Cambridge Azur + Dac; Hvor mye bedre?

belia

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2005
Antall liker
13
Hvor mye er det å hente ved å bruke feks RME-dac'en til ca 5000 sammen med en Azur 640 ?

Noen som tør "tro" noe om dette?

Bjarte

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Det er garantert god butikk for lyden, RME dac er god. Har selv hørt den hos TheStig her på sentralen og synes den var helt fabelaktig. Den har bare utseendet totalt i mot seg stakkar. En fordel med denne dacèn er at du ikke trenger å bry deg om hva slags drivverk du forer den med, den tygger alt omtrent like bra.

Brianh

Bransjeaktør
Ble medlem
09.02.2005
Antall liker
42
Torget vurderinger
1
Hvor mye er det å hente ved å bruke feks RME-dac'en til ca 5000 sammen med en Azur 640 ?

Noen som tør "tro" noe om dette?

Bjarte
Azur er jo en grei cd spiller til prisen men da jeg kjøpte en Muse Dac model 2 så ble nok lyden noe ganske annet ja. Du har mye å hente på ekstern dac.

belia

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2005
Antall liker
13
i
Azur er jo en grei cd spiller til prisen men da jeg kjøpte en Muse Dac model 2 så ble nok lyden noe ganske annet ja. Du har mye å hente på ekstern dac.
Ok. Høres interessant ut. Tror dette med ekstern Dac bli veien å gå for meg.
Hva koster en Muse Dac Model 2, og hvor selger de den?

Er det mye å hente på å dempe en slik spiller med feks blymatter for å få et mer dødt chassis om jeg velger å bruke den som rent drivverk? Noen som vet/"tror"?

Bjarte

Brianh

Bransjeaktør
Ble medlem
09.02.2005
Antall liker
42
Torget vurderinger
1
Hei vet ikke hvem som selger Muse i Norge, jeg kjøpte min brukt. Ny pris rundt 20 000 tror jeg. Har dempet min azur med blymatter. Vet ærlig talt ikke om det hjalp noe men så er det gjort. Det som absolutt hjelper er en base plattform under. Står en dvd plattform på brukt`n nå til ca 600 kr,- slå til på den....den er perfekt til Azur vektmessig.

Mvh
Brian

Nemesis

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2002
Antall liker
3
Audiofreaks i Bergen fører Muse i Norge.

C

cosmos

Gjest
det er like mye å hente som å bytte til hvilken som helst cdspiller selfølgelig.

Topp Bunn