Bowers & Wilkins Zeppliner - av/på virker ikke

Kjell-Ole

Fersking
Ble medlem
30.01.2023
Antall liker
0
Sted
Drammen
Hei, jeg har en Bowers & Wilkins Zeppliner som er ca 10 år gammel, men svært lite brukt.
Nå har av/på bryteren slutttet å virke (rød diode blinker raskt), slik at får ikke slått den på. Har forstått at dette er en svakehet på disse. Sende inn til HIFI-Klubben i Drammen for reprasjon, men de sa at denne reservedelen var utgått.
Er det noen som kan reparere denne, slikat jeg får brukt den igjen?

mvno_subscriber

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.03.2020
Antall liker
2.232
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Hadde en sånn selv, å åpne den var ikke særlig moro. Deler er limt sammen. I følge IFixit så er det typisk kondensatorer som må byttes. Men det kan sikkert være noe annet også, som er kortsluttet inni der.

Hvis du får de i Drammen til å si hvilken reservedel det er snakk om, så er det litt lettere å vite hva som er galt med nettopp din.

Kjell-Ole

Fersking
Ble medlem
30.01.2023
Antall liker
0
Sted
Drammen
Hadde en sånn selv, å åpne den var ikke særlig moro. Deler er limt sammen. I følge IFixit så er det typisk kondensatorer som må byttes. Men det kan sikkert være noe annet også, som er kortsluttet inni der.

Hvis du får de i Drammen til å si hvilken reservedel det er snakk om, så er det litt lettere å vite hva som er galt med nettopp din.
Hei igjen, takk for feedback. Skal sjekke med HIFI Klubben i Drammen hva det var de mente var ødelagt. Kommer tilbake til deg

Kjell-Ole

Fersking
Ble medlem
30.01.2023
Antall liker
0
Sted
Drammen
Hei Laban MK3. Takk skal du ha for innspillet. Ja dette er nok problemet på min Zepplin også. Så er spørsmålet om det finnes en person her i sør-Norge som kan utføre en samme type service, som denne personen på YouTube videoen. Tydelig at HIFI Klubben ville ikke ha noe mer med dette å gjøre da de kun sa at disse delene er gått ut av produksjon. Men kanskje det er en smart privatperson ala denne personen på videioen som kan ta saken.....

Topp Bunn