A
Atle Kristiansen
Gjest
Er lat. Dynamoen på bilen fungerer ikke, reiser med to batteri... Greit å vite hvor langt det er før jeg legger ut på turen.
Mvh
Atle "takk" K
Mvh
Atle "takk" K
Tusen takk! Da er det innenfor rekkevidde.roffe skrev:Et kjapt interaktivt søk på http://visveg.no/ viser at det er omtrent 58km en vei + ca 2 kilometer avhengig av hvor du skal handle. Anslår derfor rundt 6 mil en vei.
Det synes jeg er litt dårlig gjort. Min formening er at du klart skal ta dette ansvaretroffe skrev:Bare så det er sagt, så tar jeg overhodet ikke noe ansvar for evt. omkjøringer, køer eller annet som gjør at du stopper underveis, Ante.![]()
Bor ikke du på de kanter da? Da må det vel i tilfelle være greit at du tar deg av det hvis Ante K trenger en mellomlaroffe skrev:Bare så det er sagt, så tar jeg overhodet ikke noe ansvar for evt. omkjøringer, køer eller annet som gjør at du stopper underveis, Ante.Det å kjøre uten lading i bilen anser jeg som risikosport. Husk at det er 6 mil hjem også, da, totalt 12 mil.
Regbner du med å slippe inn i Norge igjen etter ditt utenlandsopphold?Ante Krist skrev:Tusen takk! Da er det innenfor rekkevidde.roffe skrev:Et kjapt interaktivt søk på http://visveg.no/ viser at det er omtrent 58km en vei + ca 2 kilometer avhengig av hvor du skal handle. Anslår derfor rundt 6 mil en vei.
Mvh
Skien - Horten førstroffe skrev:Bare så det er sagt, så tar jeg overhodet ikke noe ansvar for evt. omkjøringer, køer eller annet som gjør at du stopper underveis, Ante.Det å kjøre uten lading i bilen anser jeg som risikosport. Husk at det er 6 mil hjem også, da, totalt 12 mil.
Er sjelden der ting skjer, dessuten har jeg allerede sprengt batteribudsjettetzorry skrev:PS2 Har du regnet på hvor mange batterier du trenger for å komme til Gøteborg Ante K? Der nede er det mye mer som skjer enn på Svinesund.
Sierra du har ? Det er nesten kjappere å bytte dynamo enn batteriAnte Krist skrev:Er lat. Dynamoen på bilen fungerer ikke, reiser med to batteri... Greit å vite hvor langt det er før jeg legger ut på turen.
Mvh
Atle "takk" K
Den strøyk med for noen uker siden. Låner en Nissan Sunny, to liter diesel (daff som få) - er visst dyrt med dynamo.Pink_Panther skrev:Sierra du har ? Det er nesten kjappere å bytte dynamo enn batteriAnte Krist skrev:Er lat. Dynamoen på bilen fungerer ikke, reiser med to batteri... Greit å vite hvor langt det er før jeg legger ut på turen.
Mvh
Atle "takk" K![]()