I dag fyller jeg 65 år! Hint hint. Like kjært som blomster, er en liten donasjon til min konto nr 4711 hos Banque Lugubre i Zürich.
Gratulerer ! Penger er satt inn .I dag fyller jeg 65 år! Hint hint. Like kjært som blomster, er en liten donasjon til min konto nr 4711 hos Banque Lugubre i Zürich.
Grattis, Steinar!I dag fyller jeg 65 år! Hint hint. Like kjært som blomster, er en liten donasjon til min konto nr 4711 hos Banque Lugubre i Zürich.
Det var nå et rundt tall, da. Jeg har vært medlem i nesten tretten år, og det er første gang jeg har fisket etter gratulasjoner.Det blir verken penger til Banque Lugubre eller andre presanger - så du får nøye deg med det billigste av det billige, nemlig gratulasjoner.
Gratulerer - og velkommen etter!
Men hvis dette egeninitierte gratulasjonstråder skulle bli sedvane her på Hifisentralen, snakker vi om rundt regnet 70 nye tråder pr. dag - og det spørs hvor lenge vi tåler det.
Hehe - jeg rundet 65 for bare et par måneder siden - og det ble behørig markert her hjemme. I vår alder må man bare feire alle de runde tallene man kan. Vel - det bør man egentlig i alle aldre. Ingen vet hva som ligger og lurer rundt neste sving.Det var nå et rundt tall, da. Jeg har vært medlem i nesten tretten år, og det er første gang jeg har fisket etter gratulasjoner.Det blir verken penger til Banque Lugubre eller andre presanger - så du får nøye deg med det billigste av det billige, nemlig gratulasjoner.
Gratulerer - og velkommen etter!
Men hvis dette egeninitierte gratulasjonstråder skulle bli sedvane her på Hifisentralen, snakker vi om rundt regnet 70 nye tråder pr. dag - og det spørs hvor lenge vi tåler det.
Jeg sier som motoren:I dag fyller jeg 65 år! Hint hint. Like kjært som blomster, er en liten donasjon til min konto nr 4711 hos Banque Lugubre i Zürich.
Jeg følger etter til sommeren...Gratulerer med dagen, unge mann!![]()