Høyttalere Bluetooth høyttaler til kontoret

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.491
Torget vurderinger
4
Vurderer å skaffe meg en bluetooth høyttaler til kontoret. Viktigst er lydkvalitet på lavt volum, og er litt usikker på jeg trenger radio og batteridrift som jo kan være veldig praktisk noen ganger. Får sannsynligvis ikke tilgang til wifi på denne, ellers hadde streaming tjenester obligatorisk. Noen som har hørt nonen av disse modellene?
Geneva Acoustica Lounge og Vifa Oslo er de to som frister mest, Vifa Helsinki eller Dali om jeg skal kunne ta den med på reiser. Geneva Touring L om jeg finner ut at radio kan være kjekt å ha.

geneva-acoustica-lounge-hvit.jpg

Geneva Acoustica Lounge (Ny)
+Grei pris
+WIFI + Google cast, kjekt å ha andre plasser.
+Knapper for direkte betjening på toppen
-ikke portabel
kr2200
geneva-touring-l-cognac.jpg

Geneva Touring L DAB+ (Ny)
+Lang batteri tid 30t
- Betaler for dab radio som kanskje ikke blir brukt
kr3500
vifa-helsinki-sandstone-grey.jpg

Vifa Helsinki
+Veldig portalbel
- kort batteri tid
-litt dyr
kr.3200
vifa_oslo_anthracite_grey-2.jpg

Vifa Oslo
+Best lyd?
-kort batteri tid
- dyr
Kr.4500
dalikatchbl_1.jpg

DALI KATCH
+Veldig portabel
+Lang batteritid 24t
+Fungerer som mobil lader
- Litt dyr
kr.3800

Sist redigert:

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.240
Sted
Holmestrand
Jeg kjøpte en Touring L til kjøkkenet, og er veldig fornøyd med både radiodel og som BT-høytaler.

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.491
Torget vurderinger
4
Den frister litt p.g.a sitt klassiske reiseradio look, og den skal visstnok ha høy byggekvalitet. Ser ut til at det ikke mute knapp på denne, som er praktisk å ha når telefonen ringer eller noen kommer inn på kontoret.

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.240
Sted
Holmestrand
Den frister litt p.g.a sitt klassiske reiseradio look, og den skal visstnok ha høy byggekvalitet. Ser ut til at det ikke mute knapp på denne, som er praktisk å ha når telefonen ringer eller noen kommer inn på kontoret.
Nei, men den har en sentralt, naturlig plassert volumkontroll som gjør jobben helt utmerket.
Faktisk en av tingene jeg virkelig liker er det ikke er noe dill dall, bare den funksjonaliteten jeg trenger.
Det betyr selvsagt ikke at ditt ønske om en mute-knapp kan være helt legitimt, men for meg funker det godt som det gjør.

Topp Bunn