Bukta 07

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Årets program er spikret og artistene er også fordelt til de respektive dager. Dette blir neppe annet enn svinaktig bra. Kan ikke se at det blir mange hvilestunder for øra her, nei. ;D
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Programmet er det dårligste til nå etter min smak. Må kanskje ikke ha med Sivert Høyem hver eneste gang.
Men jeg er uansett i Firenze og nyter livet under festivalen. ;D
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Skal være enig i at vi har vært velsignet med utrolige programmer foregående år. ;) Lemmy var . Har absolutt ingen forhåpninger om at Iggy kan overgå det. Men allikevel er det meget interessante navn som Nebula, New Bomb Turks, The Thermals, The Hives og ikke minst Brut Boogaloo! De kommer nok til å blåse vekk skyene, tipper jeg. ;D Og Calexico blir også en opplevelse. Under Sivert blir jeg å finne i ølkø. :D

Firenze er jo også grådig flott, da.

;D
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Big Bang og Turboneger blir sikkert bra. Iggy like så. Ellers må jeg si at Desert Highway har imponert meg.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Right on. Big Bang er en atomrakett på scena. Blir nok sedvanlig trøkk fra det kompaniet. Når det gjelder kvaliteten på programmet finner jeg det litt problematisk å vurdere i og med at det er èn dag ekstra og såpass mange flere band. Uansett virker det som den generelle retningen er litt mindre rocka og litt mer mainstream. Er ikke helt fornøyd med den retningen, jeg heller. Men samtidig er det så mange navn jeg må ha med meg at jeg ikke kan klage heller. Tror det blir bra. Så forresten at Chris Cornell tar turen til Alfheim. Muligens blir det en tur dit også.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Et godt poeng, men heller to gode dager enn tre middels dager. Spent på oppslutningen torsdag. Fredag blir jo tross alt arbeidsdag for mange og siden festivalen er i juli er jo mange av studentene ute av byen.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.877
Antall liker
8.160
Torget vurderinger
1
jowil skrev:
Skal være enig i at vi har vært velsignet med utrolige programmer foregående år. ;) Lemmy var . Har absolutt ingen forhåpninger om at Iggy kan overgå det. Men allikevel er det meget interessante navn som Nebula, New Bomb Turks, The Thermals, The Hives og ikke minst Brut Boogaloo! De kommer nok til å blåse vekk skyene, tipper jeg. ;D Og Calexico blir også en opplevelse. Under Sivert blir jeg å finne i ølkø. :D

Firenze er jo også grådig flott, da.

;D
Jeg var svært så fornøyd i fjor, fikk med meg Lemmy og Motorhead, litt av en stemning ja ;D -for øvrig liker jeg også Seigmenn (god performance, dog skulle de hatt 2-3db til) -og så var jeg og så på Turboneger, og det var også show!

-har ikke bestemt meg enda om jeg skal ta en titt i år, jeg får se litt på programmet litt først.


Mvh.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
bjornh skrev:
jowil skrev:
Skal være enig i at vi har vært velsignet med utrolige programmer foregående år. ;) Lemmy var . Har absolutt ingen forhåpninger om at Iggy kan overgå det. Men allikevel er det meget interessante navn som Nebula, New Bomb Turks, The Thermals, The Hives og ikke minst Brut Boogaloo! De kommer nok til å blåse vekk skyene, tipper jeg. ;D Og Calexico blir også en opplevelse. Under Sivert blir jeg å finne i ølkø. :D

Firenze er jo også grådig flott, da.

;D
Jeg var svært så fornøyd i fjor, fikk med meg Lemmy og Motorhead, litt av en stemning ja ;D -for øvrig liker jeg også Seigmenn (god performance, dog skulle de hatt 2-3db til) -og så var jeg og så på Turboneger, og det var også show!

-har ikke bestemt meg enda om jeg skal ta en titt i år, jeg får se litt på programmet litt først.


Mvh.
Link til programmet i innlegg #1 Det ser bare bedre og bedre ut for hver gang jeg ser på det. Gleder meg som en liten unge. ;D Du bør ta turen. Det blir kanonbra vær i år (tror jeg).
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.185
Antall liker
1.288
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Hei, bare en liten kommentar. Iggy er i bra form han, ingen grunn til undervurdering. Bare å sjekke ut siste albumet: The Weirdness, som forøvrig er tatt opp av Steve Albini. Ganske bra plate spør du meg
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
2m skrev:
Hei, bare en liten kommentar. Iggy er i bra form han, ingen grunn til undervurdering. Bare å sjekke ut siste albumet: The Weirdness, som forøvrig er tatt opp av Steve Albini. Ganske bra plate spør du meg
Hvis det er min uttalelse du kommenterer vil jeg si til mitt forsvar at det dreier seg overhodet ikke om en undervurdering av Iggy, men snarere om en overveldende Lemmy. Jeg tror knapt det er mulig å overgå Mötorhead.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
IGGY


Howlin' Pelle Almquist og the Hives i storslag:


For ikke å snakke om New Bomb Turks. Litt før vi fikk sokka ut av øya:

 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Bra omtale det det. Untatt burgeren da.. " If it wasn't for the most expensive, and tasteless, fast food in the world - 80kr (about £6.70) for a soggy fish burger - it would be damn near perfect"
 

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Innlegg
1.868
Antall liker
1
Hehe. Måten Turboneger minnet Robert Burås på var også... ehh.. spesiell:

The band had flown up more or less straight from the funeral of Robert Burås (big news in Norway, as he was the guitarist with the excellent Madrugada, sort of Norway's REM) and they remembered him in typically scuzzy style by leading a minute's applause, then playing 'Fuck The World' and 'All My Friends Are Dead'.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Hadde klump i halsen og tårer i øyekroken når Sivert proklamerte at "håret tell han Robert sto rett ut når vi spællte denne. Vel, det sto bestandig rett ut, men det sto ekstremt ut da." Denne er ikke fra bukta (jævla sopp wenche myhre-kommentar skulle vært smurfa rett i kabalen):


 
Topp Bunn