindustrien også, med samme status der.

Jazzmann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.02.2012
Antall liker
249
Torget vurderinger
3
Vil HA-300 tas inn og evt hvilken pris?

Erdal Stereo

Bransjeaktør
Ble medlem
20.06.2006
Antall liker
33
Torget vurderinger
31
Dette låter bra, har mange gode og fornøyde kunder av Cayin. Kjekt at merket er tilbake i landet.

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
4.971
Torget vurderinger
6
Dette låter bra, har mange gode og fornøyde kunder av Cayin. Kjekt at merket er tilbake i landet.
Mange takk.
Jeg er veldig fornøyd med at jeg endelig tok det tilbake og angrer ikke på det.
Tror ikke det er noen bedre rørforsterkere der ute når det kommer til forholdet pris/kvalitet!
Mvh
Morten N.A.T

M

MusicBear

Gjest
Noen som har hørt Cayin CS-845A?

Bare å lese om den, dvs. hva den er bygget opp av og hvordan det er gjort - ikke minst de muligheter som ligger i tilpasning til ens egne høyttalere - må være snadder for ørene og fornuft for lommeboka. Apparaturer som det der.

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
4.971
Link til alle artikler
282
nat sine annonser
Bransjenyheter
Et vell fortjent «BEST BUY» utmerkelse til den første testen av PMC sin nye Prophecy-serie.

Et vell fortjent «BEST BUY» utmerkelse til den første testen av PMC sin nye Prophecy-serie.

• 0
The ear magasinet er først ute med test av Prophecy 5 og her er litt av hva dem skriver: “It’s the musical result that counts of course and that is spot on, the sound being just as crisp, relaxed...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk Oslo HiFi Show.
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk med spennende gjester og nyheter på Oslo HiFi Show!

Norsk Audio Teknikk med spennende gjester og nyheter på Oslo HiFi Show!

• 1
Vi gleder oss til å delta, og vil ha to rom på messen i år. Du finner oss på rom 158 og 159, som er innerst i gangen. Toppfolk fra PMC og Bladelius På lørdag får vi besøk av kapasiteten Elliott...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET. PMC Prophecy 7 på plass i demorommet.

NYHET. PMC Prophecy 7 på plass i demorommet.

• 2
Forrige uke fikk jeg inn den nest største modellen i PMC sin nye Prophecy-serien. Nærmere bestemt Prophecy 7 som er den minste 3 veis modellen. Nå har jeg fått spilt på den noen dager og jeg er...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC sin nye Prophecy 1 og 5 er klare for demo!

PMC sin nye Prophecy 1 og 5 er klare for demo!

• 4
Da har de to minste modellen 1 og 5 i PMC sin nye Prophecy-serie fått spilt seg inn og er klare for "kritisk" lytting! De største modellen 7 og 9 kommer inn i starten av mars. Dette lover MEGET...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

NYHET! Da er de to første PMC Prophecy modellene på plass i demorommet!

• 23
Norsk Audio Teknikk og @Gjallarhorn Audio er de første som har fått inn de to minste modellene av det nye PMC Prophecy-serien. Det er Prophecy 1 og 5 som har kommet inn. Prophecy 7, 9 og C kommer...
Fortsett
Topp Bunn