Ønsker anbefaling Bowers & Wilkins 707 S2 med powernode 2?

Fredrik86

Medlem
Ble medlem
01.02.2015
Innlegg
22
Antall liker
0
Hei,

Jeg vurderer å bytte ut mitt Sonos anlegg i stuen (Playbar, Sub og 2 play 1)

Det brukes til TV, Film og Musikk.

Jeg er opptatt av at det er et brukervennlig streaming system over wifi men også at det gir god lyd.

Kan dere anbefale denne kombinasjonen? B & W 707 S2 med Bluesound powernode 2? Eventuelt også Sub?

Blir dette en god oppgradering lydmessig/filmopplevelse?

Takk for svar.
 

7th-hifi

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.07.2008
Innlegg
986
Antall liker
746
Torget vurderinger
8
Jeg ville aldri hatt det, men du kan jo høre på "klubben" om det er noe de anbefaler. Om du skal spille i ett lite rom og ikke spiller høyt så kanskje det går på ett vis. For de pengene dette vil koste deg vil du få bedre løsninger lydmessig andre steder. HT fra B&W ser bra ut men tror ikke de får nok strøm til å yte sitt beste i ett sånt oppsett. Ville ihvertfall bedt om en lytt før du legger ut penger for denne komboen.
 

Fredrik86

Medlem
Ble medlem
01.02.2015
Innlegg
22
Antall liker
0
Takk for svar. Er jo 16k pluss eventuelt Sub. Jeg har generelt ikke god peiling på lydsystemer og trenger derfor råd.

Er det noen som har testet ut denne kombinasjonen? Kan jeg like godt beholde Sonos systemet? :)
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.251
Antall liker
9.036
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Tror det lett er en mer musikalsk opplevelse med powernode og 707.

Noden har 2x60w som er ganske så friske, den bygger videre på nad d3020 som du finner masse fin info om.. ville ikke vært redd dette oppsettet, dra å hør det.
Klubben har neppe laget en pakke av dette uten grunn.
 

2002tii

Medlem
Ble medlem
22.10.2005
Innlegg
19
Antall liker
3
Takk for svar. Er jo 16k pluss eventuelt Sub. Jeg har generelt ikke god peiling på lydsystemer og trenger derfor råd.

Er det noen som har testet ut denne kombinasjonen? Kan jeg like godt beholde Sonos systemet? :)
Stikk innom en Hi-Fi Klubben butikk og hør på det.
Det spiller nok musikk på et helt annet nivå enn Sonos Playbar.
 
Topp Bunn