Bytte av strømkabler

niels

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.10.2002
Innlegg
3.955
Antall liker
1.293
Sted
Nadadouro, Portugal
De likner jo Isotek sine nettkabler fullstendig.
Leste litt om de, men fik ikke helt med mig, var det 3 x 1,5 kvadrat solide ledere i disse ølkabler ?
 

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Innlegg
2.103
Antall liker
0
Har du kjøpt deg måleutstyr? ;D
Mvh.KW
Lånte dBmåler av Morty tidligere her.
Og med testplate fra 20-20000 så er det jo en grei sak å finne ut av om bassen under 50 Hz er borte.. ;D
 

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Innlegg
2.103
Antall liker
0
De likner jo Isotek sine nettkabler fullstendig.
Leste litt om de, men fik ikke helt med mig, var det 3 x 1,5 kvadrat solide ledere i disse ølkabler ?
De kommer i ulike dimensjoner, men de er ikke solid core.
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Lånte dBmåler av Morty tidligere her.
Og med testplate fra 20-20000 så er det jo en grei sak å finne ut av om bassen under 50 Hz er borte.. ;D
Bare placebo alt sammen, du tror du hører det fordi du tror du kan måle det med det håpløst dårlige apparatet eller alternativt at cdens oppgivning av frekvens bare er bløff.
Du må ikke tro alt du leser enten det nå er på cdetikkett eller i displayet på måleinstrumentet.Hadde du virkelig hørt etter så hadde du vært nødt til å være enig med vedkommende i at bassen er borte.
Hvor dum går det egentlig an å bli da :p
Du veit innerst inne at netkablene dine ikke holder mål og du veit også hva du burde ha kjøpt ::)
Det må minst være 13,8 kvadrat, prøvelån mine så skal du få høre bass.

Mvh.KW
 

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Innlegg
2.103
Antall liker
0
Bare placebo alt sammen, du tror du hører det fordi du tror du kan måle det med det håpløst dårlige apparatet eller alternativt at cdens oppgivning av frekvens bare er bløff.
Du må ikke tro alt du leser enten det nå er på cdetikkett eller i displayet på måleinstrumentet.Hadde du virkelig hørt etter så hadde du vært nødt til å være enig med vedkommende i at bassen er borte.
Hvor dum går det egentlig an å bli da :p
Du veit innerst inne at netkablene dine ikke holder mål og du veit også hva du burde ha kjøpt ::)
Det må minst være 13,8 kvadrat, prøvelån mine så skal du få høre bass.

Mvh.KW
KW, du vet da ikke hva bass er! Det du tror er bass hjemme med Cremona og Vræl sub er bare noe du innbiller deg!! ;D
Du kan få høre skikkelig placebobass på torsdag, regner med at du kommer da! ;)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
KW, du vet da ikke hva bass er! Det du tror er bass hjemme med Cremona og Vræl sub er bare noe du innbiller deg!! ;D
Du kan få høre skikkelig placebobass på torsdag, regner med at du kommer da! ;)
Da kommer jeg og jeg tar med meg skikkelige netkabler ;D
Tar også med meg Echophon prøver ( farger og vev og små) som jeg har vært og fått på Glava (Sandaker) i dag.
Mvh.KiloWatt
 
Topp Bunn