Bye bye Radio 1

Ø

Øivind

Gjest
Endelig flere radiostasjoner der de prater isteden for å spille musikk, herlig..

Ø

Øivind

Gjest
Grei nok "kjøremusikk".

Og så vet en jo at dette nå erstattes med lokale nyheter osv (Altså mere prat og mindre musikk)

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Dette skal feires!
Håper de kan fjerne de andre nærradione i samme slengen, og ta gjerne med p4 og radio norge også. Det eneste som er værdt å høre på er jo nrk p1/p2. Resten er MØØØØL
Ålreit, la oss beholde nrk jazz/klassisk også da.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
At radio 1 mister konsesjonen er jo en gudegave, makan til komærsj skal du lete lenge etter.
Det som derimot er meget synd og rett og slett utilgivelig er at Radio tango - Norges eneste rockeradio mister sin konsesjon.
Jeg har selvfølgelig allerede sendt en mail til Tom Thoresen. adm dir for medietilsynet og oppfordrer selvfølgelig alle andre å gjøre det samme.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
P4 Bandit er norges eneste ÅRNTLIGE rockeradio.. Beste som har skjedd radio i norge siden radioen ble oppfunnet...

wotg skrev:
At radio 1 mister konsesjonen er jo en gudegave, makan til komærsj skal du lete lenge etter.
Det som derimot er meget synd og rett og slett utilgivelig er at Radio tango - Norges eneste rockeradio mister sin konsesjon.
Jeg har selvfølgelig allerede sendt en mail til Tom Thoresen. adm dir for medietilsynet og oppfordrer selvfølgelig alle andre å gjøre det samme.

Musikkmannen

Helårsstemmer
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
28.859
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Mulig jeg er på "tynn is", men hva slags plass tar en kanal nå for tiden, når alt skal over i DAB?
Jeg mener at det burde være plass for alle kanaler, hvis jeg hadde vært stinn av penger og ville lage egen radiokanal, så hvofor skulle jeg ikke få lov til det? Nok en prosses der det viser at vi alle er avhening av politikken, begynner å bli litt lei det jeg. Hører veldig lite på radio, som regel bare nyheter mens jeg kjører til jobb, men likevell, synes det er trist og dumt at kanaler som går rundt må legges ned.

G

Gjestemedlem

Gjest
Radio 1 er hjernedødt: Elendig musikk, lobotomerte masekopper og slitsom reklame.... så jeg regner med at store deler av befolkningen komer til å savne dem sårt.

Studentradioen i Bergen spiller god musikk.

G

Gjestemedlem

Gjest
HoJ skrev:
Mulig jeg er på "tynn is", men hva slags plass tar en kanal nå for tiden, når alt skal over i DAB?
Jeg mener at det burde være plass for alle kanaler, hvis jeg hadde vært stinn av penger og ville lage egen radiokanal, så hvofor skulle jeg ikke få lov til det? Nok en prosses der det viser at vi alle er avhening av politikken, begynner å bli litt lei det jeg. Hører veldig lite på radio, som regel bare nyheter mens jeg kjører til jobb, men likevell, synes det er trist og dumt at kanaler som går rundt må legges ned.
Sant nok, stasjoner som Radio 1 trenger ikke sende i stereo engang, ingen vil merke forskjellen uansett og det vil ta halve plassen.

Topp Bunn