Diverse Bra service!!

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.527
Man er ikke bortskjemt med bra service i denne snåle hobbyen vår. Særlig ikke når det gjelder service og reparasjoner. Derfor er det gledelig å treffe slike som Thomas på Elektronisk Bureau. Blid og hyggelig, kunnskapsrik og pålitelig. 100.000km service på min trofaste Garrard 301 ble upåklagelig utført, til avtalt (kort) tid og en helt ok pris.

Anbefales!

Latentfreak

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.08.2012
Antall liker
377
Godt å synliggjøre god service! Jeg vil da gjerne framheve Budal Radio. F.eks ved kjøp av TV, da bringes det helt på plass, kobles opp, stilles inn og emballasje pluss den gamle tv-en tas i retur.

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.324
Torget vurderinger
2
Moet Audio! Topp service fra hyggelige folk :)

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
10.222
Sted
Østfold
Torget vurderinger
23
Og da må jeg nevne Christian hos Mala Audio. Hyggelig kar som tar seg tid.:)

fry

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2012
Antall liker
586
Torget vurderinger
10
God service oppdages gjerne den dagen noe går galt. Heldigvis sjelden noe skjer, men de gangene jeg har hatt behov for det har både hifiklubben og stereofil vært upåklagelige. Ellers var Dalens veldig ryddige da de reparerte en forforsterker en gang. Fikk det rimeligere fordi det var en fin utfordring :)

Jeg har faktisk ingen dårlige erfaringer annet enn at endel selgere har gjort det uaktuelt å kjøpe noe i butikken de representerer.

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.324
Torget vurderinger
2
God service oppdages gjerne den dagen noe går galt. Heldigvis sjelden noe skjer, men de gangene jeg har hatt behov for det har både hifiklubben og stereofil vært upåklagelige. Ellers var Dalens veldig ryddige da de reparerte en forforsterker en gang. Fikk det rimeligere fordi det var en fin utfordring :)

Jeg har faktisk ingen dårlige erfaringer annet enn at endel selgere har gjort det uaktuelt å kjøpe noe i butikken de representerer.
Helt klart.
Nå skal vi se hvordan Platekompaniet klarer seg,fikk ikke svar etter 48 timer så da er mandag neste check point.

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.324
Torget vurderinger
2
Tommel opp til Platekompaniet!
Ny vare på vei i bytte mot den som gikk i stykker,veldig tillitsvekkende.

Festus

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2010
Antall liker
3.752
Torget vurderinger
3
Tommelen opp for Duet audio i Bergen ( Martin) og Oslo. kjøpte en brukt Auralic som viste seg å ha deffekt skjerm. en tlf og litt venting, så kom det en ny enhet i posten.

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Hifi-klubben i Tønsberg har bare blitt bedre og bedre med åra. Kudos! :)

Franx

Medlem
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
9
Kjøpte en platespiller hos Platekompaniet. Oppdaget etter noen dager at Azimut ikke var riktig justert fra fabrikken. PU var ett par mm på skrå i forhold til overflaten på lp-platen. Tok med spiller tilbake og forklarte feilen. Hadde sett for meg at spilleren måtte inn til justering med påfølgende eviglang venting men neida ..(!)
Fikk en ny spiller med meg hjem samme dagen.
Tommel opp!

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.250
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Min Cary Cinema11a prosessor tok kvelden foroge måned. Så for meg en kjempedyr og lamg reperasjon eller skroting. Tok den med til Lyric, hvor håp for rep ikke var mulig. Det føltes som de sekundene rett før bilen kræsjer og du hvet du har skylden. Så fikk jeg en helt ny og trodde ikke det var sant. Snakk om fantastisk service. Takk Lyric Hifi ??????

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
1.351
Hifiklubben Haugesund har utrolig bra service :)
Enig der. Jeg sendte dem en liten klage på mitt B&W p5 headset hvor limen hadde begynt å lekke ut mellom putene og klokkene etter 2-3 års bruk. Jeg fikk beskjed om å komme bort med dem for å bytte. Da jeg kom innom, tok de imot headsetet mitt uten så mye som å åpne eska for å se og gav meg ett par B&W P5 S2 i bytte med informasjon om at jeg nå hadde nye 5 års garanti. :)

U

utgatt25555

Gjest
Terje hos AudioAktören har levert upåklagelig service og det lille xtra, gjennom en årrekke :)

mvh

cbarth1

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.08.2012
Antall liker
2.571
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Posten surra vekk forsendelse fra Meniscus Audio. Da sendte de ny, free of charge. Utrolig hyggelige folk!

32bit

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.09.2003
Antall liker
314
Torget vurderinger
1
Acoustic Tuning har levert generelt god service og oppfølging i alle de de år!!!

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
10.805
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Henger meg på big swiftys mening om
Thomas på E.B . super service ved kjøp av ny spiller.
Satt den opp med min pu på en meget tillitsvekkende måte. :)
hyggelig kar.

Sist redigert:
Topp Bunn