Bowers & Wilkins hodetelefoner

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Solgte mine. Angrer litt
Jeg har hele tiden satt veldig stor pris på mine, som jeg måtte kjøpe etter at jeg hadde glemt de forrige, Bose-sakene, på et hotellrom i Lisboa:p. Merkelig. Ingen som ringte og sa at jeg hadde noen gjenglemte saker som kunne hentes i resepsjonen. Nei.

Så,da var P7-ene raskt i hus. Sender en stor takk til vaskedamene på hotellet i Lisboa;)

...og HFK Tromsø, som hadde et sett tilgjengelig på rede hånd:)
 
  • Liker
Reaksjoner: svk

Trond_B

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.08.2004
Innlegg
791
Antall liker
206
Torget vurderinger
19
Lenge siden P7 Wireless forsvant fra B&W sine sider. Vurderte å kjøpe PX etter at de fikk mye ros i tester men syntes P7 W låt bedre og bærekomforten er helt konge. Noe av de mest komfortable hodetelefonene jeg har hatt.
Spennende å se om det kommer en ny oppgradert P7 serie.
 
S

svk

Gjest
Da bør jo kablet pw låte like bra som P7. Siden den er utgått. Min erfaring er at trådløst låter best trådløst. (sony)
 

Inter

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.06.2006
Innlegg
184
Antall liker
24
Sted
Oslo
Storfornøyd med mine P7 og de er de jeg bruker når jeg er ute å går i det dagligdagse. Spennende å se om det kommer en mk2 av disse. Da bærer det til HFK for en liten test!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.920
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
1
Jeg har PX. Stadig like fornøyd.
 

Trond_B

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.08.2004
Innlegg
791
Antall liker
206
Torget vurderinger
19
P7 Wireless

Stadig like fornøyd med P7 Wireless. Har i det siste prøvd de kablet på AudioQuest DragonFly Cobalt og det funker helt konge! Kjøpte et par Sony WH-1000XM3 for noen uker siden. Disse blir jo regnet som noe av de beste trådløse hodetelefonene men de var ikke i nærheten av P7 Wireless når det kommer til lydkvalitet (altfor basstunge). Ble derfor returnert ganske kjapt. Lyttet også litt til PX når de kom men ble ikke altfor imponert. Har ikke sjekket ut de nye PX5 og PX7 men utifra tester så virker de ganske skuffende. Vi derfor påstå at P7 Wireless er det beste Bowers & Wilkins har kommet med av hodetelefoner så langt.

PS hadde P9 Signature i nesten tre år samtidig men komforten var elendig (klemte altfor hardt over ørene) og lyden var heller ikke helt topp.
 
Sist redigert:

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Har intet mindre enn tre P7 hvor to er trådløse. Datteren og fruen elsker sine og det er jo rene damevesken som følger med. Kanskje jeg får overta den kablede, begynner å bli sliten Sonyen på jobben.
 
Topp Bunn