|
Dette er jeg fullstendig klar over, og jeg skal prøve å rette på dette etterhvert.Holmium skrev:Jeg ser fortsatt ikke hensikten med at det åpnes et nytt vindu når man trykker på en av de siste annonsene på forsiden. Bedre om man hopper til annonsen, slik man hopper til et innlegg om man trykker på en av de siste fra vårt forum på forsiden.
Skjønner.Høvdingen skrev:Brukannonsene på forsiden oppdateres hver 15 minutt. Jeg har laget et system som setter veldig lite press på serveren for raskest mulig forum.
Uenig. Greit å se hva som ER solgt også. Blir i alle fall mye mer rot oppe i hodet mitt om jeg skal bruke timer på å lete etter en annonse jeg VET finnes, men ikke finner - fordi noen har slettet den uten å bry seg med å la den stå noen dager med "solgt" på.cybervision_ skrev:Ja, og kan dere ikke snart gjøre noe med disse *SOLGT*sdfinsfsifdfisdnfsdi annonsene. Hvis de har solgt gjenstanden, kan de ikke heller slette annonsen? Er jo så rotete når halvparten av tingene er solgt...
Heicybervision_ skrev:Ja, og kan dere ikke snart gjøre noe med disse *SOLGT*sdfinsfsifdfisdnfsdi annonsene. Hvis de har solgt gjenstanden, kan de ikke heller slette annonsen? Er jo så rotete når halvparten av tingene er solgt...
Er uenig der. Hvis annonsen ikke er der så antar jeg at den er solgt hvis jeg har kikket på en annonse tidligere.toriamos skrev:Uenig. Greit å se hva som ER solgt også. Blir i alle fall mye mer rot oppe i hodet mitt om jeg skal bruke timer på å lete etter en annonse jeg VET finnes, men ikke finner - fordi noen har slettet den uten å bry seg med å la den stå noen dager med "solgt" på.cybervision_ skrev:Ja, og kan dere ikke snart gjøre noe med disse *SOLGT*sdfinsfsifdfisdnfsdi annonsene. Hvis de har solgt gjenstanden, kan de ikke heller slette annonsen? Er jo så rotete når halvparten av tingene er solgt...
Tenk etter og innse at jeg har rett.
Må si jeg er helt enig med Jan I. Det er greit de ligger en stund etter de er solgt, så lenge det står solgt. Det er mye verre med de som ikke skriver solgt, og man driver og bruker tid på å kontakter selger for å få som svar at denne er solgt for leeeenge siden.Jan_I skrev:Heicybervision_ skrev:Ja, og kan dere ikke snart gjøre noe med disse *SOLGT*sdfinsfsifdfisdnfsdi annonsene. Hvis de har solgt gjenstanden, kan de ikke heller slette annonsen? Er jo så rotete når halvparten av tingene er solgt...
Dette er jeg litt uenig i .
Annonsen bør ikke slettes før eventuell kjøper har fått varen han har kjøpt.
Dette for å se annonsen om noe skulle være usikkert.
Når så kjøper har fått varen ( eller etter ca 14 dager) så kan en slette annonsen.
Dette har jeg selv konsekvent gjort.
Mvh Jan I
Sjekk PMolisn skrev:Hei
Jeg er interessert i et par høyttalere (Audio Note J) lagt ut på børsen av bruker Hifim, men jeg står helt fast mht å få kontakt med selger - PM'en virker tydeligvis ikke, og jeg får ikke sendt avgårde mail siden jeg selv har hotmail-adresse (så sier datamaskinen min i alle fall).
Hva gjør jeg?
mvh
Ole G![]()