bruktbil til 100.000???

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.632
må kjøpe bil til småturer innen oslo. Skal nok kanskje ikke ha elbil, selv om det er politisk korrekt osv...

hva er gode kjøp?

Må ha litt "sjel"...

Hjelp ?

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
318
Torget vurderinger
3
Smart Forfour. Den har elskelig utseende.

A

AK27

Gjest
ErosLoveking skrev:
AK27 skrev:
Ti sierraer.
som å få 10 svigermødre. Har hatt en og det var nok. (har en svigermor i kjøtt og blod da)
Jeg har eid to sierraer, ingen av dem ville dø uansett hvor hardt jeg prøvde. Til slutt var jeg tvunget til å sende de til spikerfabrikken sprell levende - med et tungt hjerte.

Sjel, det var en inderlig glede å krype inn i cockpiten gjennom kofferten ved spesielle anledninger hvor jeg faktisk hadde låst dørene - en føler virkelig at en lever i slike situasjoner. Fjerning av sikringen på ledningen som gikk direkte fra bensinpumpa til batteriet hver gang man stoppet bilen, og monteringen av sikringen hver gang man startet var en fryd. Først etter å ha eid en Sierra forstår en hvordan en bil virkelig kan ha personlighet. Passasjeropplevelsen bak i en Sierra uten bakre potte, men med flotte rusthull, er dessuten mer lærerikt enn hvilken som helst skoletur med hvite busser (eller så er jeg blitt fortalt) - så om du har barn er valget selvsagt.

Om du er av den merksnodige typen som mener at de er for fine til å være sierraeiere så har jeg gledelig nytt til deg, det står en Sierra limousin på et tak her i Grenland. Har du midlene er jeg sikker på at du kan få kjøpe den.

Vil du ha en mer sportslig bil (som om tolitern ikke er vill nok) så har jeg et godt tips, lag viperstriper med pakketeip. Du vil nesten få for mye oppmerksomhet, og bilen yter straks merkbart bedre.

Venter du for lenge vil det kanskje ikke være flere igjen, jeg synes virkelig synd på de generasjonene som kommer etter oss. Aldri vil de få kjenne gleden av å sitte bak rattet på en Sierra og gjette hvor de nye skranglelydene kommer fra, og hvor de gamle ble av.

Lykke til med bilkjøp.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Hvis jeg ikke skulle tenkt fornuft ville jeg seriøst vurdert en Alfa Romeo 156 med sekssylindret motor eller en BMW E36 fra 323 og opppover.

Nå nsier du ingenting om hva du ønsker ut av bilen utenom at du skal bruke den til småkjøring men jeg har lagt merke til at Citroen C5 ofte blir annonsert til fine priser.

Topp Bunn