ByLarm Oslo 18-20 Februar

N

nb

Gjest
Da jeg ikke er så veldig bevandret i norske/skandinaviske undergrunnsband lurer jeg på noen har hete tips til hva som er verdt å få med seg under festivalen?

Anyone (ErosLoveking, f.eks...)?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Skal ikke selv p.ga av enten jobb, fotoseminarer og fordi at jeg har lovet meg bort til andre HFS´ere med noe annet fanteri på lørdagskvelden. by:Larm er jo en god ting, og Oslo er ikke akkurat noen filleby når det kommer til konserter.

Anyhow. Skummet fort igjennom artistlista, og har plukket ut noe, jeg kunne tenkt meg, hvis om atte.

The Cumshots (N)
Death By Unga Bunga (N)
The Good The Bad (DK)
Haddy N´Jie (N)
Ingrid Olava (N)
Jens Carelius (N)
Navigators (N)
Noora Noor (N)

for å nevne noen

for egen del blir det Fleshtones på Elm Street ikveld. :D
http://www.myspace.com/fleshtones

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.304
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Skummet også gjennom lista og ville nok ta en annen konsertrunde enn Eros

Suzanna and her magical orchestra
Katzenjammer
Solveig Slettahjel
Kråkesølv (litt oppskryttspør du meg, men har laget ei lyttevennlig skive)
Urban Tunnerls Klezmerband (liker Klezmer, men har aldri hørt disse herrene)
Moddi (han er så hypa at jeg måtte nok sjekket dette ut)

Desverre skal ikke jeg dit heller.

Håvard

N

nb

Gjest
Takker for tips folkens, nå var en del av anbefalingene kjente navn for meg allerede, men det skader jo ikke. Jeg får se hva jeg får tid til.

S

Slubbert

Gjest
Her var det mye jeg ikke har hørt om/på. Kråkesølv og The New Wine er drepende kjedelige, jeg led meg gjennom en dobbeltkonsert med dem en gang. Andre jeg har fått med meg tidligere er Audrey Horne (greit nok), Goat the Head (ikke så verst hvis du liker metal) og Jaga Jazzist (kjenner vel de fleste). De som hadde stått øverst på lista mi er nok Shining (Blackjazz og Grindstone er ganske kule album, hør dem på spotify) og Mathias Eick Quartet.

Topp Bunn