Bruktbørsen

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
Nå MÅ dere bli strengere med "ønskes kjøpt"-annonsene på salgssidene i bruktbørsen!!!!!!!!!

Roger

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Vi følger daglig med på dette, og ønskes-kjøpt-annonser blir enten flyttet eller slettet.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Jeg ser fortsatt ikke hensikten med at det åpnes et nytt vindu når man trykker på en av de siste annonsene på forsiden. Bedre om man hopper til annonsen, slik man hopper til et innlegg om man trykker på en av de siste fra vårt forum på forsiden.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Holmium skrev:
Jeg ser fortsatt ikke hensikten med at det åpnes et nytt vindu når man trykker på en av de siste annonsene på forsiden. Bedre om man hopper til annonsen, slik man hopper til et innlegg om man trykker på en av de siste fra vårt forum på forsiden.
Dette er jeg fullstendig klar over, og jeg skal prøve å rette på dette etterhvert.

Mvh
Høvdingen

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Gode ting.

Hva kommer det av at det er en treghet/ forsinkelse mellom innlegg på bruktbørsen til det ender på forsiden?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Brukannonsene på forsiden oppdateres hver 15 minutt. Jeg har laget et system som setter veldig lite press på serveren for raskest mulig forum.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Høvdingen skrev:
Brukannonsene på forsiden oppdateres hver 15 minutt. Jeg har laget et system som setter veldig lite press på serveren for raskest mulig forum.
Skjønner.
Ikke noe problem, bare lurte.

C

Cyber

Gjest
Ja, og kan dere ikke snart gjøre noe med disse *SOLGT*sdfinsfsifdfisdnfsdi annonsene. Hvis de har solgt gjenstanden, kan de ikke heller slette annonsen? Er jo så rotete når halvparten av tingene er solgt...

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
cybervision_ skrev:
Ja, og kan dere ikke snart gjøre noe med disse *SOLGT*sdfinsfsifdfisdnfsdi annonsene. Hvis de har solgt gjenstanden, kan de ikke heller slette annonsen? Er jo så rotete når halvparten av tingene er solgt...
Uenig. Greit å se hva som ER solgt også. Blir i alle fall mye mer rot oppe i hodet mitt om jeg skal bruke timer på å lete etter en annonse jeg VET finnes, men ikke finner - fordi noen har slettet den uten å bry seg med å la den stå noen dager med "solgt" på.
Tenk etter og innse at jeg har rett.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
cybervision_ skrev:
Hei
Dette er jeg litt uenig i .
Annonsen bør ikke slettes før eventuell kjøper har fått varen han har kjøpt.
Dette for å se annonsen om noe skulle være usikkert.
Når så kjøper har fått varen ( eller etter ca 14 dager) så kan en slette annonsen.
Dette har jeg selv konsekvent gjort.
Mvh Jan I

C

Cyber

Gjest
toriamos skrev:
cybervision_ skrev:
Uenig. Greit å se hva som ER solgt også. Blir i alle fall mye mer rot oppe i hodet mitt om jeg skal bruke timer på å lete etter en annonse jeg VET finnes, men ikke finner - fordi noen har slettet den uten å bry seg med å la den stå noen dager med "solgt" på.
Tenk etter og innse at jeg har rett.
Er uenig der. Hvis annonsen ikke er der så antar jeg at den er solgt hvis jeg har kikket på en annonse tidligere.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Går det ikke an å lage en solgt/slettet-mappe som man kan putte annonsen sin inn i når dingsen har blitt solgt? Så kan de ligge der i et par uker før de blir slettet automatisk. Da kan de som "roter bort" annonsen de "vet" er der bare se der hvis de ikke finner igjen annonsen.

Høvdingen kan jo bare lage en knapp man kan trykke på, i annonsene man har lagt inn, for å flytte på den.

I am so smart! S-M-R-T!

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Hei
Hvorfor får jeg ikke slettet annonsen min om pro-ject tube box ( under vinyl)
Denne er nå solgt og mottaker har fått den, så nå vil jeg gjerne ha den slettet.
Får heller ikke meldt fra til moderator.
Får opp feilmelding på begge ( både når jeg skal slette og å rapportere til moderator)
Mvh Jan I

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Skulle da gå greit å slette din egen annonse. Helt nederst til venstre på siden..
Uansett den gode fe (moderator) har slettet den for deg ;)

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
Jan_I skrev:
cybervision_ skrev:
Hei
Dette er jeg litt uenig i .
Annonsen bør ikke slettes før eventuell kjøper har fått varen han har kjøpt.
Dette for å se annonsen om noe skulle være usikkert.
Når så kjøper har fått varen ( eller etter ca 14 dager) så kan en slette annonsen.
Dette har jeg selv konsekvent gjort.
Mvh Jan I
Må si jeg er helt enig med Jan I. Det er greit de ligger en stund etter de er solgt, så lenge det står solgt. Det er mye verre med de som ikke skriver solgt, og man driver og bruker tid på å kontakter selger for å få som svar at denne er solgt for leeeenge siden.

Mvh
Kjetil

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.027
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hvilke regler eksisterer på hvor ofte man kan legge inn samme annonse om igjen eller "bumpe" en slik?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Det skal gå 3 dager før samme annonse kan legges ut igjen.

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Antall liker
4
Hei

Jeg er interessert i et par høyttalere (Audio Note J) lagt ut på børsen av bruker Hifim, men jeg står helt fast mht å få kontakt med selger - PM'en virker tydeligvis ikke, og jeg får ikke sendt avgårde mail siden jeg selv har hotmail-adresse (så sier datamaskinen min i alle fall).
Hva gjør jeg?

mvh

Ole G :)

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
olisn skrev:
Hei

Jeg er interessert i et par høyttalere (Audio Note J) lagt ut på børsen av bruker Hifim, men jeg står helt fast mht å få kontakt med selger - PM'en virker tydeligvis ikke, og jeg får ikke sendt avgårde mail siden jeg selv har hotmail-adresse (så sier datamaskinen min i alle fall).
Hva gjør jeg?

mvh

Ole G :)
Sjekk PM :)

/jan

Topp Bunn