Bruktbørsen

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Kan vi få en regel om at det er forbudt med caps lock i overskriften?

Greit at det er et blikkfang, men rett som det er begynner sikkert alle å skrive "hylebokstaver" i tittel.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Ja, la oss irritere oss over dét!

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Du er så konstruktiv, Birdman.

Jeg mener simpelthen at vanlig nettikette burde gjelde også på bruktbørsen.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Responsen på denne tråden sier det meste om hvor interessant innholdet er.

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Med fare for å gjenta meg selv - du er så konstruktiv.

Jeg gir egentlig blanke i hvor stor responsen er, med mindre du beviselig kan fremstille en direkte sammenheng mellom relevansen til et forslag og hvor mange personer som henvender seg til forslaget.

Selv om ikke alle er opptatt av nettiketten er det ingen grunn til at bruktbørsen skal være unnlatt dette, når selve forumet er underlagt disse generelle reglene for oppførsel. Du kan kanskje se over reglene selv, og lese første paragraf grundig.

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Ser visst ut som om noen absolutt skal hyle i tittelen fortsatt ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
Mange som ikke bryr seg om denne regelen:

Overskriften skal inneholde en eller flere av produktenes navn
Vi ønsker å unngå annonser som heter "high-end selges", "spennende produkt", "kanonbillig produkter" osv. Annonse-overskriften skal inneholde navnet på et eller flere av produktene du selger.

Jeg mener slike annonser bør bli slettet uten forvarsel.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.291
Torget vurderinger
2
To annonser med KUPP i overskriften på bruktbørsen i dag. Gidder jeg og se på de. Nei.

J

J.J

Gjest
Jepp ... er enig ... men det skulle vel bli en slags mal i HFS 3 ... skulle det ikke det mon tro ??
Får håpe det blir bedre da ...
Det er lite proffe annonser folk legger ut når dem skal selge ting. Partybilder av det en skal selge tar ihvertall enhver kake ;D

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.489
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
JEG ER IKKE ENIG.

HVA GJØR DET VEL MED STORE BOKSTAVER OM SELGER IKKE LEGGER VED SKIKKELIG INFO OM FOR EKSEMPEL HVOR HAN BEFINNER SEG I LANDET ?

;D

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Ja - HVOR er nesten viktigere enn HVA. HVA pleier å stå i annonsene - ett eller annet sted, hvis man leser nøye og mellom linjene - men hva med HVOR? HVOR står nesten aldri. Det burde det gjøre. Nesten viktigere enn HVA - HVOR.

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Synes også det er festlig med disse som alltid hevder produktet ikke trenger videre introduksjon.

J

J.J

Gjest
Hva med selgere som ikke vet hva dem selger og refererer til feil merke ??

Great... RED ALERT :-X

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.641
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

og ikke zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

FatmanFlump

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2007
Antall liker
3
Alt dette lukter veldig mye arbeid for moderatorene. La dem bry seg om den groveste galskapen. Det er ganske mange som bare selger noe en gang hvert skuddår e.l. , disse blir å tråkke feil hvis man skal være for pirkete.

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvis det er muligheter for det vil det være en tanke med obligatoriske og søk/sorterbare felter når man legger ut annonser.

Da kan man f.eks. få opp en liste over alle høyttalere til salgs i Bergen, alle forsterkere med pris opp til 20.000kr, også ønskelig med mulighet til å legge inn varsel på PM hvis en annonse trigger flagg man setter . Slikt er nyttig.

Rørpre med maks pris 8.000kr i Oslo = send PM

Petterone

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2010
Antall liker
736
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
4
Personlig syntes jeg det er håløst når man må sende pm for og spørre om alder på utstyret,hvor og når det ble kjøpt etc

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Gjestemedlem skrev:
Hvis det er muligheter for det vil det være en tanke med obligatoriske og søk/sorterbare felter når man legger ut annonser.

Da kan man f.eks. få opp en liste over alle høyttalere til salgs i Bergen, alle forsterkere med pris opp til 20.000kr, også ønskelig med mulighet til å legge inn varsel på PM hvis en annonse trigger flagg man setter . Slikt er nyttig.

Rørpre med maks pris 8.000kr i Oslo = send PM
Alt dette kommer i hfs3

Topp Bunn