Caminito del Rey

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
:eek:

Hjelper ikke med vegg for meg.....jeg må ha en king size madrass- lagt på gulvet i kjelleren- å ligge i for å komme meg etter denne.
 

olemar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2005
Innlegg
174
Antall liker
1
Rå video. Tror jeg ikke ville fulgt føreren på denne turen gitt :eek:
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Med litt kreativ kameraføring, samt litt freidig redigering, kunne en hvilken som helst fottur i Sunnmørsalpene være vel så rå. 8)
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Merkelig at det ikke er brukt noen som helst slags armering i gangbanen. Et under at den henger der enda, spør du meg. :-\
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.515
Antall liker
7.849
Torget vurderinger
0
Å fy f..n!

Tror jeg bruker helikopter.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
:eek: :eek:

Hva skal folk reke etter på sånne steder??

Han som filmer kan ikke være mye glad i livet, labbe av gårde på usikkert underlag og ballansere på tynne rør... mens han filmer..

Blir dårlig av sånt... :-X
 

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
Vi skal til Spania i sommer, og har leid bil. Har tenkt en del på om jeg skal ta turen dit. Det er et par-tre timer med bil. Vet ikke helt om jeg skal ta turen over, men det ser jo ut til at man kan hekte seg fast i de wirene som løper langs stien. Det er kanskje et av de stedene man bør se før man dør (bare man ikke dør som følge av det da.... ;) ) .
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Rhesus skrev:
Vi skal til Spania i sommer, og har leid bil. Har tenkt en del på om jeg skal ta turen dit. Det er et par-tre timer med bil. Vet ikke helt om jeg skal ta turen over, men det ser jo ut til at man kan hekte seg fast i de wirene som løper langs stien. Det er kanskje et av de stedene man bør se før man dør (bare man ikke dør som følge av det da.... ;) ) .
Lite filmtips for å komme i stemning før turen?

http://www.imdb.com/title/tt0052357/
 
S

Slubbert

Gjest
Caminito del Rey ble stengt av for sju-åtte år siden, men det er sikkert fortsatt endel som forserer avgjerdingen og går den. Den blir imidlertid ikke velikeholdt, så risikoen er nok betydelig.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Slubbert skrev:
Caminito del Rey ble stengt av for sju-åtte år siden, men det er sikkert fortsatt endel som forserer avgjerdingen og går den. Den blir imidlertid ikke velikeholdt, så risikoen er nok betydelig.
Den falt nok sikkert utenfor EU reguleringene på godkjente fortau.

Fin utsikt der da, og for en klatrer er det vel som en motorvei å regne uansett. Men sikrer man seg med sele og stropp kan man sikkert gå der rimelig trygt hvis man bare tar seg god tid.
 
Topp Bunn