For et par dager siden kom min nye Burmester power conditioner i hus:
Vedlegg
-
319.6 KB Visninger: 2.005
|
Burmester 948 er det mest solgte produktet til Burmesterenw skrev:En oppdatering.
Nå har 948'en fått spille seg ytterligere inn, og hva kan jeg si. Presisjonen har økt betraktelig. Stillheten er påtakelig. Dette har tatt mitt anlegg et klart hakk videre. Sitter å lurer på om dette er den største oppgradering jeg har hatt.![]()
![]()
![]()
Og så er det musikale, det svinger med skikkelig dynamikk og rom følelse.
Nei, dette må være en godt skjult hemmelighet flere burde være klar over. Skjønnner ikke hvorfor 948 ikke er mer beskrevet på nettet.
enw
Hei enwenw skrev:Wow, mest solgte!
Espen, Ser at du har et kjempeflott Burmester oppsett. Hvordan synes du at kombinasjonen fungerer, spesielt 911 og B50? (Hvilken 911 er det, Mk3?)
enw
Har aldri hørt rør på B50 hadde vært gøy og hørt det en gang, kan trykt anbefale 911 på B50 den holder steinkontroll på bassen samt at den har en kjempefin naturli klang etter mine ører. Den ble testet i svenske HIFI og Musikk i nr 3. (forrige nummer) her fikk den kanonkritikk.enw skrev:Ante meg... ;D
Bassen på B50 trenger en sterk hånd, og rør er ikke alltid det sterkeste på det feltet. Har vel en liten langtidsplan med å oppgradere til noen 911 MkIII etter hvert.
Det som likevel står høyest på lista er surrond prosessoren til Burmester, 057, når den kommer med de nye formater. Det kan dog ta noe tid, så det er vel 911 som kommer først
enw
Høres veldig bra utenw skrev:Espen, vi planlegger en liten lytteseanse i løpet av sommeren. I will keep you posted!
enw