"Boble" til å finne vater?

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.916
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Begynner å bale på seg med utstyr, og duppeditter for å justere vinylrigg og arm, men noe som jeg IKKE har, og som jeg sårt kunne trenge er en MINI Boble til å justere vater på armen min ordentlig.
Pr. i dag har jeg en sak som er 2,5cm eller noe slik, og den er forsåvidt grei til selve verket, men den er alt for stor til å plassere på armen ;)

Er det noen av dere som kan peke meg i riktig retning (gjerne med en link eller to) til et sted jeg kan handle en skikkelig "mini" boble? 10mm eller noe slik?!

T

tjn

Gjest
Jeg har en som fulgte med en VdH pick up jeg kjøpte en gang i tiden som er ca. den størrelsen, du kan jo ta kontakt med Audio media (tror det er VdH imp.....) og høre om de selger slike seperat.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
sjekket ikke disse før jeg ga deg linken ::)
Men hvis du går inn på biltema og søker på vater så finner du noen

Er selv på utkikk etter litt bedre kvalitet enn disse fra biltema,men størrelsen var jo rett da
Mvh Jan I

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Mener jeg har sett en helt lik som den siste på et eller annet campingvogn tilbehørs butikk.
(til brøkdelen av denne prisen)
Mvh Jan I

T

tjn

Gjest
Jan_I skrev:
Mener jeg har sett en helt lik som den siste på et eller annet campingvogn tilbehørs butikk.
(til brøkdelen av denne prisen)
Mvh Jan I
Brøkdelen av 11$ er jo ikke mye... ;)
Bare du ikke ender opp med ny campingvogn så...

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.359
Torget vurderinger
1
T

tjn

Gjest
Mye som kan brukes der ute, det viktigste er jo at saken er i vater.

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.916
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Jeg har allerede en slik sak på 3,5cm i diameter, men jeg trenger en MINI boble.

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.687
Torget vurderinger
3
rico skrev:
Som jeg sa tidligere i tråden så har jeg denne, fulgte med en VdH pick up, det er en hendig liten sak. Ta kontakt med Audio Media som (jeg tror..) selger VdH.
og han så gjorde....

De selger VdH, og denne lille vennen tar de 298,- pr stk for, inkl. porto. Forskudd-betalt til kontonummer.

T

tjn

Gjest
superhkm skrev:
rico skrev:
Som jeg sa tidligere i tråden så har jeg denne, fulgte med en VdH pick up, det er en hendig liten sak. Ta kontakt med Audio Media som (jeg tror..) selger VdH.
og han så gjorde....

De selger VdH, og denne lille vennen tar de 298,- pr stk for, inkl. porto. Forskudd-betalt til kontonummer.
Jøss! Da var det Audio Media ser jeg.....

Det var da en f#"%ig pris, kan ikke koste mer enn 5,- å lage en slik en.....kanskje de ikke vil selge.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.359
Torget vurderinger
1
rico skrev:
...
Det var da en f#"%ig pris, kan ikke koste mer enn 5,- å lage en slik en.....kanskje de ikke vil selge.
Eller kanskje de har skjønt at haifainerder har litt større betalingsvilje for enkelte ting enn folk flest?

mvh
KJ

T

tjn

Gjest
KJ skrev:
rico skrev:
...
Eller kanskje de har skjønt at haifainerder har litt større betalingsvilje for enkelte ting enn folk flest?

mvh
KJ
Kan være enig i det men t.o.m. vi har grenser.... :)

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.687
Torget vurderinger
3
Hvis den kom i en rosewood eske og man kjøpte den i en lekkert innredet butikk i Skovveien betjent av en sofistikert 28-åring med laaaange ben... så ville jeg skjønt det.

Men rett fra agenten ? til hvilken avanse ?

Topp Bunn