Bruk av iPad på forumet

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Bruker ikke den mobile utgaven av HFS, men etter at jeg kjøpte meg en iPad Pro 12.9 har jeg et problem med innlegg når jeg siterer en post. Redigeringsvinduet dekker bare en del av teksten og når jeg skal skrolle for å komme til nederste delen av sitatet, så er det istedet hele siden som swipes og ikke teksten. Irriterer meg grønn over dette. Kan det være en setting for swipe? Hadde ikke dette problemet på min forrige Air2.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Ta et skjermbilde eller to og legg ut her eller send det til meg på epost webmaster(alfakrøll)hifisentralen.no.

(Du vet sikkert hvordan du tar et skjermbilde, men i tilfelle nei, her er hvordan: Press the Sleep/Wake button on the top of the iPad Pro and the Volume up button on the right side of the iPad Pro at the same time.)

Jeg har ikke testet Ipad Pro, og det kan tenkes at problemet forsvinner ved neste IOS oppdatering, men greit for meg å forstå problemet.

Mvh
Høvdingen
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Intet problem å ta skjermbilde, men du vil uansett ikke se swipe-problemet i et bilde. I så fall må en video sendes over som viser hva som skjer under en swipe/pinch.
Det kan virke som om websiden ikke forstår at man er i redigeringsmodus og skal skrolle tekst opp og ned i dette vinduet.
Noen ganger hjelper det å gå til Advanced modus for å lese mer av teksten.
I ytterste konsekvens bruker jeg det integrerte iPad keyboardet, for der forefinnes piltaster og de fungerer helt fint for skolling til bunn av teksten.
 
Topp Bunn