Bruk Originale Rør.

svale

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2002
Innlegg
296
Antall liker
114
Bruk Originale Rør.

Hadde tenkt å selge min C-J Premier 140 fikk ikke den lyden jeg forventet, :(  
Men en prat med B.Kvanlid hos Motron ble det konstatert at det sto noen Sovtek rør med  Svetlana stempel på, dette var årsaken mente Kvanlid.
Jeg kjøpte 8 nye Svetlana rør,satte rørene i og lyden blre helt himmelsk har nå spilt en del timer å det blir bare bedre og bedre, ;D ;D er kjempe fornøyd. ;D ;D  
Det er viktig med gode originale rør og det er du garantert hos Motron.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.883
Torget vurderinger
24
Re:  Bruk Originale Rør.

Det er vel variabelt dette om det er best med originalrør. I de fleste forsterkere kan man dra lydkvaliteten enda lenger om man går for eksotiske saker, men det koster da også ofte en god del ekstra.

Men origianalrørene er ofte et godt utgangspunkt.
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Re:  Bruk Originale Rør.

Hadde tenkt å selge min C-J Premier 140 fikk ikke den lyden jeg forventet, :(
Men en prat med B.Kvanlid hos Motron ble det konstatert at det sto noen Sovtek rør med Svetlana stempel på, dette var årsaken mente Kvanlid.
Jeg kjøpte 8 nye Svetlana rør,satte rørene i og lyden blre helt himmelsk har nå spilt en del timer å det blir bare bedre og bedre, ;D ;D er kjempe fornøyd. ;D ;D
Det er viktig med gode originale rør og det er du garantert hos Motron.
Du har sikkert ikke Svetlana logoen mer, men de "EKTE" Svetlana, som kalles SED "Winged C" i dag :)
 

svale

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2002
Innlegg
296
Antall liker
114
Re:  Bruk Originale Rør.

Mente ikke at en skal bruke originale som produsent anbefaler, men ver sikker på at Svetlana er Svetlana og ikke plagiat.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.883
Torget vurderinger
24
Re:  Bruk Originale Rør.

Skjønner, jeg misforstod. Originaler fremfor plagiater kan vi støtte....
 

PX4

Bransjeaktør
Ble medlem
04.10.2005
Innlegg
263
Antall liker
1
Re:  Bruk Originale Rør.

Svetlana og Svetlana rør er ikkje så heilt enkelt. Det gjeld å halde tunga beint i munnen:
I St. Petersburg ligg Svetlana fabrikken som starta med lyspæreproduksjon rundt 1890 og har laga rør sidan 1928. Etter Glasnost og perstroika på 1980-talet gjekk det svært dårleg og eit amerikansk firma (Svetlana Electronic Devices) gjekk inn med kapital for å redde fabrikken. Dei heldt på til midt på 1990 talet, då gjekk det amerikanske firmaet konkurs og heldt på å rive med seg fabrikken i Russland i fallet. Etter ei stund kom fabrikken seg ovanpå igjen og det engelske firmaet PM Components vart leverandøren deira (på verdsbasis så vidt eg veit..) Etter konkursen kunne ein kjøpe rør direkte frå fabrikken og ein del dårlege rør vart nok også sendt ut for å få litt pengar i kassa, men det var ikkje bra for ryktet. No kan ein berre få desse røra frå ein av representantane til PM Components, i Noreg er det Motron. Demostenes hadde agenturet på Svetlana før konkursen.
Det amerikanske firmaet selde logo og Svetlana namnet til New Sensor Corporation i New York som har Sovtek, Electro Harmonix, Mullard, Tung-Sol o.a. Dei sel rør som er laga på ein eller anna av fabrikkane deira i Russland som Svetlana rør, og ingen kan nekte dei det. Dette er juridisk sett Svetlanarør. Dei som sel rør frå Svetlana fabrikken har ikkje lov til å kalle desse Svetlana. Namnet er beskytta og tilhøyrer New Sensor. Det er difor desse røra vert kalla ofte 'Winged-C'. Eg ser Motron kallar røra for Svetlana rør, men det er altså feil.
Så er det også slik at rørfabrikkar lagar rør for kvarandre. Slik har det alltid vore, i alle fall etter 2. verdskrigen. Philips og Mullard har vore same firmaet sidan slutten av 1920-talet. Mullard rør vart laga helst i England, men kunne godt vere laga på Philips fabrikken i Holland. RCA rør vart laga på fabrikken deira i New York, men kan også vere laga i Mexico og Brasil! Refektor fabrikken i Russland lagar m.a. EL 34 og 6L6 rør for New Sensor. Dei vert selde som Sovtek eller Electro Harmonix. Utan at eg veit det positivt, vil det ikkje forundre meg at dei i periodar lagar same type rør for Svetlana fabrikken i St. Petersburg når dei brukar maskinene til andre typer, og omvendt. Maskinene skal stillast inn til ein type rør, og då vil ein helst lage 10.000 stk eller meir i slengen. Held ein på med å lage EL 34 rør, og får ei diger bestilling på 12AX7 som hastar, er det ikkje berre å stille om maskinene for dette. Ein prøver helst å spørje ein annan fabrikk om dei vil lage 12AX7 på lisens rør for seg. Det er ikkje lett å drive rørproduksjon i dag. Marginane er knappe og har ein ikkje maksimal utnytting av produksjonsapparatet, er konkurset nær.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.883
Torget vurderinger
24
Re:  Bruk Originale Rør.

Tusen takk for en utrolig informativ og klar gjennomgang. Moro å lese innlegg fra noen med så mye kunnskap.
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.827
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Re:  Bruk Originale Rør.

Av respekt for mottakaren, PX4, vel eg denne gongen å skrive på nynorsk. Det er sjeldan ein får høve til å spørje ein som er så godt kjent i rør-jungelen om kva som gøymer seg bak ein logo, så eg tek sjansen. Om PX4 finn det lite tenleg å svare på spørsmåla, forstår eg det godt.

1) Mange aktørar i rør-marknaden, då kanskje særleg i USA, gjer eit stort poeng av skilnaden i kvalitet mellom SED 6550C og Svetlana 6550C. SED-rør kostar meir fordi dei er betre, seier dei. Har eg oppfatta deg rett når eg sit att med inntrykk av at kvaliteten kan vere hipp som happ?

2) Det vert av somme hevda at fleire av dei store og tunge produsentane av rørforsterkarar ikkje skil mellom SED og Svetlana, men kjøper inn store parti der det passar best. Er dette rett? (Stemmer det, kan det vere endå ein indikasjon på at kvaliteten er omlag den same.)

Eg har elles ingen økonomiske eller personlege interesser eller baktankar med spørsmåla mine. Som entusiast er det rett og slett moro å vite meir.

Mvh
 

svale

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2002
Innlegg
296
Antall liker
114
Re:  Bruk Originale Rør.

Tusen takk for en utrolig informativ og klar gjennomgang. Moro å lese innlegg fra noen med så mye kunnskap.
Ja dette var kjekt å lese takk takk.
 

PX4

Bransjeaktør
Ble medlem
04.10.2005
Innlegg
263
Antall liker
1
Re:  Bruk Originale Rør.

1) Mange aktørar i rør-marknaden, då kanskje særleg i USA, gjer eit stort poeng av skilnaden i kvalitet mellom SED 6550C og Svetlana 6550C. SED-rør kostar meir fordi dei er betre, seier dei. Har eg oppfatta deg rett når eg sit att med inntrykk av at kvaliteten kan vere hipp som happ?

2) Det vert av somme hevda at fleire av dei store og tunge produsentane av rørforsterkarar ikkje skil mellom SED og Svetlana, men kjøper inn store parti der det passar best. Er dette rett? (Stemmer det, kan det vere endå ein indikasjon på at kvaliteten er omlag den same.)
Det er ikkje så lett å svare på spørsmåla dine. Korleis skal ein definere kvalitet? Ein kan ha objektive kriterier slik som sannsynleg levetid på røret, nivå av uønska støy og mikrofoni i røret, variasjon i rørparameter o.l. og ein kan ha subjektive mål som lydkvalitet. Det siste er svært vanskeleg å operere med, for det er så vanskeleg å bli enig i kva som er 'god lyd' Rørprodusentar og rørleverandører brukar alle marknadsføringstriks og reklametriks som alle andre gjer som vil selge eit eller anna, og eg har ikkje sett meir enn ei seriøs undersøking på å systematisk samanlikne rør av same type, men ulikt fabrikat på objektive kvalitetskriterier. Det var J.C. Verdier og M. Hiraga som samanlikna 300B rør av ulikt fabrikat. Det stod i Sound Practices, No 16 i 1998. Dei fann store skilnader og dei skriv i artikkelen at dårlege rør kunne godt kome frå ein svært annerkjend fabrikk. Av frykt for represalier ville dei ikkje offentleggjere korleis dei ulike fabrikatane kom ut, men dei planla ein ny artikkel der dei ville samanlikne røra endå meir systematisk og offentleggjere resultata med namn på fabrikken. Sound Practices gjekk dessverre inn etter denne utgåva, og eg trur ikkje Verdier fekk realisert prosjektet sitt.
Det er knallhard konkurranse på rørmarknaden. Ein fabrikk som har dårleg kvaliteteskontroll og sender ut rør som ryk etter få timars bruk, vil ikkje klare seg så veldig lenge. Rykter spreier seg fort.
For ein leverandør eller ein forsterkarprodusent kan det lønne seg å kjøpe inn eit stort parti rør veldig billig, teste dei sjølv og kalkulere med å kanskje måtte kaste 20 - 50%. Det kan likevel lønne seg viss dei er billige nok. Andre gjer det til eit varemerke at forsterkaren har ekte SED-rør, Western Electric, KR-Audio, TJ eller liknande. Dette er berre snakk om marknadsføring og reklame.

For ordens skuld: PX 4 er eigar av firmaet Demostenes og forhandlar rør, men prøver prinsippielt å unngå å bruke dette forumet til reklame for eige firma. Eg gjer så godt eg kan for å halde meg innanfor ein streng definisjon av det ein kan kalle produktinformasjon.
 

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
2.059
Antall liker
1.827
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Re:  Bruk Originale Rør.

Stor takk til PX4 for saklege, objektive og lærerike svar. Dei to innlegga dine i dag set vurderingar om ulike fabrikat inn i eit uvanleg stort perspektiv. På slikt grunnlag kan vel ingen finne på å skulde deg for samanblanding av ulike roller.

Mvh
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Re:  Bruk Originale Rør.

hold frem som du stevner, px4.
veldig interessant og lærerrikt.
dette er ren folkeopplysning, og har ingenting med reklame å gjøre.
 

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Innlegg
3.451
Antall liker
3
Re:  Bruk Originale Rør.

Slike innlegg liker vi på HFS!
Hjertelig takk til PX4.

PK
 
Topp Bunn