Forsterkere Bytte ut Lyngdorf TDAI 2170 med streamer?

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.952
Torget vurderinger
1
Har startet tanken å kanskje nedskalere stereoen litt (i signaturen), da den blir litt for lite brukt for tiden føler jeg og litt tungvint å bruke nå i 2018.
Spotify connect er jo en fin ting også. Lyngdorf kommer med en ny forsterker "rett rundt hjørnet" også som er litt mer moderne, annonsert så da tar det vel 1-2 år før den er i butikk. Det er en TDAI2170 jeg tenker å erstatte med noe smartere.
Har tittet litt på Cambridge CXN (kommer også som V2 snart), og den ser ut til å dekke mine behov: Preamp, USB inn (PC), optisk digital inn (TV). Samt Coax digital ut (til effekt-forsterker). Også har den fjernkontroll og Spotify Connect+++.
Ser også Cambridge Azur 851N (utgått modell?) og Pioneer N-50AE støtter det jeg ønsker. Noe annnet jeg burde få sjekket ut? Pristak på 20 000,-.

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.952
Torget vurderinger
1
Den ser veldig fordyrende ut i og med at det er effekt-forsterker innebyggd, det trenger jeg ikke. Også blir den inne i en stereobenk så ting over denne blir ubrukelig grunnet plass (CD eller lyd-kontroll etc..). Om det skal være effekt-forsterker også så bør den levere såpass at Lyngdorf SDA2400 kan pensjoneres samtidig.
Pristaket er 20 000,- og trenger for all del ikke å brukes opp helt. :)

Topp Bunn