Strøm relatert Burmester 948

Bat78

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2011
Antall liker
209
Torget vurderinger
4
Kan fort bli dyrt med egen konsulent på Oslo Hifi Center ;)

Kjedelig med Burmester'en da! Jeg har hatt min plassert i et rack med minimalt med lufting over, heldigvis uten noen problemer..

tolee

Medlem
Ble medlem
07.02.2010
Antall liker
7

Kjedelig med Burmester'en da! Jeg har hatt min plassert i et rack med minimalt med lufting over, heldigvis uten noen problemer..
Ja det har du jammen rett i hehe.., det koster :)

Det var kanskje litt trangt om plassen hos meg, men jeg synes likevel den var litt følsom. Har en Burmester 032 som står akkurat likt, og den har aldri blitt varm. Men ok, jeg får finne tilbake til mitt gamle Isotek Titan filter, så blir det bra det og :)

Du har kanskje bra med plass på sidene, tror det er der den grever mest rom. Det var i hvert fall siden som ble varm hos meg.

oes

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2008
Antall liker
437
Torget vurderinger
7
Merkelig at den ble for varm når samme sted taklet 032-forsterker. Men alle disse komponentene bør ha litt luft. Jeg hadde gjort en innsats for å løse dette, var jeg deg. Burmester ser bra ut, og fortjener å vises frem - ikke i lukket skap.

Jeg tror dessverre du kaster bort pengene på Nordost-oppgradering. Jeg har selv tidligere vært på galeien, men er nå blitt en mye lykkeligere audiofil musikkelsker. Har solgt alt av Nordost, og lyden har aldri vært bedre. Har beholdt 948.

Lykke til med dine valg!

Det var kanskje litt trangt om plassen hos meg, men jeg synes likevel den var litt følsom. Har en Burmester 032 som står akkurat likt, og den har aldri blitt varm. Men ok, jeg får finne tilbake til mitt gamle Isotek Titan filter, så blir det bra det og :)

Du har kanskje bra med plass på sidene, tror det er der den grever mest rom. Det var i hvert fall siden som ble varm hos meg.

tolee

Medlem
Ble medlem
07.02.2010
Antall liker
7
Merkelig at den ble for varm når samme sted taklet 032-forsterker. Men alle disse komponentene bør ha litt luft. Jeg hadde gjort en innsats for å løse dette, var jeg deg. Burmester ser bra ut, og fortjener å vises frem - ikke i lukket skap.

Jeg tror dessverre du kaster bort pengene på Nordost-oppgradering. Jeg har selv tidligere vært på galeien, men er nå blitt en mye lykkeligere audiofil musikkelsker. Har solgt alt av Nordost, og lyden har aldri vært bedre. Har beholdt 948.

Lykke til med dine valg!

Ja ikke sant, veldig merkelig. Det er flotte komponenter, så jeg forstår godt du vil ha dem synlig. For min del er jeg glad i den seksjonen som jeg har, så i denne omgang så måtte jeg la 948 gå. Men det skal være sagt, lydmessig så hørte jeg lite forskjell også. Men som sagt så hadde jeg den bare en kveld. Kald og uinnspilt, så jeg skal ikke ha noe formening om hvordan den ville ha utviklet seg videre. Men jeg tror jeg har veldig god strøm kvalitet her hvor jeg bor, så ytelsen til 948 avhenger vel en del av det

Når det gjelder kabler, så må du ikke si sånn, hehe.. Har akkurat kjøpt, så jeg får krysse fingrene for at konsulenten har rett, og at du har feil :)

oes

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2008
Antall liker
437
Torget vurderinger
7
Du må gjerne krysse både fingre og kabler. For 5-6 år siden ville jeg valgt som deg. Nå ville jeg heller tatt en tilgodelapp. Plutselig trenger du noe annet du vil få glede av (surround, headfi, etc). Kos deg med musikken via dine flotte Burmesterkomponenter.

tolee

Medlem
Ble medlem
07.02.2010
Antall liker
7
Du må gjerne krysse både fingre og kabler. For 5-6 år siden ville jeg valgt som deg. Nå ville jeg heller tatt en tilgodelapp. Plutselig trenger du noe annet du vil få glede av (surround, headfi, etc). Kos deg med musikken via dine flotte Burmesterkomponenter.
Forstår. Det får bli sånn denne gangen, så finner jeg forhåpentligvis ut av det

Uansett, takk for dine råd. Ha en fortsatt fin kveld du :)

• Liker
Reaksjoner: oes

Balle Clorin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
2.279
Torget vurderinger
1

Hva er galt med å få pengene tilbake for noe som ikke fungerer, tilgodelapper og kabler en er god deal for butikken,men heller dårlig for kunden....

Topp Bunn