Bruktpris Linn LP12

michell

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.09.2005
Innlegg
2.282
Antall liker
516
Jeg synes også som en del andre at Linn er overpriset. Men det er nå en gang slik at en brukt gjenstand er verdt det noen vil betale for den. Og det er vel det tråden er ment å handle om. Altså: Hvor mye skal en betale for eller kan en vente å få for en brukt LP12?
"For mye" er ikke noe godt svar ;)

Så sånn sett har vel diskusjonen sporet noe av.

Men denne rant meg i hu fra en tidligere tråd:

----------

"The Linn Sondek LP-12 is now an obsolete 1970's design that has had a number of minor (in audibility, but not in cost!) improvements in the last 20 years. It is, by far, the most overrated audio component of all time and it is also the most obvious example that, especially in the audio world, "marketing skills" are much more important to the commercial success of a component than its ultimate performance."

http://www.high-endaudio.com/RC-Tables.html

(Bla nesten halveis ned om du ikke gidder å lese om de bra spillerene...)

;D
 

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
976
Antall liker
4
Så Karl, du publiserer private meldinger på et alternartivt forum? ;)
 
J

jekri

Gjest
Ikke dra dette ut av propsjoner. Hvis enkelte mener at Linn er overpriset så start en egen tråd som omhandler dette.

Hvis noen spør om pris på et produkt, så er det ikke noe hyggelig når enkelte svarer at produktet ikke holder mål i forhold til pris.

Ledelsen i HFS er som vanlig den store stygge ulven, men vi ønsker bare fred og ro, og her har vi 2 ulike diskusjoner som fortjener å bli diskutert separert.

Det var forøvrig en del brukere som sa ifra til oss om dette, og vi kan ikke se at dette bør være så stort problem.
Jeg har oppfattet det som trådstarter skal kjøpe platespiller. Da er det vel ikke et godt råd å gi at han skal betale mest mulig for et bestemt merke?
Kanskje de som selger produktet vil gi det rådet, men ....
 

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Innlegg
1.192
Antall liker
0
Så Karl, du publiserer private meldinger på et alternartivt forum? ;)
Nei, det var ingen privat melding. Det var en saklig opplysning om en korreks - noe som alle i prinsippet kan bli utsatt for. Det er bare at her er det ikke fulgt noe prinsipp - bare noe ullen synsing - derfor var det verd å publisere. Til skrekk og advarsel!
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.893
Antall liker
5.860
Torget vurderinger
1
Hei Karl,

Jeg ser at du har startet diskusjon på annet forum. Det er forøvrig ingen som skal kaste deg ut (selv om du faktisk publiserte en Privat Melding, jfr. regel 8 ) herfra pga. det, men du har dratt denne saken veldig langt.

Vi hadde håpet at du kunne ta Anti-Linn kampanjen din og starte en egen tråd om dette istedenfor å avspore en tråd som omhandler en bruktpris-diskusjon, jfr. regel 5 som heter: "Hold dere til tema". (ikke noe ullen synsing her ;D )

Det er ingen fra bransjen som har nevnt noe for oss om dette, og vi i ledelsen har ikke noe forhold, verken positivt eller negativt til Linn så det forelå ingen skjult agenda bak vår nokså enkle forspørsel. Vi slettet heller ingenting, men hadde som sagt håpet at vi kunne splitte diskusjonen inn i 2 ulike temaer: en "bruktpris-diskusjon" og en "er-det-verdt-pengene-diskusjon".

Er det så forferdelig at vi ønsker å dele dette i 2 temaer ? Kanskje du misforstod oss ? Vi hadde aldri noen intensjon om å hindre deg i å komme med dine meninger om Linn.

Mvh
Admin
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
"The Linn Sondek LP-12 is now an obsolete 1970's design that has had a number of minor (in audibility, but not in cost!) improvements in the last 20 years. It is, by far, the most overrated audio component of all time and it is also the most obvious example that, especially in the audio world, "marketing skills" are much more important to the commercial success of a component than its ultimate performance."
Snodige greier dette her. Enkelte mennesker tar alt som en sannhet bare det er skrevet på et annet språk enn norsk. Jo, du har sikkert rett. Engelsktalende mennesker er jo mye mer intelligente enn de som uttrykker seg på norsk ;)
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Jeg har oppfattet det som trådstarter skal kjøpe platespiller. Da er det vel ikke et godt råd å gi at han skal betale mest mulig for et bestemt merke?
Kanskje de som selger produktet vil gi det rådet, men ....
Hvis du hadde lest overskriften på tråden hadde du kanskje forstått hvorfor vi har snakket om et spesielt merke og ikke generelt om platespillere ;)
 
J

jekri

Gjest
Hvis du hadde lest overskriften på tråden hadde du kanskje forstått hvorfor vi har snakket om et spesielt merke og ikke generelt om platespillere  ;)
Takk du, jeg leste overskriften. Det er en platespiller det er snakk om, ikke sant?
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Takk du, jeg leste overskriften. Det er en platespiller det er snakk om, ikke sant?
HAN SPØR OM BRUKTPRIS PÅ EN LINN LP12, Jekri!!!
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
273
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Det er faktisk slik at straks Linn LP12 kommer opp i en tråd, hvor vi eiere og interessenter ønsker å utveksle erfaringer, så dukker dette koret bestående av en 4-5 dualister opp og har sterke meninger om Linn vs Dual og alt annet som er dødt og begravd.
Jeg er altså så møkka lei av det; og det er så hinsides argumentasjon som brukes at hadde jeg hatt en "auto-delete"-knapp så hadde jeg forhåndsprogrammert noen navn der ja.
Det mest horrible er jo at ingen, INGEN, av disse aner noe som helst om LP12, de fleste har jo ikke engang hørt en...
Hvorfor ikke bruke deres vrede i andre tråder, omhandlende langt mindre attraktive komponenter? For LP12 er jo virkelig en god lydkilde, og attraktiv som bare det, men neida! Her skal rakkes ned på, fra alle (uinteressante) innfallsvinkler, en av de mest gjennomprøvde og elskede audiodesigner som fins. Antakelig fordi det var LP12 og dens skole som drepte Dual... kunder kjøpte 1.generasjons LP12'er fordi de låt bedre, og Dual oa måtte finne andre prispunkter å lansere sine spillere i. Ikke glem at Linn ALLTID solgte på bakgrunn av demo'er på den tiden.

Hva med å skrike litt om DVD-spillere, kjipe kilder av annen herkomst eller noe.. og la vanlige folk med en musikkinteresse og en interesse for de beste kilder være i fred.

Mvh Vidar P
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Og ditt svar var at den bør han gi minst 15000,- for
Ja, og hvis du hadde fulgt med hadde du sett at han spurte etter bruktpris på en 2003 modell med Lingo 2 strømforsyning. IKKE EN 30 ÅR GAMMEL STANDARD LP12!!
 
J

jekri

Gjest
Ja, og hvis du hadde fulgt med hadde du sett at han spurte etter bruktpris på en 2003 modell med Lingo 2 strømforsyning. IKKE EN 30 ÅR GAMMEL STANDARD LP12!!
Jeg leste innlegget, og svaret fra deg og dine likesinnede var at LINN LP12 må han gi mest mulig for. Er det et svar å gi en som vil vite hva han bør gi?
 

achri-d

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2005
Innlegg
655
Antall liker
83
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
3
Hei!
Er det noen som kan antyde noe om bruktverdien av en 2003 modell LP-12/Cirkus i Mapple med Lingo 2, men uten arm?
Jeg kjøpte i 2002 en brukt LP12/Ekos 1/Lingo 1/Arkiv for 20kNOK. Den fungerer aldeles utmerket, men arkiven var utslitt så jeg kjøpte ny kontrapunkt a for 4-5kNOK med godt resultat.

Jeg har eid michell focus, gyrodeck, thorens td160, Linn LP12 Valhalla, pink triangle og sota star sapphire, samt hatt flere armer blant dem syrinx pu 3 og sme V (og flere gode pick ups).

Linnen er den som er enklest for meg å holde i orden og den synes å spille godt over tid uten at det er nødvendig med justeringer. Jeg har lenger opp i tråden forklart hvordan min Linn står plassert og jeg mener ut fra computer simulering og lyttetester at dette er den optimale plassering (Ja, jeg har laget en matematisk modell av det fysiske systemet og løst det for flere parametersett vha FEM).

Til tross for frykten ;) om å være pro Linn vil jeg konkludere med at den tjener mine behov lydmessig og det er tvilsomt om jeg bytter den ut.

Mvh.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Jeg leste innlegget, og svaret fra deg og dine likesinnede var at LINN LP12 må han gi mest mulig for. Er det et svar å gi en som vil vite hva han bør gi?
Vet du i det hele tatt hva en 2003 LP12 med Lingo 2 kostet ny, Jekri?
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.720
Antall liker
7.984
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Svaret på den aktuelle spelaren verkar greitt nok, tykkjer eg.

Ein LP12 vil kunne omsetjast frå kva som helst mellom 4000 for ein svært, svært gammal, og opp til rundt 50k for ein ganske ny "full-pakke sak".

Problemstillingane dukkar opp når du tek til å vurdere kor god du vil ha Linnen din. Ein 4000kroners-sak vil gje bra lyd (om alt fungerer), men må altså modifiserast om denne skal vere på linje med dei beste moderne utgåvene, og det kostar det ein god del. Somme (alt etter kva musikksmak, pickup og anlegg elles dei held seg til) kan godt vurdere andre platespelarar også.

Men ingen hevdar at LP12 er ein dårleg spelar - dei berre klagar over prisen. Og det går an å kjøpe spelarar frå Clearaudio, Nottingham, Basis, Vpi og mange andre produsentar som er svært gode dei også. Kva som er beste kjøp, er vanskeleg å avgjere utan å ha ei heilt klar linje på kva spelaren skal brukast til.

Men ein viktig ting du kjøper, er at spelaren kjem til å vere der, med servicelogistikk og reservedeler, også i framtida. Det er verd å betale litt for, det også.

Ja, eg er pro Linn, elles hadde eg ikkje eigd ein.
 
J

jekri

Gjest
Vet du i det hele tatt hva en 2003 LP12 med Lingo 2 kostet ny, Jekri?
Nei det vet jeg ikke, men det har ikke noe med saken å gjøre. Om spilleren heter Linn eller Dux spiller ingen rolle. Det jeg reagerer på er svarene trådstarter fikk.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Nei det vet jeg ikke, men det har ikke noe med saken å gjøre. Om spilleren heter Linn eller Dux spiller ingen rolle. Det jeg reagerer på er svarene trådstarter fikk.
Hæ?
 

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Innlegg
1.192
Antall liker
0
Hei Karl,

Jeg ser at du har startet diskusjon på annet forum. Det er forøvrig ingen som skal kaste deg ut (selv om du faktisk publiserte en Privat Melding, jfr. regel 8 ) herfra pga. det, men du har dratt denne saken veldig langt.

Vi hadde håpet at du kunne ta Anti-Linn kampanjen din og starte en egen tråd om dette istedenfor å avspore en tråd som omhandler en bruktpris-diskusjon, jfr. regel 5 som heter: "Hold dere til tema". (ikke noe ullen synsing her  ;D )



Det er ingen fra bransjen som har nevnt noe for oss om dette, og vi i ledelsen har ikke noe forhold, verken positivt eller negativt til Linn så det forelå ingen skjult agenda bak vår nokså enkle forspørsel. Vi slettet heller ingenting, men hadde som sagt håpet at vi kunne splitte diskusjonen inn i 2 ulike temaer: en "bruktpris-diskusjon" og en "er-det-verdt-pengene-diskusjon".

Er det så forferdelig at vi ønsker å dele dette i 2 temaer ? Kanskje du misforstod oss ? Vi hadde aldri noen intensjon om å hindre deg i å komme med dine meninger om Linn.

Mvh
Admin
Jeg fører ingen anti-Linn kampanje. Jeg uttaler meg om priser, markedsføringen (i vid betydning - ikke bare reklamen) og fanklubben. Når mine saklige innlegg lager slike usaklige reaksjoner fra dere har det prinsipiell betydning. Derfor mener jeg det er riktig å vise til disse reaksjonene.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Solid er så vidt jeg vet samme plata som Trampolin uten fjærende føtter. Jeg trodde grunnen til at Linn byttet ut til den stivere plata var at den gamle ville være for myk til de fjærende føttene som er festet på plata i motsetning til standard-føttene som er festet direkte i trekassa...

FZ
Spurte Linn om det var noen oppgradering å bytte ut den eldre bunnplata med dagens Solid Base. Her er svaret:

"I can confirm that the solid baseboard will provide a sonic improvement due to being more rigid and providing less resonant frequencies to transfer to the remainder of the turntable."

Så da blir jeg vel nødt til å prøve det også....
 

achri-d

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2005
Innlegg
655
Antall liker
83
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
3
"I can confirm that the solid baseboard will provide a sonic improvement due to being more rigid and providing less resonant frequencies to transfer to the remainder of the turntable."

Så da blir jeg vel nødt til å prøve det også....
Hei, forklaringen er upresis, men kan tolkes i riktig retning og innebærer altså at stivheten i spilleren øker hvilket skyver egenfrekvensene oppover i spektret og dermed lenger vekk i fra området som er ugunstig for det flytende opphenget.

Dette utsagnet er for eksempel rent tøv "less resonant frequencies to transfer to the remainder of the turntable".

Mvh.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Hei, forklaringen er upresis, men kan tolkes i riktig retning og innebærer altså at stivheten i spilleren øker hvilket skyver egenfrekvensene oppover i spektret og dermed lenger vekk i fra området som er ugunstig for det flytende opphenget.

Dette utsagnet er for eksempel rent tøv "less resonant frequencies to transfer to the remainder of the turntable".

Mvh.
Det han sier er at bunnplata skal sørge for at mindre resonante frekvenser overføres til platespilleren. Hvorfor synes du det er tøv? Det høres vel ganske fornuftig ut.

mvh
FZ
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
273
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Man kan jo lese det slik at de frekvensene som overføres fra omgivelsene til spilleren (les subchassis) har mindre resonant potensiale for den, fordi de er av en slik frekvens at opphenget demper mer effektivt....?

Mvh Vidar P
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Linn LP12, with Lingo 2 power supply, Naim Aro tonearm, Linn Klyde cartridge, all boxed and mint condition
Aner ikke årsmodell, men sjekker opp i saken.
Hvor langt bør jeg strekke meg prismessig for en slik?
Som dere forstår er jeg på engelske jaktmarker.
Så nå skal denne handelelen være i boks  ;D
Takk til de av dere som har bidratt positivt i denne tråden.

Her er forøvrig litt info fra min engelske kontaktperson som har har hjulpet meg med å få denne handelen i boks:
ok Torfinn, i'll do what i can. the lp12 and aro date from 94. the guy says it has cirkus upgrade so i will check that. Lingo 2 is 3 yrs old so all quite a good opportunity.
the lp12 is black ash btw.

Og så videre etter at han hadde å sett på den:
The  LP12 is a very, very nice one, probably one of the best I have seen in 5 years or so, if not the best. Very careful owner, all boxes for LP12, Aro and Klyde.
Top marks for everything, looks good and sounds good ;)
It has been dealer set up and dealer maintained since new, seller is the original owner.

Som takk for hjelpen tror jeg at min kontakperson får Klyde'n som jeg vel strengt tatt ikke har bruk for selv uansett  :)
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Akkurat, jo høyere frekvens som når fjærene jo mer effektiv demping.

Lagt til: her kom det en i mellom. Kommentaren var til Vidars innlegg.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Så nå skal denne handelelen være i boks  ;D
Takk til de av dere som har bidratt positivt i denne tråden.

Her er forøvrig litt info fra min engelske kontaktperson som har har hjulpet meg med å få denne handelen i boks:
ok Torfinn, i'll do what i can. the lp12 and aro date from 94. the guy says it has cirkus upgrade so i will check that. Lingo 2 is 3 yrs old so all quite a good opportunity.
the lp12 is black ash btw.

Og så videre etter at han hadde å sett på den:
The  LP12 is a very, very nice one, probably one of the best I have seen in 5 years or so, if not the best. Very careful owner, all boxes for LP12, Aro and Klyde.
Top marks for everything, looks good and sounds good ;)
It has been dealer set up and dealer maintained since new, seller is the original owner.

Som takk for hjelpen tror jeg at min kontakperson får Klyde'n som jeg vel strengt tatt ikke har bruk for selv uansett  :)
Hvis den er fra '94 har den Cirkus innabords. Cirkus kom april '93 fom s/n 90582.
 

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Innlegg
4.315
Antall liker
1.174
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
LP12 verdt sin pris? Ikke vet jeg, men personlig har jeg aldri hørt bedre platespiller enn LP12 noensinne, gjennom en periode på over 25 år.....og da har jeg hørt på en del platespillere!

K.
 

achri-d

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2005
Innlegg
655
Antall liker
83
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
3
Det han sier er at bunnplata skal sørge for at mindre resonante frekvenser overføres til platespilleren. Hvorfor synes du det er tøv? Det høres vel ganske fornuftig ut.

mvh
FZ
Nei, det er like mange frekvenser og de er like resonante som før, men ved høyere frekvens hvilket er gunstig for det flytende opphengets evne til å dempe dem ut.

Jeg antar du snakket med selgeren, jeg er sikker på at ingeniøren (om han fikk lov) ville sett seg nødt til å presisere.

Mvh.
 

achri-d

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2005
Innlegg
655
Antall liker
83
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
3
Man kan jo lese det slik at de frekvensene som overføres fra omgivelsene til spilleren (les subchassis) har mindre resonant potensiale for den, fordi de er av en slik frekvens at opphenget demper mer effektivt....?

Mvh Vidar P
Hei, jeg så ikke denne da jeg svarte ovenfor, kommentaren er jo i prinsippet riktig (muligens bortsett fra at den ikke presiserer at det er like mange frekvenser som før).

Mvh.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Hei, jeg så ikke denne da jeg svarte ovenfor, kommentaren er jo i prinsippet riktig (muligens bortsett fra at den ikke presiserer at det er like mange frekvenser som før).

Mvh.
Det burde vel være unødvendig å presisere at det er like mange frekvenser som før. Uten å påstå at jeg er akustikker er vel hele cluet at den gamle plata vil vibrere mer og med lavere frekvens enn den nye. Enig?
 

achri-d

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2005
Innlegg
655
Antall liker
83
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
3
Det burde vel være unødvendig å presisere at det er like mange frekvenser som før.
Denne kommentaren er relatert til den engelske teksten hvor dette ikke fremgår.

Uten å påstå at jeg er akustikker er vel hele cluet at den gamle plata vil vibrere mer og med lavere frekvens enn den nye. Enig?
Ja.

OK - jeg antar at vi i bunn og grunn er enige om at LP12 er en spiller som gleder de fleste eiere og det over mange år.

Mvh.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
OK - jeg antar at vi i bunn og grunn er enige om at LP12 er en spiller som gleder de fleste eiere og det over mange år.

Mvh.
Helt klart, og det at Linn ikke gir seg med å ytterligere forbedre et allerede bra produkt gjør ikke eiergleden mindre...
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hvis den er fra '94 har den Cirkus innabords. Cirkus kom april '93 fom s/n 90582.
Spilleren er i hus og den er helt strøken :)
Fremstår egentlig som NY uten så mye som en eneste liten skrape noe sted :)
Serienummeret er: 91752 så da har den nok Cirkus.
Men hva med Lingo'en?
Har fått oppgitt at dette skal være en Lingo 2, men hvordan finner man ut det?
En eller annen nevnte at Lingo 2 kom i 2003.
Min er avsendt fra Linn 24/7/02 og har serienummer: 717977
Hvordan kan jeg finne ut om denne er en Lingo 2?
Forøvrig så fremstår også denne som 100% NY :)
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Lingo 2 har en mye bredere kasse enn Lingo 1, men for å gjøre forvirringen total ble det produsert noen Lingo 1 i den nye kassa. Send en email til Linn og spør.....
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Kassa er ganske stor den ( 32x33x8 ), men jeg har sendt en email til Linn for å spørre.
Aner ikke om de gidder å svare på slike henvendelser, men uansett så skadet det ikke å spørre ihvertfall.

Men en helt annen sak som kom litt uventet på meg.
Denne Aro armen er utstyrt med "antenneplugger" i stedet for rca kontakter.
Finnes det enkle overganger å få tak i for å benytte denne på standard utstyr, eller bør jeg bare fjerne dem og lodde på Bullett's?
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
273
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Men en helt annen sak som kom litt uventet på meg.
Denne Aro armen er utstyrt med "antenneplugger" i stedet for rca kontakter.
Finnes det enkle overganger å få tak i for å benytte denne på standard utstyr, eller bør jeg bare fjerne dem og lodde på Bullett's?
Aro leveres med enten BNC, DIN eller RCA. Da jeg fikk min kom den med DIN; jeg tok kontakt med fabrikken og de sendte meg en RCA-kabel uten ekstra kostnad.

Mvh Vidar P
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Aro leveres med enten BNC, DIN eller RCA. Da jeg fikk min kom den med DIN; jeg tok kontakt med fabrikken og de sendte meg en RCA-kabel uten ekstra kostnad.

Mvh Vidar P
Hmmmm........
Har jeg "tid" til å vente på det tro..... :-/
Guess not ;D
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
Kassa er ganske stor den ( 32x33x8 ), men jeg har sendt en email til Linn for å spørre.
Aner ikke om de gidder å svare på slike henvendelser, men uansett så skadet det ikke å spørre ihvertfall.
Det er ihvertfall den nye kassa og Linn svarer alltid og som regel i løpet av et par dager....
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Det er ihvertfall den nye kassa og Linn svarer alltid og som regel i løpet av et par dager....
det gjorde de og svaret var positivt :)
I can confirm that the Lingo with serial number 717977 is a mark 2, with improved circuitry.
 

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.805
Antall liker
364
Torget vurderinger
3
det gjorde de og svaret var positivt  :)
I can confirm that the Lingo with serial number 717977 is a mark 2, with improved circuitry.
Det var bra. Hvordan er du fornøyd med spilleren? Har du testet den opp mot noen konkurenter??
 
Topp Bunn