Mye kjekke ungdommelige pensjonister på Bryggen i Bergen noterer man segDe gangene jeg har vært i Bergen har det på alle måter vært en fin opplevelse.
Vis vedlegget 972198
Det hjelper jo å ha godt selskap.
Har du ikke forstått hvorfor vi holder på med disse skivene?Dere kaller det «sort gull»…… men tviler litt nå Kos dæ med «golden gull»
gismo
Ja krever mye av ampen, men ellers fine høyttalere. Skikkelig fint treverk i eik.Her var det mye fint blusern er veldig glad i eldre Infinity selv om dem var kravstore angående forsterkere.
Har hatt noen sett i tidligere år
mvh
Har hatt Kappa 6 og 8 på 80 tallet og tror nok jeg fint kunne levd med dem i dag, da spess kappa 8Ja krever mye av ampen, men ellers fine høyttalere. Skikkelig fint treverk i eik.
De som står her er også veldig pene så vidt jeg kunne se. En kan bare spekulere i hva høyttalere med slike kabinetter hadde kosta i dag.
Klassiker det derJeg var en tur innom Arild på HiFi Guiden i dag. Det var enkelte ting i butikken som jeg ikke har sett der tidligere.
Bl a fikk jeg høre på et sett Quad esl63 med Gradient basskasse. Audionet cdp, mcCormack effekt amp og Stereoknight pre.
Spilte luftig og lettflyrende uten antydning til hardhet eller kanter. Quadene er allerede solgt.
Vis vedlegget 973717
Ja, det blir solgt mye sa han.Ser nesten ut som det har blitt litt tynnere i hyllende hos Arild ?
Christian Mcbride har spilt med så mange og regnes som en av de beste i gamet. Foruten hans egent band så har han spilt med bl.a Freddie Hubbard, McCoy Tyner, Herbie Hancock, Pat Metheny, Joe Henderson, Roy Haynes, Chick Corea, Wynton Marsalis, Joshua Redman….. Av ikke jazz artister så har han spilt med bl.a. Sting, Paul McCarrtney, Bruce Hornsby (er vel egentlig jazz pianist) m.fl. Skal jeg trekke frem en anbefaling så er jeg veldig glad i Chick Corea, Trilogy skivene Three masters at workJones har en podcast hvor hun tar med seg forskjellige folk og prater og spiller med dem. Her Christian Mcbride som bl a har spilt mye sammen med Diana Krall.
På trommer er musiker, produsent, skuespiller og mye annet Questlove.
Hun har bra komp der.
Den under ligger også på Tidal.
Bra bass-spill.