Cary cd 303/300

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
0
Hei
'
Som dere sikkert har lagt merke til er jeg veldig aktiv på forumet nå,det er fordi der er så mange som sitter på så mye informason.

Jeg vurdere nå å kjøpe en cary 303/300.
Er den bedre en min egen ec 1up
tari mot alle inspill på godt og vondt.

mvh
Rune

U

utgatt60135

Gjest
Jeg har jo 303/300 selv. Kjenner ikke EC spilleren men etter hva jeg leser (bl.a Fidelity) har de litt forskjellig klang? Cary er ganske frisk og energisk og nøytral (ikke varm eller mørk i klangen). Presis! Men EC farger mer? Her kommer andre inn :).. Hva passer deg og ditt oppsett?

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
0
spiller på rør hele veien en macintosh mc275
I og med att jeg vill bytte cd spiller så er det fordi jeg ønsker mer detaler oppløsning og en glattere lyd noe jeg har forstått caryèn har men det må ikke gå på bekostning av dynamikk og størrelse som jeg synes ec er veldig god på.

mvh
Rune

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
0
Hei

Her var det ikke mye respons.ER det ingen som sitter på cary cd spillere.Hadde satt pris på litt flere tilbakemeldinger da jeg bor på en kant av landet hvor jeg ikke har mulighet til å høre på produktene.
Så jeg må basere mine kjøp på andres anbefalinger og anmeldelser.

303/300 har jo fått gode kritikker av hifi anmeldere,men tenkte jeg skulle støtte meg litt til dere også før jeg går til innkjøp.

mvh
Rune

U

utgatt60135

Gjest
vinyljazz skrev:
spiller på rør hele veien en macintosh mc275
I og med att jeg vill bytte cd spiller så er det fordi jeg ønsker mer detaler oppløsning og en glattere lyd noe jeg har forstått caryèn har men det må ikke gå på bekostning av dynamikk og størrelse som jeg synes ec er veldig god på.

mvh
Rune
Jeg er ikke bekymret ;).

eviltwin

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
vinyljazz skrev:
ER det ingen som sitter på cary cd spillere.Hadde satt pris på litt flere tilbakemeldinger...
Har ikke hørt Cary 303/300, men jeg har en Cary 306/200 selv og en kamerat har en Cary 303/200, og begge vi to er strålende fornøyde med spillerene våre. Klart bedre enn noe vi har hatt av cd-spillere tidligere, dog også dyrere.....

Jeg opplever min som klarere/mer gjennomsiktig, har bedre romfølelse, PRAT, låter mer organisk og levende enn det jeg har prøvd eller hatt av cd-spillere og dac'er tidligere. Har ikke hørt nok på EC sin spiller til at jeg vil si noe om den.

Lyngen skrev:
Jeg er ikke bekymret ;).
Enig med siste taler! :D

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
0
Blir mere og mere overbevist og den nye 303/300 skal visstnok være en del bedre i følge blant annet stereophile.-
Så jeg har allerede bestilt en. ;D

U

utgatt60135

Gjest
Gratulerer, håper du treffer spikeren på hodet :). Kom med lytteinntrykk når du får den i hus. Den er meget lekker og robust. (ikke fjernkontrollen med det gjelder visst de fleste merker)

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
0
Så var caryen i hus ,den virker meget solid bygget med sin vegt på 17 kilo og ser flott ut.Nå mangler jeg bare preamp kommer til uka,sendt og så var det bare å finne enn passende dag å hente høytalerene.
Er veldig spent på hvordan dette oppsettet vil spille.

mvh
Rune

Topp Bunn