Bursdag!

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
I dag fyller jeg 65 år! Hint hint. Like kjært som blomster, er en liten donasjon til min konto nr 4711 hos Banque Lugubre i Zürich.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.581
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Okeida - greit.. Gratulerer ;)

Men HFS vet jo alt.
Lund.PNG

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Grattis! Satt inn ett par mill på konto som jeg hadde liggende i en skuff.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Grattis med dagen. Du har nådd en alder hvor lysene koster mer enn kaken!

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.347
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Er ikke så likvid akkurat nå, men men har et lite restlager med hesteanabolika og noen glass med ketamin som jeg kan avse. Kan sende dem over, men selge det må du gjøre selv.
Gratulerer med dagen! :)

mvh

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Tusen takk til alle som har sendt sine gratulasjoner - nesten uten oppfordringer. Og man selger da ikke bursdagsgaver - man beholder dem. Akkurat hva jeg skal med hestedop og bedøvende midler har jeg p.t. ikke helt klart for meg, men en dag kommer de nok til nytte.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Det blir verken penger til Banque Lugubre eller andre presanger - så du får nøye deg med det billigste av det billige, nemlig gratulasjoner.

Gratulerer - og velkommen etter!

Men hvis dette egeninitierte gratulasjonstråder skulle bli sedvane her på Hifisentralen, snakker vi om rundt regnet 70 nye tråder pr. dag - og det spørs hvor lenge vi tåler det.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.032
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
I dag fyller jeg 65 år! Hint hint. Like kjært som blomster, er en liten donasjon til min konto nr 4711 hos Banque Lugubre i Zürich.
Grattis, Steinar! :)
Alternativet kunne vært verre...

Du skuffer en anelse på valg av donasjonsobjekt....

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
72.890
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Det er på sin plass med gratulasjoner!

Fra den gang menn var menn.
(-og du var ung.)

Når er man seniormedlem?
Bør jo følge med noen fordeler med det?

Mvh

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Det blir verken penger til Banque Lugubre eller andre presanger - så du får nøye deg med det billigste av det billige, nemlig gratulasjoner.

Men hvis dette egeninitierte gratulasjonstråder skulle bli sedvane her på Hifisentralen, snakker vi om rundt regnet 70 nye tråder pr. dag - og det spørs hvor lenge vi tåler det.
Det var nå et rundt tall, da. Jeg har vært medlem i nesten tretten år, og det er første gang jeg har fisket etter gratulasjoner.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20

Det var nå et rundt tall, da. Jeg har vært medlem i nesten tretten år, og det er første gang jeg har fisket etter gratulasjoner.
Hehe - jeg rundet 65 for bare et par måneder siden - og det ble behørig markert her hjemme. I vår alder må man bare feire alle de runde tallene man kan. Vel - det bør man egentlig i alle aldre. Ingen vet hva som ligger og lurer rundt neste sving.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Gratulerer så mye med dagen Steinar, og håper du fortsetter å bruke HFS i 13 år til ;)

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn