cayin 153b

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
45.272
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
eller du kan gå for et godt balansert system fra start av.

Mvh Vidar P

vil det si naim igjen?

mvh

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
298
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
motoren skrev:
eller du kan gå for et godt balansert system fra start av.

Mvh Vidar P

vil det si naim igjen?

mvh
Har jeg sagt et ord om det? Om det bare kommer drit ut av tastaturet ditt, så kan du gjøre oss alle en tjeneste og gå og finne noe annet å gjøre på.

Eller du kan gjøre noe nytt; komme med en konstruktiv kommentar til tråden.

J

Jurassic

Gjest
Svenske Bild&Ljud mener jo at Cayin 153B er klassens beste forsterker.
Den bør nok ha en hard lyd for å få den betegnelsen (koster jo 8500SEK) for det finnes jo så få konkurrenter i den prisklassen......

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
298
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hvem som helst kan synes at hvilken som helst forsterker er klassens beste.
Dersom Burre får den til å låte bra er det topp, dersom ikke så er det lite du kan gjøre med det.
Særlig siden du ikke har hørt den og følgelig ikke kan kommentere. I mine ører har den så langt vært litt for mye slik (den faktiske eier) Burre beskriver. Men man kan jo alltids (som jeg sier) spille en stund og se om den "mørner" bittelitt.

Kjøp deg heller noen plater Jurassic, hør på litt musikk, kos deg. Hifi handler om musikalske opplevelser.

J

Jurassic

Gjest
Har hørt storebroren 252 og mitt ankepunkt på den er at den er litt grovkornet i toppen men i forhold til prisen synes jeg det er en god forsterker.
Cayin 153 skal i følge tester og forhandler være bedre enn 252 på alle områder utenom effekten.

Personlig tror jeg det er høyttalerene som er akilleshælen hos Burre.

Sitter i sweetspot med Cohen Live og er på min andre Tuborg så jeg koser meg, du må gjerne ta turen bortom hvis du vil.

Burre

Medlem
Ble medlem
14.10.2005
Antall liker
0
turen bortom? er vi naboer? :eek:

Fikk løst problemet, byttet ut monarchy dacen med zhalou, og vinklet htene litt mer utover, det gjorde susen. :)

Topp Bunn