Nå gutter, dette minner mer og mer om å "ta en Clinton". " I never had..."
Husker ikke, kan ikke erindre etc...? Hva er da dette for noe !?
Hvis jeg hadde slikket noen "der bak" er jeg redd at det ville ha dannet seg stygge bilder på netthinnen som selv ikke øyeskylling i klorin ville ha fjernet !! ;D
Nei det var jo en som skrev noe om en teori som gikk på at de aller fleste som skriver her er så langt fra edru som det går an! Jeg begynner å tro på at han er inne på noe. Alkoholen kan jo forklare den smule amnesia som man føler er tilstede. Post-traumatisk amnesi kan muligens også spille inn om Zombys hentydninger til eget akterspeil er i nærheten av virkeligheten! ;D ;D ;D
Nei, skal slutte å raljere over dette nå. Dypt der inne har jeg utrolig nok en saklig side!
Det burde være helt unødvendig å synke ned på et så lavt nivå som denne PM viser. Vi er jo her for å ha litt tidtrøyte og "sjabbe" litt om livets merkverdigheter med folk som generelt er like gærne som oss selv! Angrepet av høygradig Audiofili som vi alle er. Dette er forum som skal være hyggelig, ikke alt for alvorsfyllt og til glede for de som deltar. Det bør gjelde de andre områdene også og ikke bare OT. Selvsagt vil man bli uenig med en og annen, men det må da for pokker være mulig å oppføre seg som folk?? Her på OT har vi utvist stor uenighet hva gjelder politikk, innvandring og økonomi. Hva jeg vet har ingen reagert slik på grunn av noe som er skrevet på OT. Og seriøst, disse tre eksemplene på OT tema er faktisk MYE MYE mer alvorlige enn hvilket som helst HiFi tema. HiFi er en HOBBY, det er faktisk ikke det viktigste i livet! Burde ikke være det selv for oss, og det er garantert ikke det viktigste for størstedelen av jordens befolkning! Vi bruker hundretusner på HiFi for å "leke" oss i en verden der folk dør av sult!

En liten smule ydmykhet hadde kanskje vært på sin plass CAP ?
Nei CAP skjerpe seg!!! Eller slutt å lese/kommentere på HFS. Venner som ikke har folkeskikk ønsker ganske få om noen i det hele tatt!