Bush

Alternative karrierepunktum..

• Gi mannen heder og ære for glimrende utført arbeid

Stemmer: 0 0.0%
  • Tja, en ny hengning er vel enenste riktig..

• Hipp som happ, intet nytt fra den kanten.

• Ikke nevn navnet, jeg spyr :(

• Klapp på skuldra, vel gjennomført!

• Totalt antall stemmer
    0

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Mannen har talt igjen. I natt visstnok. Selv føler jeg bare kvalme når navnet dukker opp. Jeg er mett...

:-/

K

knutinh

Gjest
Overraskende at han ser ut til å føye seg i liten grad etter Baker-kommisjonen og det demokratiske flertallet.

Han er jo en fascinerende karakter. Jeg får liksom aldri helt taket på om han er stokke dum (og blir holdt i trådene av skumle bakmenn) eller om han bare er veldig egenrådig og impulsiv.

Uansett er han vel en god representant for den amerikanske kulturarven: Handling framfor refleksjon, god vs ond og sterk vs svak.

Jeg vet ikke hva som er veien ut av den hengemyra Bush med åpne øyne har ledet det amerikanske folket ut i.

-k

G

Gjestemedlem

Gjest
På en måte har jeg litt sansen for Bush tross alt. Han minner meg litt om Jeppe på Bjerget som plutselig våkner i baronens seng etter litt tekniske finurligheter og lurer litt på hva det var som skjedde.

Folkene rundt ham er de virkelig skurkene.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
925
Først 20 år på alkohol. og så 10 år på Jesus. Det har satt sine spor på mannen. :(

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
rokker ikke ved det faktum at han er et rasshøl.

Enkelt og grei konklusjon. Vi har alle muligheten til å ta et valg.. Men alt i alt er det vel egentlig ingen som ønsker presidentposisjonen i dette landet pr dags dato. Ingen som har evnen til å gjøre forandringer til det bedre hvertfall. Forrige utfordrer hadde gitt opp, av uante grunner, lenge før valgdagen. Ingen glød :(

G

Gjestemedlem

Gjest
rokker ikke ved det faktum at han er et rasshøl.
Njaa. Han er vel bare en litt enfoldig sørstatsbonde på powertrip. Sikkert morro det.

Enjoy the ride you're on!

G

Gjestemedlem

Gjest
Tror han er en festlig fyr.
Ikke nå lengre. Nå er han sikkert bare en festbrems, stakkar. Men før i tiden var han nok en feststemt redneck. Drakk som en svamp og hadde sine dypdykk i peruvianske stridsrasjoner.

Han gleder seg sikkert til pensjonalderen vil jeg tro...

Topp Bunn