Bytte brukernavn er nå mulig

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
På gamle HFS2 kunne en ha et brukernavn (til innlogging osv.), og et visningsnavn, men på dette forumet må brukernavnet og visningsnavnet være det samme, og det var i utgangspunktet ikke mulig for brukerne å endre dette selv.

Vi har nå lagt opp til at brukerne kan bytte sitt brukernavn på egen hånd, og du kan endre brukernavnet ditt her: http://www.hifisentralen.no/forumet/profile.php?do=editprofile

Se nest øverst: "Endre brukernavn". Du kan gjøre dette inntil 20 ganger, og når du bytter til nytt navn, vil ditt gamle navn bli reservert i 1 år i tilfelle du ønsker å bytte tilbake.

Mvh
Høvdingen
 

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.973
Antall liker
1.833
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Bump! Flott! :)

Ser at Dog er blitt Dog igjen.

Snart kan vaapeders bli Vidar P igjen.

Selv har jeg fått et kledelig mellomrom i nicket.

Osv osv...
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
271
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Næmenjøssbevaremegvel. Ser man det. Så bra. Takk for bump Salty Dog!
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.913
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Dette kallar eg eit framsteg. Når VidarP er VidarP, då er alt godt.
Då kan eg vera både Jøgga og ottone. Om eg vil.
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Trompetnerd har fått tilbake "r-en" sin! :)
 

Elektron

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.07.2007
Innlegg
1.886
Antall liker
120
Sted
Bergen
Næmenjøssbevaremegvel. Ser man det. Så bra. Takk for bump Salty Dog!
Nå fikk jeg meg en god latter på egne vegne. Det er altså slik det henger sammen. Jeg mistet jo en stor E i Elektron og lette i alle kriker og kroker for å finne den rette knappen, slik at jeg kunne endre tilbake. At denne funksjonen fantes var jeg jo hellig overbevist om siden du Vidar hadde klart å "skifte" ditt brukernavn. Til slutt ga jeg opp og fikk hjelp av webmaster.:)

Mvh Elektron
 
Sist redigert:

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Innlegg
2.973
Antall liker
1.833
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
På gamle HFS2 kunne en ha et brukernavn (til innlogging osv.), og et visningsnavn, men på dette forumet må brukernavnet og visningsnavnet være det samme, og det var i utgangspunktet ikke mulig for brukerne å endre dette selv.

Vi har nå lagt opp til at brukerne kan bytte sitt brukernavn på egen hånd, og du kan endre brukernavnet ditt her: http://www.hifisentralen.no/forumet/profile.php?do=editprofile

Se nest øverst: "Endre brukernavn". Du kan gjøre dette inntil 20 ganger, og når du bytter til nytt navn, vil ditt gamle navn bli reservert i 1 år i tilfelle du ønsker å bytte tilbake.

Mvh
Høvdingen
Bumper denne en gang til.
Ved overgangen til HFS3 dukket mange brukere opp med et eldre nick (brukernavn).
Nå kan du selv lett forandre brukernavnet ditt:

"Mine innstillinger" -> "Rediger profil" -> "Endre brukernavn"
 
Topp Bunn