Jeg hang en gang sammen med noen studiner som var veldig inne i drømmetyding, hvordan er det , føler du det bekvemt å være naken , eller blir du flau hver gang ?skulle vel ikke ha sagt dette, men i mine drømmer er jeg stort sett naken..
edit: jeg gjør ikke det du først tror, neida. Det er helt hverdagslige saker som foregår. Som byturer, kaffeslaberas osv. Men, like dønn naken er jeg hver eneste gang.
Drømte at jeg sov på en pallestabel på frysa, våkna av at jeg sto på alle fire i senga og sparka i veggen. Tror jeg lette med foten etter hullene i pallene så jeg kunne klatre ned.
Jada, jeg frøs på føttene, så det kan nok være grunnen til denne drømmen.
Men hvorfor naken, er jeg en reinkarnert freud?![]()
Hei!skulle vel ikke ha sagt dette, men i mine drømmer er jeg stort sett naken..
edit: jeg gjør ikke det du først tror, neida. Det er helt hverdagslige saker som foregår. Som byturer, kaffeslaberas osv. Men, like dønn naken er jeg hver eneste gang.
Drømte at jeg sov på en pallestabel på frysa, våkna av at jeg sto på alle fire i senga og sparka i veggen. Tror jeg lette med foten etter hullene i pallene så jeg kunne klatre ned.
Jada, jeg frøs på føttene, så det kan nok være grunnen til denne drømmen.
Men hvorfor naken, er jeg en reinkarnert freud?![]()
Hei!Drømte en gang om at jeg mistet det ene beinet mitt i gressklippern. Plukket opp det avkappede beinet, puttet det under armen og hinket rundt mens jeg fortvilt og forbannet spurte familie, venner og forbipasserende om hjelp. Men fikk jeg hjelp? NEI! ...Da jeg våknet tenkte jeg bare en ting: "JÆVLER" ;D:
![]()
Hehe, siden det var en helsyk drøm så var det en manuell klipper ja! Vil ikke kalle det mareritt egentlig, ble ikke forskremt på noen måte - bare forbannet. :-/Hei!
;D ;D Dette kommer vel mer innunder mareritt det.
Regner med at du etter dette har gått over til helmanuell gressklipper (gardena) for dersom du mister beinet FØRST så blir det vanskelig deretter å få skadet det i gressklipperen
Har du prøvd å klippe plenen med et bein og manuell klipper, sikkert bare mulig i en drøm, for der går alt an
Mvh.KW
Er du bleik eller ;DTror nok jeg skal holde nattens drøm for meg selv ja.
Bamsemann.....
Skjøt han spurv?Jeg drømte en natt at vår nye nabo stod på terassen og skjøt med kanon. Hva det skulle bety aner jeg ikke... ;D
Tør ikke gå ut med den drømmen nei, men den var jævla fin ohhhhhhhhhh ja!Er du bleik eller ;D
Vi er den vi er på godt og vondt :
Kom igjen da
Mvh.KW
Har klein eller Cannondale kommet med nye modeller nå da?Tør ikke gå ut med den drømmen nei, men den var jævla fin ohhhhhhhhhh ja!![]()
Tror ikke han skjøt spurv, men han kan ha skutt på skjærer..Skjøt han spurv?
Må nok bytte ut Klein da en kvinnelig syklist sa at visse kroppsdeler mulig sto i forhold navnet.Har klein eller Cannondale kommet med nye modeller nå da?
;D ;D ;D ;D
Puh, godt det ikke var håretEg drøymde at eg mista tennene.....
ja, for man har jo som regel flere tenner enn hårstrå å avse ;DPuh, godt det ikke var håret![]()
Ja, nettopp, og så vokser de fortere ut igjen....ja, for man har jo som regel flere tenner enn hårstrå å avse ;D
Tror ikke han skjøt spurv, men han kan ha skutt på skjærer..
...for i natt drømte jeg at det satt en oransje skjære (den lignet overhodet ikke på en skjære, men det VAR en skjære) på en strømledning mens to rever ( i samme farge, litt mer naturlig) drev og klatret og prøvde å fange skjæren. Og den dumme fuglen hadde ikke engang vet til å lette.
Kjære vene hvorfor drømmer jeg slikt...? :-/
Hei Arve!Eg drøymde at eg mista tennene.....
;D ;D ;D ;D ;D Helt utrolig hva en kan drømme, her fikk jeg meg en god latter.
Tenk deg to oransje rever som tror de er ekorn på en strømledning i et forsøk på å fange en oransje skjære som ikke tror sine egne "oransje" øyne og derfor blir sittende.
Du roter ikke med LSD! ;D ;D ;D
Mvh.KW
Jeg kan imidlertid forsikre deg om at de virkelig låter som en drøm...Drømte i natt at noen ved en feil sendte meg et par med Von Schweikert vr4jr høytalere og ingen visste hvor de kom fra og jeg kunne bare beholde de, men våknet selvfølgelig akkurat når jeg trykket PLAY på CD-spillerenså de fikk jeg ikke hørt........
Hei!Jeg roter ikke med LSD...
Men den fuglen hadde definitivt vært et funn for enhver ornitolog, fargen kunne minne om tomatsuppe, med melk i. Har aldri sett maken. ;D
Hei!
Godt å høre at det kun var en helt V(anlig)ANNVITTIG drøm.
Jeg kunne nok ha oppnådd en viss popularitet i min andre (hobby)krets med ei oransje skjære med samme farge på øynene.
Noen ganger tror jeg nesten at jeg drømmer bare ved å nyte den lille vakre jeg har i avataren min, men den er reell nok den, en halv etage ned fra stua, forøvrig en redlegged honeycreeper (uten influensa heldigvis)
Mvh.KW
Nei men er du drømmetyder du da Honkytonk, dette var jo spennende.Skummelt å legge ut drømmene sine på slike steder... Men Komponenten, siden du nå har blottstilt deg frivillig... Drømmer er ofte lette å begripe, skjønner du...
Fuglen representer din frihet. Den skarpe fargen er nok et bilde på en klar og skarp (fargerik) personlighet. Er fuglen fri til å fly er alt ok, dette har med din følelse å gjøre. Du ser to kamuflerte rever på jakt etter fuglen (friheten din). Underbevisstheten forsøker å fortelle deg noe. Noen er i ferd med å begrense eller søker å frata deg din frihet, men ditt bevisste jeg har ikke fullt ut forstått det. Det er mulig det er så banalt som at du føler at barna dine (om du har noen) forhindrer din frie flukt, det kan være venner, kjærester, jobb, what have you...
Poenget er: Noen eller noe oppleves truende mot din frihet. Du har fått et varsel, du kan gjøre noe med det, eller fortsette å få stadig tydligere slike drømmer.
Til dere som drømmer om å miste tenner: Å være tannløs kjenner alle til. Det dreier seg ganske enkelt om at derre er redde for, eller ofte kjenner opplevelsen av å mangle evnen til å bite fra dere i gitte situasjoner.
Drømmer kan være ganske avslørende mine venner...!Keep 'em coming!
Honkey