Bare en liten forklaring på hvorfor jeg ikke har fulgt opp i VPI Classic tråden i vinylavdelingen....og hvorfor det ikke blir en slik på meg nå. Når verden raser rundt en så havner hifi interessen litt i bakhånd for å si det slik. Problemer på jobben, boligen jeg leier oppsagt, pang, infarkt - ligger nå på vent på sykehus for en bypass operasjon.
Hadde nok ventet for lenge med å gå til lege ja. Utblokking ikke mulig. Men det ordner seg nok. Men akk, pengene går nå til andre ting, som til advokat og lege m.m. Pakker og flytter nordover når dette er over. Har et hus der som jeg har pusset opp de senere år. Egner seg godt for hifi, om og når jeg får råd til å dyrke hobbyen videre...forhåpentligvis beholder jeg det lille jeg har så det blir med meg nordover. Dukker nok opp her igjen...
PS: Ny epost adresse. Medlemmer som er innlogget kan se den i profilen min.
Hadde nok ventet for lenge med å gå til lege ja. Utblokking ikke mulig. Men det ordner seg nok. Men akk, pengene går nå til andre ting, som til advokat og lege m.m. Pakker og flytter nordover når dette er over. Har et hus der som jeg har pusset opp de senere år. Egner seg godt for hifi, om og når jeg får råd til å dyrke hobbyen videre...forhåpentligvis beholder jeg det lille jeg har så det blir med meg nordover. Dukker nok opp her igjen...
PS: Ny epost adresse. Medlemmer som er innlogget kan se den i profilen min.