bypass for zimon

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Bare en liten forklaring på hvorfor jeg ikke har fulgt opp i VPI Classic tråden i vinylavdelingen....og hvorfor det ikke blir en slik på meg nå. Når verden raser rundt en så havner hifi interessen litt i bakhånd for å si det slik. Problemer på jobben, boligen jeg leier oppsagt, pang, infarkt - ligger nå på vent på sykehus for en bypass operasjon.
Hadde nok ventet for lenge med å gå til lege ja. Utblokking ikke mulig. Men det ordner seg nok. Men akk, pengene går nå til andre ting, som til advokat og lege m.m. Pakker og flytter nordover når dette er over. Har et hus der som jeg har pusset opp de senere år. Egner seg godt for hifi, om og når jeg får råd til å dyrke hobbyen videre...forhåpentligvis beholder jeg det lille jeg har så det blir med meg nordover. Dukker nok opp her igjen... :)

PS: Ny epost adresse. Medlemmer som er innlogget kan se den i profilen min.

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Leit å høre, lykke til i tiden framover!

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Skink_123 skrev:
Leit å høre, lykke til i tiden framover!
Takk takk. Ikke så galt at det ikke har godt for noe. Får litt nytt perspektiv på livet når sånt skjer. Ellers har jeg nå fått diskutert hifi med et par romkammerater her jeg ligger (og har lagt en uke nå)...har muligens skaffet Roald M. en ny kunde - og markedsført VPI Classic for en annen såpass at han kjøper en...kanskje :)

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Livet går i bølgedaler gitt ! Lykke til og god bedring :)

Jeg prøver å gå årlig til fastlegen og ta en sjekk-up ! og det tror jeg de fleste bør ta seg tid til (det er ikke noe jobbmøte, eller prosjekt (eller whatever) i verden som er for viktig til å droppe det - over lengre tid) :)

(ikke det at shit ikke skjer om man husker å gjøre det, men.. dere skjønner hva jeg mener) det er greit å minimere risken så mye som mulig.. da blir det kanskje flere år med god musikk og god lyd (om man finner den) ;)

Som sagt! god bedring :) snart er du på joggern igjen ;)

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Takk pstraums. Fastlegen min vil nok se meg litt hyppigere i årene som kommer regner jeg med. Har ikke vært noe flink på det feltet til nå. Er litt sånn "det går sikkert over", men ikke nå lengre. Hadde noe som lignet et infarkt for et en del år siden, og da fant de ingen ting feil. Konklusjon var stress, med spenninger i brystmuskulaturen. Derfor tenkte jeg at det var det samme nå. Men har nå lært. Bedre å fly til legen et par ganger for ofte enn for sjelden :)

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Sånn er de fleste av oss... så det er ikke noe rart! derfor er det greitt å få en second opinion en gang i blant.. Jeg går ikke til legen mm jeg er nesten dau (synes jeg selv iallefall..)... vanligvis.. men hvis de sier en gang i året at sukker, blodtrykk osv er noenlunde "etter skjema" så får det MEG til å slappe av litt mer.. og det er jo kanskje litt medisin i seg selv ?

Kanskje du skulle prøve å beskrive litt nærmere det "nesten" tilfellet som skjedde for noen år siden (det som lignet et infarkt) ? JEG kunne godt tenke meg å vite litt om hvordan det føltes (just in case) ? (kan være greitt å vite så mye som man kan om "signalene") :)

zimon skrev:
Takk pstraums. Fastlegen min vil nok se meg litt hyppigere i årene som kommer regner jeg med. Har ikke vært noe flink på det feltet til nå. Er litt sånn "det går sikkert over", men ikke nå lengre. Hadde noe som lignet et infarkt for et en del år siden, og da fant de ingen ting feil. Konklusjon var stress, med spenninger i brystmuskulaturen. Derfor tenkte jeg at det var det samme nå. Men har nå lært. Bedre å fly til legen et par ganger for ofte enn for sjelden :)

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
pstraums skrev:
Kanskje du skulle prøve å beskrive litt nærmere det "nesten" tilfellet som skjedde for noen år siden (det som lignet et infarkt) ? JEG kunne godt tenke meg å vite litt om hvordan det føltes (just in case) ? (kan være greitt å vite så mye som man kan om "signalene") :)
Vel, det nesten-tilfellet for noen år siden opplevdes slik: Som om noen strammet et belte rundt brystkassen min, gjorde vondt og jeg ble kort i pusten. Det "beltet" ble raskt slakkere når jeg hadde fått en sjekk-up hos en hjerte/lunge spesialist som fortalte at jeg hadde hjerte og lunger som en hest (den gangen) - og antydet at det hele mest sannsynlig skyltes stress (både mentalt og fysisk, fysisk ved at jeg satt bøyd over en pc hele dagen...)

Symptomene nå var dog anderledes, men likt når det var som værst. Det var sånn circa slik: Før infarktet, startet det ikke som smerte per se, men at jeg følte meg utmattet og kortpustet. Skulle lite til før jeg ble sliten og trøtt. Smerten kom etterhvert, først bare ved belastning, som om noen klemte rundt blodpumpa med ei stor hand. Angina Pectoris heter det vel, når man får hjertekramper pga at hjertemuskelen ikke får nok blod... Deretter ble det smerte også ved hvile, først svak, som en "knute" i brysten, og de siste dagene før jeg havnet på sykehuset konstant, også når jeg lå helt i ro, som det tidligere nevnte "beltet" som strammet over hele kassa. ....

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
God bedring, Zimon! Du skal se at det blir Vpi "Classic" på deg et sted i framtida. Når du har overlevd dette, er alt mulig!!

mvh. VilhelmW

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Jo takk VilhemW. Har akkurat skjønt at jeg ikke kan bruke mobil og mitt mobile bredbånd på en uke eller så etter operasjonen i morgen. Får en ekstern pacemaker tilkoblet via to strenger til hjertet den tiden jeg er her. Og med den virksom kan pasienten ikke bruke egen mobil eller mobilt bredbånd sier de her nå. Så om jeg ikke poster her på en uke eller mer for å si at det gikk bra, så trenger ikke det bety at jeg har signet-off for godt...men at jeg ikke kommer meg på nett på en stund. Takker for vennlige ord folkens! Nå tar gutta på rommet kveld, så jeg får vel følge på. God lyd til alle!

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Uffda Zimon!
Det er når noe alvorlig og ikke dagligdags skjer, som for deg nå, at en får tanker om hva som er viktig og mindre viktig her i livet.

Får inderlig håpe at det går seg til både med det ene og andre, så lykke til fremover, stå på og ikke minst følg legens råd.

En av mine planer om kort tid er at jeg skal komme meg i bedre form, siden jeg da får god tid til slikt.

Mvh.KW

Z

Zomby_Woof

Gjest
Lykke til og god bedring, Zimon.

Det går sikkert bra med kroppen din, bare du tar godt vare på'n framover.

Huet var det aldri noe feil på. Du hadde jo lyst på ny platespiller, og da er man frisk i knollen.

Utvilsomt, udiskutabelt frisk. ;)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Hei zimon.

Du leser sikkert ikke dette før om en ukes tid (tidligst), men jeg vil uansett ønske deg lykke til. En ulykke kommer sjelden alene, noe du er et bevis på med din situasjon. Men det går sikkert bra, og du kan se frem til mer tid til musikk en stund fremover. Husk å se det positive i alt som er negativt, for ingenting er så galt at det ikke er godt for noe.

Reis nordover og koble opp anlegg når du kommer ut, så skal du se at rekonvalenstiden kan bli et ørlite plaster på såret. ;)

Mvh
PM

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Tusen takk for forklaringen... Håper jeg ikke får bruk for det, men setter veldig pris på at du har gjort meg litt klokere :) Kan tyde på at man (i tillegg til å sjekke seg ofte) bør fortelle leger hva som feiler en... siden de tydeligvis er redd for å si fra hvis det er noe alvorlig galt... Flere har sagt til meg at man må STÅ på dersom man føler seg litt sjaber.. ikke stole på legene .. hmmm..

zimon skrev:
pstraums skrev:
Vel, det nesten-tilfellet for noen år siden opplevdes slik: Som om noen strammet et belte rundt brystkassen min, gjorde vondt og jeg ble kort i pusten. Det "beltet" ble raskt slakkere når jeg hadde fått en sjekk-up hos en hjerte/lunge spesialist som fortalte at jeg hadde hjerte og lunger som en hest (den gangen) - og antydet at det hele mest sannsynlig skyltes stress (både mentalt og fysisk, fysisk ved at jeg satt bøyd over en pc hele dagen...)

Symptomene nå var dog anderledes, men likt når det var som værst. Det var sånn circa slik: Før infarktet, startet det ikke som smerte per se, men at jeg følte meg utmattet og kortpustet. Skulle lite til før jeg ble sliten og trøtt. Smerten kom etterhvert, først bare ved belastning, som om noen klemte rundt blodpumpa med ei stor hand. Angina Pectoris heter det vel, når man får hjertekramper pga at hjertemuskelen ikke får nok blod... Deretter ble det smerte også ved hvile, først svak, som en "knute" i brysten, og de siste dagene før jeg havnet på sykehuset konstant, også når jeg lå helt i ro, som det tidligere nevnte "beltet" som strammet over hele kassa. ....

T

TT.

Gjest
God bedring Zimon. Kan anbefale deg å søke på hjerterehab på Feiringklinikken etter 6-8 uker. Har selv vært der fra 18/1 til 12/2-2010 og kan anbefale det på det aller sterkeste. Skulle/burde vært obligatorisk. Uansett lykke til og god bedring!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Lykke til! Håper det ordner seg til det beste for deg.

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Takk til alle for omtanke, råd og hilsner. Er innom en snartur før jeg svelger den obligatoriske innsovningsmedisin natten før operasjon. Har skrudd av lyden på pcen og trukket for forhenget så jeg ikke forstyrrer de andre kara på rommet.

Går nok bra. For mye god jazz jeg ikke har fått hørt til at jeg kan legge inn årene nå. Er optimist. En fin ting med å være innlagt en uke før ting skjer er at jeg har rukket å prate med mange som har vært gjennom det jeg skal inn i nå. Det har vært nyttig, og beroligende. Greit å vite hva som skjer og hvordan andre har opplevd ting underveis. Også hatt noen gode og informative samtaler med leger/kirurger som deltar i morgen. Kjekke folk, og fagfolk til sin hals, hvilke jeg finner svært tillitsvekkende.....

PS: Skal søke rehab ja. Om ikke for annet så for at jeg bor alene og ikke kan bære mat til heimen på en stund (inntil brystbenet er helt grodd, tar ca 8 uker sier de),.

mvh zimon

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
God bedring og lykke til.

(baluba skrev det så bra lenger oppe i tråden)

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
emotikon skrev:
God bedring og lykke til.

(baluba skrev det så bra lenger oppe i tråden)
Det gjorde han han ja ha. Har vært en enormt revende proesess. Først bypass. Så infeksjion med påfpølgende psykose..... og mitt oppi  alt dette, sä tar ex-arbeidsgiver seg til rette. får reettskjennelse. adgang til boiligen, og selger alt jeg haddde av hiffi (noe via børrsen her her trur jeg), inkl. hele LP og cd samlingen - Inklusive mine mabelakticive RCFA MA 1.1 (statativ ht), Xcan/psu og , Min gode gamle Musicial Fideility A300 forsterker...mm,, som ting jeg haddde trengt nå når jeg skal på "bootcamp" (rehabilitering),  sovepose, osv........

Det forenkkler gjør dog ting, og gir hobbyeen nytt liv:  Det beste av musikkeinn i bedre pressseringer, ny platespillle skal kjølpes, ny forstrerker, osv. Men det kommmer ti å å ta ta ta tid. Spørs hvor mye penger jeg klanrer å tjenee hvor for fort, (og hvorfor jeg gidder).

Takker for all oppmuntring folkes! Life got new things in store fore store for me. So, a pleasing and life changing outocome afterl all! TTL

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Hei Zimon! Godt å høre at du er på nett igjen! Og for jævlig at noen, enten det er ex-arbeidsgiver, ex- koner eller hva, får rettens kjennelse til å ta seg inn i boligen din så lenge du ligger på sjukehus, heilt satt ut av spill. Nå kjenner jeg ikke til bakgrunnen for dette "overgrepet", og har ikke noe med det heller, men dette skurrer kraftig opp mot det jeg mener med en rettsstat. Nei, dette var ikke noe morro å høre, men oppi all anna dritt, er livet og helsa det viktigste. Resten er bare krimskrams, og betyr egentlig ikke så mye.
Nå går det mot vår og lysere tider, så du får holde motet oppe! God bedring på alle måter....og god påske!

mvh. VilhelmW

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Huff da, dette var ikke noe gøy. Men livet går som du sier videre, og det er bare materielle verdier. Ok, samlingen har sentimentale verdier også, men likevel så er det bare ting. Det er ganske utrolig at retten gir slike fullmakter når du er inne for kirurgiske inngrep.

Du får kjempe videre. Jeg håper ikke dette tar fra det interessen for hifi og musikk, og at du fortsatt kommer til å oppsøke oss for inspirasjon og glede i din nye prosess.

Lykke til, og stå på. Ikke la dette trykke deg ned, for det er i motgang man vokser. ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Hei Zimon,

Som noen av dere vet er jeg "Overformynder" i min kommune. Umiddelbart virker det som om "noen" har gjort "noe" feil her. Jeg kjenner ikke detaljer og omstendigheter i din sak, men saken "lukter" for å si det mildt! Og det er dessverre ikke første gang enkeltmennesker har blitt utsatt for overgrep i form av slett saksbehandling, hvis det er dette som har skjedd i din sak.

Du kan, om du vil, sende meg en PM og gi noe mer "kjøtt på beinet" så kan jeg gi deg en vurdering av om det er helt åpenbare saksbehandligsfeil her. Jeg er ikke jurist, men har "en smule" erfaring med rettsregler når det gjelder bekyttelse av personer som midlertidig eller permanent ikke er i stand til å ivareta sine interesser!

For øvrig vil jeg ønske deg en best mulig rekonvalesens og lykke til videre.

Har selv "sett lyset i enden av tunellen" bare for å oppleve å bli truffet "motgående tog". Har årlig legekontroll ifm. jobben og ved siste kontroll var det stopp! Får ikke fortsette i jobben før helsa er permanent i orden igjen. Forøvrig ikke første gang at man har kollidert med "veggen". I ettertid er det jo helt innlysende at jeg som mange andre mannfolk har drevet rovdrift på meg selv. Hysteriske mengder overtid og ekstraarbeid gjennom årene. Rekordåret på begynnelsen av 90 tallet hadde jeg over 1600 timer overtid/ekstraarbeid samtidig som jeg var nybakt far! Fullstendig idioti ! Det er dessverre lett å glemme at kirkegårdene er fulle av "uerstattelige" arbeidstakere!! Og det mange oppdager alt for sent er at rovdrift i ungdommelig overmot kommer tilbake og "biter deg i ræva" når du blir eldre. For egen del er jeg langt inne i pensjonisttilværelsen om man regner antallet arbeidstimer jeg har brukt på jobben min. Og det merkes!

Venter på å få komme inn på sykehus til utredning, har time rett over påske. I etterpåklokskapens lys er det ikke vaskelig å se at man burde ha prioritert på en annen måte !

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Fy heite! :O

Gratulere med det mest prisverdige vi har, livet =))

Anlegget vil komme seg, og musikken vil alltid være der ;)

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
zimon skrev:
Har vært en enormt revende proesess. Først bypass. Så infeksjion med påfpølgende psykose..... og mitt oppi alt dette, sä tar ex-arbeidsgiver seg til rette. får reettskjennelse. adgang til boiligen, og selger alt jeg haddde av hiffi (noe via børrsen her her trur jeg), inkl. hele LP og cd samlingen -
Troddde jeg.... inntil dagen før jeg skulle hjem fra sykehuset....og fikk en prat med advokaten min, der jeg bl.a. spurte om han kunnne gi meg en kopi av kjennelsen jeg enda ikke hadde fått lest, bare hørt om........Hvilken kjennelse??? spør han!

Ikke lett å innrømme dette...men men....hadde jeg bare "drømt" det? Åpenbart, og svært livfult. For vel hjemme igjen åpnet jeg spent døren....og fant ting og tang akkurat der jeg forlot dem. Hifiien og platesamlingen urørt!

Når det er sagt, jeg trodde faktisk at kåken hadde blittt tømt for verdier som ledd i en konflikt. Uff!!.... beklager!!!!! .....Burde ha ventet med å poste "erfaringer" til en uke eller to etter at jeg hadde kommmet ut og fått det hele litt på avstand, herunder realitetsorientert meg en "smule"...og ikke før!

For mange å takke, en hel haug med folk (et helsevesen i en velferdsstat) som gjør det det de er gode til, i mitt tilfellle i 26 dager av mitt liv...som ble ble muligheten til og begynnelsen på det som nå kan bli et lengre liv enn det antatt kortere livet jeg uten hjelp villle hatt i vente..... og nå venter rehaben og mange flere mil med jazz-rilller....
flytting og sånt senere.....

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Det høres jo helt vilt ut, men visstnok er det vanlig at man er godt desorientert en periode etter en bypass, men dette har du sikkert fått høre om. Uansett er det bedre å ha rotet litt enn å ha blitt gjennomrobbet.

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
totte skrev:
Det høres jo helt vilt ut, men visstnok er det vanlig at man er godt desorientert en periode etter en bypass, men dette har du sikkert fått høre om. Uansett er det bedre å ha rotet litt enn å ha blitt gjennomrobbet.
Det har jeg fått høre om ja, og enig, bedre å rote litt osv ..... dog en skremmende erfaring når det går opp for en selv at man slik har "mister grepet" en periode .... Noe er bare til å le av, mens andre ting, vel....ikke like lett å ta det slik nå. Kommer vel med tiden. det også ...

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
zimon skrev:
totte skrev:
Det har jeg fått høre om ja, og enig, bedre å rote litt osv ..... dog en skremmende erfaring når det går opp for en selv at man slik har "mister grepet" en periode .... Noe er bare til å le av, mens andre ting, vel....ikke like lett å ta det slik nå. Kommer vel med tiden. det også ...
;D ;D
Det innlegget ditt var nok litt for tidlig skrevet ja, herlig da nå å få høre virkligheten ;)
Jeg har sjøl aldri fått narkose, men drømmer/mareritt har jeg hatt, og det gikk ofte på ting som hadde bekymret meg litt som f.eks. innbrudd............Et annet er vannlekkasjer.
Jeg bodde i 70 åra i den bygården som i dag er okkupert (Hausmannsgate)

Jeg bodde der det nå er orangefarget i første etage, det var jo det strøket, og en gang hørte jeg noen som skreik innefra soverommet (midterste vindu) mens jeg sjøl var på kjøkkenet inn mot bakgården (jeg luftet).
Litt stiv i kroppen løp jeg inn bare for å se at ingen var inne, men på vei nedover gata.
Litt grunnet strøket generelt så var jeg nok litt bekymret for innbrudd og et mareritt jeg hadde flere ganger var at jeg på vei bortover Møllergata hjem fra by`n så at alle vinduene sto på vidt gap og at alt absolutt alt var borte da jeg kom inn, med alt så mener jeg at den var akkurat like tom som da jeg flyttet inn til og med gardinene var borte ;D

Du hadde nok følt en viss utrygghet for ditt gods aleine hjemme da du la deg inn på sykehuset, og så fikk du på din måte ditt mareritt ;)

Jeg som hadde tenkt å tilby deg å kjøpe min A300, som en mulig trøst for ditt eventuelle savn etter den, må jo bare smile litt av denne historien tross alt.

Får håpe det nå bare går fremover med deg og nå med et stort problem mindre, det er da noe.
Mvh.KW

Vedlegg

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Det virker jo som ting bare blir bedre og bedre enn det en trodde! ;D

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
KW skrev:
Jeg som hadde tenkt å tilby deg å kjøpe min A300, som en mulig trøst for ditt eventuelle savn etter den, må jo bare smile litt av denne historien tross alt.

Får håpe det nå bare går fremover med deg og nå med et stort problem mindre, det er da noe.
Mvh.KW
Takk takk, driti på draget har jeg, men ikke mer enn at jeg kan bli rørt langt inn i i sjelen.... som jeg ble av dine ord her!!! Takk, ikke mer jeg kan si enn takk!

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Skink_123 skrev:
Det virker jo som ting bare blir bedre og bedre enn det en trodde! ;D
Vet ikke hvordan en 90-åring føler seg når han går opp en trapp, men inbiller meg at det var slik jeg følte meg første dag hjemme. I dag var jeg ute og gikk en tur og følte meg slik jeg tror samme mann følte seg opp samme trappp da han var 70..Så jo - ting blir bedre...snart krabber jeg vel rundt her og sier GA GA :) Og ikke har jeg røykt på en mnd. Det kjennes godt etter å ha fylt lungene med slikt siden jeg var 15.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Puh, der ble jeg faktisk lettet. Det er ingenting å beklage, for en lettere euforisk tilstand som en narkose gir er jo ikke noe du kan noe for. Mest av alt skal vi være glade for at en musikk-bror ikke står på bar bakke igjen. Hadde jeg opplevd det du opplevde i dine vonde drømmer tror jeg pinadø jeg hadde satset mitt fremtidige musikkliv på Spotify, for da hadde jeg gitt opp samlingen for godt. Eventuelt jeg hadde gjort kriminell av meg og tigget om kopi av en av deres HDD-samling. ::)

Men så langt så vel. Heldigvis har du hobbyen og musikken som du kan ta med deg nordover nå, og få en betydelig mer innholdsrik og gøyal rekonvalesens. Lykke til, zimon. Du gjorde i alle fall min natt noe lysere nå. ;)

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
baluba skrev:
Puh, der ble jeg faktisk lettet. Det er ingenting å beklage, for en lettere euforisk tilstand som en narkose gir er jo ikke noe du kan noe for. Mest av alt skal vi være glade for at en musikk-bror ikke står på bar bakke igjen. Hadde jeg opplevd det du opplevde i dine vonde drømmer tror jeg pinadø jeg hadde satset mitt fremtidige musikkliv på Spotify, for da hadde jeg gitt opp samlingen for godt. Eventuelt jeg hadde gjort kriminell av meg og tigget om kopi av en av deres HDD-samling. ::)

Men så langt så vel. Heldigvis har du hobbyen og musikken som du kan ta med deg nordover nå, og få en betydelig mer innholdsrik og gøyal rekonvalesens. Lykke til, zimon. Du gjorde i alle fall min natt noe lysere nå. ;)
Takk. Litt mer fra virkeligheten: Oppi alt som er galt og vondt hender det hyggelige ting. Som når man erfarer "styrken i svake bånd", som det heter i sosial nettverksteori. Som når mennesker man har et perifert forhold til, eller har hatt et tett forhold til før i tiden, men ikke har hatt kontakt med på lang tid, dukker opp av det blå for å tilby sin hjelp og støtte. Sånt varmer og beveger.

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
zimon skrev:
baluba skrev:

Takk. Litt mer fra virkeligheten: Oppi alt som er galt og vondt hender det hyggelige ting. Som når man erfarer "styrken i svake bånd", som det heter i sosial nettverksteori. Som når mennesker man har et perifert forhold til, eller har hatt et tett forhold til før i tiden, men ikke har hatt kontakt med på lang tid, dukker opp av det blå for å tilby sin hjelp og støtte. Sånt varmer og beveger.
=)

Topp Bunn