Bose eller....?

sveinh

Medlem
Ble medlem
13.11.2004
Antall liker
0
Dette er kanskje tatt opp før, men mulig noen har en mening/råd her: Bose sine Lifestyle anlegg, eksempelvis T10. Noen som har hørt noe på det? Har Bose fått til noe med disse nye anleggene - eller blir en blendet av et ganske plasseringsvennlig system med enkelt oppsett og rent glemmer vurdering av lyd iforhold til pris? Funderer på noe funksjonelt og helst enkelt å bruke til film, musikk og tv i stuen, budsjett rundt 15K.

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Det er enkelt og pent. Det er det hele.

Det finnes mange andre måter å få bedre lyd ut av små høyttalere på.

Cambridge Minx, med små høyttalere av omtrent samme størrelse, i klassen mikro finnes det sikkert også en del annet som jeg ikke kjenner til. Dali Fazon er vel også et alternativ.

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Det finnes andre alternativer som rundspiller Bose, og som ikke menst er mye mer brukervennlige. Satelittene mangler for mye i bassen til at det vil henge sammen. Sjekk ut Gallo micro, 5.1 pakke til 11730,- hos Norsk Audioteknikk. Parr opp de med en surroundreceiver, f.eks fra Yamaha, og du har en knallkombo som både spiller og ser bra ut.

fraiser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2011
Antall liker
212
Torget vurderinger
10
Vi kjøpte inn mange bose annleggene på jobben til bruk på møterommene. Med priser fra 10k-40k . Ingen av disse ville jeg anbefalt til hjemmebruk. Helt ok til en kort filmsnutt fra youtube. Intet mer.. Ekstremt overprise jall.
Sjekk heller ,mirage omnisat ,b&o osv
Min erfaring med alt i ett annl er at det lite man får igjen mht lyd pr kr

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Støtter forslag om Gallo, det er dei einaste som har levert av slike småanlegg.

sveinh

Medlem
Ble medlem
13.11.2004
Antall liker
0
Takker for innspill og gode forslag her. Det endte med at vi la hele budsjettet og litt til i et to kanals anlegg - for oss perfekt. Mvh Sveinh

Topp Bunn