BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Store systemer med mye kapasitet er alltid noe ekstra. MBL spilte bedre enn de gangene jeg har hørt de i München.
    Satt en stund på midten av rad 2. Illusjonen kunne for meg vært noe bedre definert. Litt lite luft i mellom og ting blir stort og flyter litt sammen. Romklangen som jeg kjenner på platene blir erstattet med en ny og annerledes romfølelse. Hvis en liker den er man sannsynlig solgt.
    Bra lyd men ikke noe jeg ville byttet med det jeg har hjemme - Så flaks :LOL:
    Dette samsvarer 100% med min opplevelse. Jeg satt midt på rad 3 så det skulle være ganske optimalt. Jeg har hørt forskjellig MBL anlegg før og også andre rundtstrålende høyttalere. For meg er opplevelsen ganske lik hver gang, stor omsluttende lyd, men litt for diffust for min smak.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.849
    Antall liker
    50.883
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    for min del, da gjerne noe annet enn Dire Straits og Pink Floyd.


    Folk spør jo om å høre musikk de liker, er da Dire Straits og Pink Floyd referansen så er det da normalt og spørre om det.
    Jeg bruker gjerne Animals 2018 remixen da jeg kjenner den godt, og den har mye info som jeg vet hvor i høyttalerene den skal ligge. Den plata avslører fort slitsomme dacer som det var en del av på messa.
     

    Proethifi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.04.2023
    Innlegg
    540
    Antall liker
    644
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    for min del, da gjerne noe annet enn Dire Straits og Pink Floyd.


    Folk spør jo om å høre musikk de liker, er da Dire Straits og Pink Floyd referansen så er det da normalt og spørre om det.
    Jeg bruker gjerne Animals 2018 remixen da jeg kjenner den godt, og den har mye info som jeg vet hvor i høyttalerene den skal ligge. Den plata avslører fort slitsomme dacer som det var en del av på messa.
    Hvilken låt på det albumet var det du satte på i går? Var det låta Dogs?
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    for min del, da gjerne noe annet enn Dire Straits og Pink Floyd.


    Folk spør jo om å høre musikk de liker, er da Dire Straits og Pink Floyd referansen så er det da normalt og spørre om det.
    Jeg bruker gjerne Animals 2018 remixen da jeg kjenner den godt, og den har mye info som jeg vet hvor i høyttalerene den skal ligge. Den plata avslører fort slitsomme dacer som det var en del av på messa.
    Ja, klart det. Jeg skrev for MIN del. 😊

    Er enig i at en må høre på noe der en har referanse. Det er bare det at det fort kan bli litt mye av det samme.
    Det er i bevegelse dette.
    Bremnes hørte jeg bare en gang dette året. Keith som ikke skal gå, hørte jeg ikke i det hele tatt.(!)
    Askvik, DS, Eva Cassidy og Cohen var det mange steder.
    The Voice of Cash : The Sound of Silence er jeg dyktig lei.

    Runner up er:
    Tool. Billie Eilish. Francine Thirteen, Geoff Castelucci og Theme from Pirates of the Caribean. 😆
    Men folk må få høre på hva de vil, ikke slik ment.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.849
    Antall liker
    50.883
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Jeg hørte han ikke skulle gå 2 steder, Bremnes får jeg flass av da hun er i hjelspilt på messer. Enig i Cash. 😄
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.660
    Antall liker
    32.643
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Du har helt rett @TT.
    Takk for at du sier fra.
    Jeg har gjort dette på mobilskjerm, og da blir det lite og vanskelig å se. Burde vært mer nøye. Beklager. Skal rette opp i dette, men har dessverre slettet riktig bilde.
    Her er riktig bilde blues, spilt ganske ok med disse Fyne talerene også!

    IMG_2813.jpeg


    gismo
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.610
    Antall liker
    14.570
    Sted
    Langesund
    @The Shy.
    Sikkert ikke flaks. 😊👍
    Ditt anlegg er så vidt jeg har forstått skreddersydd etter din smak og behov.
    Jeg mistenker at det du har bygd opp er meget høreverdig for mange av oss som er opptatt av lyd og musikk.

    All opplevelse av musikkgjengivelse er subjektiv, og et resultat av den enkeltes evner til persepsjon. Egen opplevelse er man sjøl eier av.

    For meg er et stereoanlegg et redskap for å formidle musikk. Altså ikke noe man bruker for å dissikere lyd.
    Jeg har ikke hørt så veldig mange store og virkelig gode DIY anlegg, men vet at det er mange dyktige folk som lager ting som er eksepsjonelt bra.
    Jeg har vært så heldig at jeg har fått komme på besøk hos Stig Erik Tangen et par ganger. Han har et stort egenkonstruert anlegg. Dette er virkelig ekstraordinært. Jeg vil si eksepsjonelt bra. Min forestilling av hva som var mulig endret seg radikalt.
    Likevel låt dette veldig forskjellig fra MBL som vi hørte i helga.
    Jeg vil hevde at det ikke finnes noen fasit, sjøl om noen sikkert ser annerledes på dette.

    Musikk handler mye om følelser, og jeg kan ikke fortelle hva andre skal la seg berøre av.
    Enhver eier sine egne tanker og opplevelser.
    Det er likevel ikke dumt å utforske og ekspandere erfaringsgrunnlaget som er plattformen for hva vi oppfatter og tolker.

    Jeg vil gjerne få lov til å besøke deg og høre hva du har fått til Shy. Jeg tror det kan være en fin opplevelse. 🙂

    Nelson Pass, -er en av hifi-verdenens mest respekterte og velkjente mennesker.
    Mannen står bak en rekke av klassiske, velrenommerte forsterkerkonstruksjoner, og har gjort flere nyvinninger og pionerarbeid på området hifi-elektronikk.
    Han sa en gang følgende :

    "The Ear is not a microphone, the Brain is not a tape recorder, and measurements are limited in describing subjective Quality"

    Min tilnærming til lyd og musikkgjengivelse ligner ikke lite. 🙂
    Særdeles godt og reflektert svar, og egentlig enig i alt. Vi er litt forskjellig vi ønsker oss noe forskjellig og vi lever med de kompromissene som passer en best.

    Har også hørt Stig Erik Tangen sitt anlegg ved et par anledninger, og et par andre gode oppsett.

    Er du i nærheten en gang er det bare ta kontakt. Synes det er moro å vise fram hva en har fått til uten å svi av et lite statsbudsjett, men en halv mill har nok dette kostet til sammen de siste 10-15 årene.......pluss noen timer da
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.376
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Supre bilder, synspunkt og refleksjoner!

    Jeg er litt ambivalent til MBL oppsettet. Låt selvfølgelig stort, flott og mektig, men jeg er vel av dem som synes det var litt «diffust» det som skjedde mellom høyttalerne. Jeg er sikkert ikke en sånn rundstråler fyr 😆
    Enig med deg. PMC låter alltid bra!
    Popori kan elektrostater, og det var befriende å høre dem på annet enn knitrende ungarsk folkemusikk 😆

    Strålende sol og dermed ekstra lite folk på messen på søndagen. Virket som en del av utstillerne måtte stå utenfor og bondefange folk som gikk forbi 😆 Skjønner egentlig ikke helt hvorfor de fleste prioriterer den dagen det er smekkfullt (er vel samme greien med Horten).
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Særdeles godt og reflektert svar, og egentlig enig i alt. Vi er litt forskjellig vi ønsker oss noe forskjellig og vi lever med de kompromissene som passer en best.

    Har også hørt Stig Erik Tangen sitt anlegg ved et par anledninger, og et par andre gode oppsett.

    Er du i nærheten en gang er det bare ta kontakt. Synes det er moro å vise fram hva en har fått til uten å svi av et lite statsbudsjett, men en halv mill har nok dette kostet til sammen de siste 10-15 årene.......pluss noen timer da
    Takk for fin respons Shy.
    Jeg er ikke så forundret over at det ikke er store uenigheter. Man må bare gi hverandre litt rom for meninger.

    Det er nok ikke rare timebetalinga du har hatt hvis en skal se på timer brukt, tenker jeg. 😉
    Men det er sikkert moro, - både veien fram, og resultatet. Foruten arbeidstimer så skal man også tilegne seg en del kunnskap, og det hjelper veldig å være litt hendt.

    Jeg har dattera mi i Grimstad, og det hender jeg farer forbi på E18. Tar gjerne kontakt en gang og kommer hvis det skulle passe.
    Takk for invitasjonen. 👍🙂
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Supre bilder, synspunkt og refleksjoner!

    Jeg er litt ambivalent til MBL oppsettet. Låt selvfølgelig stort, flott og mektig, men jeg er vel av dem som synes det var litt «diffust» det som skjedde mellom høyttalerne. Jeg er sikkert ikke en sånn rundstråler fyr 😆
    Enig med deg. PMC låter alltid bra!
    Popori kan elektrostater, og det var befriende å høre dem på annet enn knitrende ungarsk folkemusikk 😆

    Strålende sol og dermed ekstra lite folk på messen på søndagen. Virket som en del av utstillerne måtte stå utenfor og bondefange folk som gikk forbi 😆 Skjønner egentlig ikke helt hvorfor de fleste prioriterer den dagen det er smekkfullt (er vel samme greien med Horten).
    Takk T. 👍
    Skjønner dette med lørdag vs søndag.
    Nå er det jo slik at mange av oss synes det er stas å treffe venner og kjente (deriblant deg 😊), og da er sjansen for dette størst på lørdag.
    Dessuten kan det for enkelte være litt grualt å ta i vei på søndag. Det hender iblant at noen hadde en hard lørdag. 😆

    Jeg fornemmer at vi har mye samme opplevelser fra helgas messe.
    Jeg husker du spurte om hva jeg synes om kii7 nå ifht da vi begge var i Warszawa i høst.
    Vi er helt enig. Det spilte så mye bedre der slik jeg hørte det, at det er nesten som det skulle være et annet oppsett.
    Jeg var skuffet over at systemet nå opplevdes så redusert på flere e parametre.
    Må prøve å få hørt de ennå en gang hos Duet. Jeg begynner å lure på om jeg kan stole på mine egne ører og "audiofile hukommelse". 🤔🙈
    Den er nok ofte dårligere enn vi liker å tro.

    Jeg synes det er helt greit at folk mener litt ulikt om MBL. Min opplevelse blir ikke fattigere av den grunn. Hørte en mindre modell i Gøteborg for noen år sida, og mange av oss var ganske klare på at det anlegget hadde best lyd det året.
    Jeg er jo vant til å høre Magnepan. Ikke rundstrålere, men dipoler. Det er jo like mye lyd som går bak mot frontvegg som rettet mot lytteposisjon. Det gir noe av samme effekten. Mindre fokus og pinpointing, men mer størrelse og opplevelse av at anlegget forsvinner. Det er vanskelig å få begge deler 100 prosent. Man får finne ut hva en liker best. Jeg kan ha utbytte og nyte begge måter å formidle. F. eks synes jeg anlegget ditt var helt vilt bra på plassering i lydbildet og ryddighet. Alt stod fast som det var bolta i gølvet. 🙂
     

    iGran

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Innlegg
    227
    Antall liker
    1.615
    Sted
    Makrokosmos
    Veldig hyggelig å få hilse på deg i helgen å få snakket litt! Liker din tilnærming til hobbyen og messen som du nevnt tidligere og fokus på musikalitet i anlegget. Håper at vi treffes flere ganger, og har du veiene forbi Kolbotn er du velkommen innom for å spille litt vinyl! 😊
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Uenig om det er onsdag eller torsdag? :)

    Den konserten skal jeg på også, håper det er noen billetter igjen på fredagen.
    Jeg la ikke merke til at det stod ulikt. 🙈
    2.oktober er på onsdag, hvis ikke verden går av skaftet. 😆
    Det er sikkert lurt å være på hugget for her blir det utsolgt. Håper det ordner seg slik at du får billett. 🙂
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Veldig hyggelig å få hilse på deg i helgen å få snakket litt! Liker din tilnærming til hobbyen og messen som du nevnt tidligere og fokus på musikalitet i anlegget. Håper at vi treffes flere ganger, og har du veiene forbi Kolbotn er du velkommen innom for å spille litt vinyl! 😊
    Takk for hyggelige ord @iGran, og det samme til deg.
    Takk for invitasjonen. 😊
    Kommer gjerne innom deg en gang.
    Blir ikke bedre enn vinyl og felles interesser. 👍

    Det er vel ikke umulig at våre veier krysses igjen ved senere anledning.
    Som jeg sa, er du også velkommen hit til meg.
    Mvh.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Etter inspirasjon fra lesning borte hos @HasseBasse, har jeg funnet fram et par plater til i kveld.
    Begge med Cassandra Wilson.
    Hun er absolutt ikke av de kvinnelige vokalistene som er dusinvare. Wilson gjør ting på sin egen måte, har alltid toppklasse musikere, og ikke minst har hun en røst som er behagelig og god å høre på.

    IMG_20240321_071025.jpg

    Jeg har bare disse to på LP.
    Begge synes jeg er gode.
    Mange mener at Blue Light 'Til Dawn er hennes beste album. God lyd 😊

    New Moon Daughter er også ofte nevnt. (Kun Tidal her i huset)

    Den andre med svart /hvitt coverbilde, Coming Forth by Night, har jeg kjøpt av en Bergenser med pelsdott, som har et litt annet forhold til "kvinnestemmer".
    Det medførte at den havnet her hos meg.😊

    Den er spesiell fordi den kun inneholder sanger av Billie Holiday. Dessuten er den produsert av Nick Launey som av mange er kjent for sitt samarbeid med Nick Cave. Dette setter betydelig preg på albumet.

    Launey er et nokså dristig valg av ei "jazzdame", som Wilson. Det forstår man når man ser bakover i tid.
    Han har en imponerende CV, og er en ettertraktet produsent/studiomann. Man kan vel si at hans signatur er et litt rått og nærværende lydbilde, - hvis slikt gir mening.

    Det er ikke jazz som har vært Nick Launeys typiske sjanger.
    Tidlig i karrieren befattet han seg mye med Postpunk, slik som Public Image Limited, Killing Joke, The Slits, Church, Birthday Party m fl.
    Etterhvert kom band som Talking Heads /David Byrne, Midnight Oil, Yeah Yeah Yeas, Posies, Supergrass og nevnte Nick Cave&"The Bad Seeds.
    Blant flere andre av hans album er det Launey som produserte et av mine Cave-favoritter, - Push The Sky Away.

    FB_IMG_1611046061871.jpg


    Lista blir lang, men jeg kan nevne at Launey også har gjort studioarbeid for Kate Bush, Phil Collins, INXS, Arcade Fire, Eric Clapton og Lou Reed. +++

    Hvis man har en nogenlunde anstendig platesamling, så er det sannsynlig at man har ett eller flere album med Launey bak spakene. 😎😆

     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Så bra!
    Det virker som vi kommer til å se hverandre flere ganger utover høsten.
    Har du dratt i med VIP-pakke @Trondmeg (?)
    Det skal være litt forskjell på folk 😆

    Blir nok bra! Nå er det skikkelig med band, og ikke sånn piano-entertainer-greier.😎
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Takk for omtaler og bilder 😊

    Synes det er overraskende få - ingen - som har skrevet noe utfyllende om Audionote sitt mangemillionærsystem. Ht som blir brukt der, er visstnok sk field coil og koster armer og bein. Bare psu ligger på ca 800kkr. Låter "et hav bedre" enn deres alnico-ht, som går ut av produksjon. Alt iflg en fanboy jeg kjenner 😋
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for omtaler og bilder 😊

    Synes det er overraskende få - ingen - som har skrevet noe utfyllende om Audionote sitt mangemillionærsystem. Ht som blir brukt der, er visstnok sk field coil og koster armer og bein. Bare psu ligger på ca 800kkr. Låter "et hav bedre" enn deres alnico-ht, som går ut av produksjon. Alt iflg en fanboy jeg kjenner 😋
    Det du etterspør @The Gunner, det tror jeg de som er nettopp fanboys får ta seg av.
    Det er mange i den leiren, men de skriver vel ikke her. 🙂
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Litt etterdønninger etter Oslo HiFi Show.
    Jeg må innrømme at jeg er kroniker.
    Det er derfor sjelden jeg klarer å gå forbi et sted det selges plater uten å kikke litt.
    Ofte blir det med ei eller flere også.
    @jorwed_ HiFi & Vinyl hadde med nokså mange kasser på messa. I den ene stod Ted Nugents sjøltitulerte, (den med "Stranglehold"), som jeg har fra før... Den er omtalt her for ikke så lenge sida.

    Det er vel noen som rister på hue når slike som meg kan finne på å kjøpe samme plate 2-3 ganger, (og i enkelte tilfeller enda flere).
    Vel, meg om det. Jeg finner alltid en god grunn 🙈😆.
    Denne var en US original som er i meget fin stand, bedre enn min gamle UK. Jeg tenker sønnen min får den gamle. Gjenbruk er så i vinden. 😊

    IMG_20240318_004317.jpg


    Jeg fant dessuten ei plate jeg ikke hadde. Har faktisk aldri sett den før.
    Jonathan Richman er en hyggelig kar.
    En man får inntrykk av, ikke finnes vondt i.
    Med sitt helt spesielle, naive uttrykk er han noe for seg sjøl. Noen synes han er en raring, og jeg tror han ofte blir undervurdert pga det.
    Jeg har lest at den unge Richman var en av de som vanket sammen med Andy Warhol på hans "The Factory" sammen med bl.a. Lou Reed og resten av Velvet Underground.
    Richman var frontmann i The Modern Lovers, som hadde en hit med "Roadrunner" i 1976. Den er på debutalbumet "The Modern Lovers".
    Altså utgitt i 76, men låtene ble spilt inn i 71-72, og da med John Cale som produsent på de fleste sporene. Cale var som kjent også en del av Factory miljøet og medlem av The Velvet Underground.

    I 1977 kom albumet "Rock and Roll with The Modern Lovers", som var deres største kommersielle suksess. Albumet hadde et morsomt cover med bilde av bandet.
    Det ser ved første øyekast likt ut foran og bak, men den ene sida er fotografi, mens den andre er maleri.
    Mest kjente låt fra den er en instrumental som heter" Egyptian Reggae". Underlig nok ble den en hit i Europa.
    Opptak /innspilling er gjort veldig enkelt. Det høres nesten ut som det er gjort på en dass.
    Veldig sjarmerende. 😆
    Coverart er noe av det som er morsomt med vinyl. Bildet på videoen er albumets forside,
    dvs "Malerisida".
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.376
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sistnevnte Jonathan Richman kjøpte jeg og hørte en del på da den kom ut. Dette var i «punk-tiden» min, men mener å huske at den likevel var innafor….uten at jeg husker grunnen til det 😊
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Sistnevnte Jonathan Richman kjøpte jeg og hørte en del på da den kom ut. Dette var i «punk-tiden» min, men mener å huske at den likevel var innafor….uten at jeg husker grunnen til det 😊
    The Modern Lovers er kategorisert som PRE PUNK, så det er HELT innafor.
    Tror den kategorien kan kalles slarkete. 🤔😆
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Glimrende messerapport Blues! Gir et noe mer nyansert/avdempet inntrykk enn sinnsykt bra/skrekkelig dårlig beskrivelsene i messetråden (for så vidt interressant det også...). Uansett, skulle gjerne vært der.
    Har sett Cave live tre ganger tidligere, Køben og Bergen. Knakende bra hver eneste gang!!
    Skulle gjerne vært der i oktober også...men det kommer for tett på noe idiotiske løpegreier i New York i november🥵
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.689
    Antall liker
    58.631
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Glimrende messerapport Blues! Gir et noe mer nyansert/avdempet inntrykk enn sinnsykt bra/skrekkelig dårlig beskrivelsene i messetråden (for så vidt interressant det også...). Uansett, skulle gjerne vært der.
    Har sett Cave live tre ganger tidligere, Køben og Bergen. Knakende bra hver eneste gang!!
    Skulle gjerne vært der i oktober også...men det kommer for tett på noe idiotiske løpegreier i New York i november🥵
    Takk, - så hyggelig tilbakemelding! 🙂

    Ser du har Residents i Avataren din.🙂🎩
    Litt pussig du nevner Nick Cave.
    Jeg har hørt at Cave ble kasta ut, da han absolutt mente han skulle skulle inn på en utsolgt Residentskonsert uten billett i 1986. Han hadde spilt på Sardines et par dager tidligere. Jeg var ikke på noen av konsertene, men kilden vil jeg regne som pålitelig. Det var ikke snakk om noen spesialbehandling. 😆

    Lykke til med NYM. 💪🙂
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    8.041
    Antall liker
    20.227
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har hørt at Cave ble kasta ut, da han absolutt mente han skulle skulle inn på en utsolgt Residentskonsert uten billett i 1986.
    Prøvde det samme, da jeg var DJ på et spillested i Århus som het "Motown".
    Sto en gutt i inngangen og ville lukkes inn gratis.
    Som han sa: For faen.... i spiller platene mine derinne.......
    Han fikk svaret, at om det var sannt, da hadde han også råd å betale 🤣 🤣
    Han gikk igjen.
    Det var Al Jarreau 😂😂
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn