BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Flere som har gjort Rock`n Roll

    <em>

    Denne plata er mye bedre enn den ser ut som.
    (-det kommer selvsagt an på øynene som ser...)
    Klar anbefaling herfra:)

    Herlig gatefold-cover!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Replikk til The WAR ON DRUGS

    Bakfull Dylan med Coldplay som backingband og produsert av Chris Rea.

    Nei, stort verre blir det ikke, og jeg er HELT uenig!;)


    Trenger litt tid, og er best på LP, for da tar det som kjent litt tid...

    Dette var da en velkjent blanding med klare røtter i New wave bølgen på 80-tallet i England, synes eg.
    Itte ueffent....
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Selv en svoren Riff Raff tilhenger som meg må innrømme at det var mer sus over Runaways versjonen :) Av en eller annen grunn slo det meg at de var den kvinnelige utgaven av Sweet :)
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.154
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Flere som har gjort Rock`n Roll

    <em>

    Denne plata er mye bedre enn den ser ut som.
    (-det kommer selvsagt an på øynene som ser...)
    Klar anbefaling herfra:)

    Herlig gatefold-cover!
    Those were the days:)

    Joan Jett og Lita Ford har man jo hørt til i etterkant også, men hva med de øvrige?
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Joan Jett og Lita Ford har man jo hørt til i etterkant også, men hva med de øvrige?
    Cherie Currie ga ut to album etter at hun sluttet i gruppa. Det andre sammen med sin tvillingsøster.
    Hun gjør det ellers bra som motorsagskulptør, og har sitt eget kunstgalleri i California.
    Cherie er også aktiv igjen med musikk, hun opptrer og spiller inn musikk, sammen med sin sønn Jake,
    og i den senere tid også med Lita Ford.

    Sandy West dannet sitt eget band og turnerte med det på -80 og -90tallet, noen ganger med Cherie Currie.
    Hun underviste også blivende trommeslagere.
    Sandy West ble diagnostisert med lungekreft i 2005, og gikk bort høsten 2006.

    Jackie Fox tok opp studiene etter Runaways, først UCLA, deretter juristeksamen fra Harvard.
    I tillegg til advokat, er hun en ivrig fotograf. Hun produserte også "Edgeplay", filmen om The Runaways sammen
    med Vicki Blue. Hun er også forfatter av flere romaner, men jeg er ikke sikker på om hun er utgitt ennå.

    Vicki Blue har slått seg opp innen TV og film som produsent av flere reality og dokuserier, samt filmer,
    hun er også Emmynominert. Det siste er vel at hun samarbeider med Lita Ford om musikken til animasjonsserien El Guitarrista.

    I tillegg var flere jenter innom i korte perioder, men disse, sammen med Lita Ford og Joan Jett, er vel de vi husker best.

    Runaways ad.jpg


    / Morten
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Sweet var ikke like sexy TOMZ, men ellers,-tja mer rockn roll.-mindre glitter.
    Stilen og Outfiten ble nok tredd på dem og markedstilpasset av manager/produsent Kim Fowley,-en kynisk jævel.
    Å komme seg inn på et stort marked som Japan bidro nok mye til glitter og glam.

    Lagga summerer opp The Runaways videre karriere på en oversiktelig og grei måte.

    Sandy West som Lagga sier, tragisk endte sitt liv pga lungekreft klarte ikke leve av musikk etter tida med Runaways.
    Hun jobbet i bygg og anlegg, strøjobbing som bartender og veterinærassistent.
    Var faktisk ikke så som værst trommis. Her får hun lov å synge også.



    Jeg anbefaler filmen fra 2010.
    Dette er ikke en musikk/konsertfilm, men mer en slags halvdokumentarisk film som tar for seg historien rundt Cherrie Currie, Joan Jett og bandet The Runaways.
    Ingen dårlig film.

    Som Lagga sier har Cherie Currie livnært seg som motorsagkunstner. Litt spesielt karrierevalg?




    Link til hennes nettside:

    http://www.google.no/url?sa=i&sourc...Yv_gAccgs9upBgKKOlY9Vz7w&ust=1420538477963489
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999



    Da er det tid for 2014 albumlista!

    Dette er ingen fasit eller korrekt liste for hva som er den beste musikken i året som har gått.
    Jeg har selvsagt til gode å høre mesteparten av det som ble utgitt, men mener jeg har fått med meg noen høydepunkter.
    Lista er satt sammen etter egen smak og av de album jeg har hatt mest glede av i året som gikk.
    Lista er på tvers av alle genre, og er ikke rangert fra topp til bunn eller omvendt.


    Fikk aldri noe godt forhold til Plants Band of Joy, men den nye konstellasjonen the Sensational Space Shifters byr den tilårskomne Zeppelineren på mer interessant stoff.
    LZ var et banebrytende rockeband som den dag har meget stor innflytelse.
    Dette albumet ligner imidlertid ikke på LZ. Her er det ørkenblues og annen worldmusic som er et slags fundament i Plants og kumpanenes musikk.
    Skal altså ikke høres /sees med Zeppelinbriller!

    Dette synes jeg virkelig er en skive som VOKSER, og den kan godt høres på med Zeppelin briller, eventuelt skjegg og bart i tillegg efter min ringe forstand. Jeg synes den godeste Herr Plant beveger seg i landskapet rundt "Houses of the Holy" med låta Kashmir i sentrum fra stormaktsdagene med Led Zeppelin.

    "Lullaby and the Ceasless Roar" byr på mye god musikk i mine ører, og det er liten tvil om Herr Plant koser seg i sitt utvidede lydunivers, tross det sure oppsynet i innercoveret. Musiseringen er variert med ikke akkurat dusinvare instrumenter, og man mer enn aner et snev av "world music" på albumet.Tekster om levd liv, savn, feil valg, øyeblikk som bar forsvant fordi man ikke grep dem, undring osv er med.
    Jeg begynner å bli veldig glad i denne plata, og må si at jeg har begynner å få stor respekt for den gamle rocker`n.
    Min varmeste anbefaling :cool:
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg stiller meg 100% bak Powerns vurdering her, her hører vi hvilken bit av LZ Plant bidro med,
    og dette albumet vokser med hver eneste gjennomlytting, et av fjorårets 10 beste album!

    /Morten
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hmmm, synes selv dette bare var et ålreit album. Kanskje grunnen er at jeg aldri har hørt særlig mye på LZ, men skjønner jeg må gi platen et par sjanser til :)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.662
    Antall liker
    32.649
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hmmm, synes selv dette bare var et ålreit album. Kanskje grunnen er at jeg aldri har hørt særlig mye på LZ, men skjønner jeg må gi platen et par sjanser til :)
    Hmmm`er sammen med deg TOMZ :rolleyes:, syns heller itte dette var noe mer enn så der, får nok høre litt mere da, men tviler litt:cool:

    gismo
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    TOMZ ,-du må være litt mer tålmosig!:cool:
    Gismo, -finnes ikke damevokal her...:p



    Jeg mener egentlig at Lullaby and The Ceaseless Roar ikke bør sees på med f.eks Stairway, Black Dog, Whole Lotta Love og kanskje mer jimmy Page-briller.
    Altså slik de fleste kjenner LZ.
    Ellers helt enig med Power og Lagga og albumet er blandt mine 15 beste fra det herrens år 2014.
    Den går litt utafor allfarvei og trenger litt tid, Det hjelper å høre plata fra begynnelse til slutt.
    Altså legge vekk fjernkontrollen eller spille vinyl med kun snupause.:)

    Dette klippet fra Pitchfork forteller litt om hvilke musikere og produksjon vi har med og gjøre som derfor gir albumet et preg langt utover Plants tidligere arbeid.

    "For his first studio album in four years (and Nonesuch debut), Plant is backed by the Sensational Space Shifters, a retooled version of the Strange Sensation band that supported him from 2001-2007. It’s an odd assemblage of U.K. rock lifers that includes a pair ofPortishead associates (keyboardist Justin Baggot and bassist Billy Fuller, currently a member of Geoff Barrow’s Beak>), Jah Wobble/Brian Eno collaborator Justin Adams, and the guitarist from Britpop also-rans Cast (Liam “Skin” Tyson). However, while only Plant’s name appears on the cover of lullaby and… The Ceaseless Roar, the album is a collaborative, often improvised effort that’s defined as much by Adams’ production work with Tuareg blues rockers Tinariwen and Gambian musician Juldeh Camara—who’s since joined the Space Shifters ranks—as by the whims of the group’s goldilocked frontman.!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    TOMZ ,-du må være litt mer tålmosig!:cool:
    Gismo, -finnes ikke damevokal her...:p



    Jeg mener egentlig at Lullaby and The Ceaseless Roar ikke bør sees på med f.eks Stairway, Black Dog, Whole Lotta Love og kanskje mer jimmy Page-briller.
    Altså slik de fleste kjenner LZ.
    Ellers helt enig med Power og Lagga og albumet er blandt mine 15 beste fra det herrens år 2014.
    Den går litt utafor allfarvei og trenger litt tid, Det hjelper å høre plata fra begynnelse til slutt.
    Altså legge vekk fjernkontrollen eller spille vinyl med kun snupause.:)

    Dette klippet fra Pitchfork forteller litt om hvilke musikere og produksjon vi har med og gjøre som derfor gir albumet et preg langt utover Plants tidligere arbeid.

    "For his first studio album in four years (and Nonesuch debut), Plant is backed by the Sensational Space Shifters, a retooled version of the Strange Sensation band that supported him from 2001-2007. It’s an odd assemblage of U.K. rock lifers that includes a pair ofPortishead associates (keyboardist Justin Baggot and bassist Billy Fuller, currently a member of Geoff Barrow’s Beak>), Jah Wobble/Brian Eno collaborator Justin Adams, and the guitarist from Britpop also-rans Cast (Liam “Skin” Tyson). However, while only Plant’s name appears on the cover of lullaby and… The Ceaseless Roar, the album is a collaborative, often improvised effort that’s defined as much by Adams’ production work with Tuareg blues rockers Tinariwen and Gambian musician Juldeh Camara—who’s since joined the Space Shifters ranks—as by the whims of the group’s goldilocked frontman.!
    Platen bør definitivt høres i sin helhet uten stopp, gjerne daglig i 3-4 dager.
    Da vil det løsne skikkelig og alle lagene åpenbarer seg for den aktive lytter som liker dette.
    Jeg er så heldig at jeg alltid har likt disse sjanger- og grenseoverskridene lydcollagene, og har mange skatter i hylla av den sorten.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.662
    Antall liker
    32.649
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    TOMZ ,-du må være litt mer tålmosig!:cool:
    Gismo, -finnes ikke damevokal her...:p



    Jeg mener egentlig at Lullaby and The Ceaseless Roar ikke bør sees på med f.eks Stairway, Black Dog, Whole Lotta Love og kanskje mer jimmy Page-briller.
    Altså slik de fleste kjenner LZ.
    Ellers helt enig med Power og Lagga og albumet er blandt mine 15 beste fra det herrens år 2014.
    Den går litt utafor allfarvei og trenger litt tid, Det hjelper å høre plata fra begynnelse til slutt.
    Altså legge vekk fjernkontrollen eller spille vinyl med kun snupause.:)

    Dette klippet fra Pitchfork forteller litt om hvilke musikere og produksjon vi har med og gjøre som derfor gir albumet et preg langt utover Plants tidligere arbeid.

    "For his first studio album in four years (and Nonesuch debut), Plant is backed by the Sensational Space Shifters, a retooled version of the Strange Sensation band that supported him from 2001-2007. It’s an odd assemblage of U.K. rock lifers that includes a pair ofPortishead associates (keyboardist Justin Baggot and bassist Billy Fuller, currently a member of Geoff Barrow’s Beak>), Jah Wobble/Brian Eno collaborator Justin Adams, and the guitarist from Britpop also-rans Cast (Liam “Skin” Tyson). However, while only Plant’s name appears on the cover of lullaby and… The Ceaseless Roar, the album is a collaborative, often improvised effort that’s defined as much by Adams’ production work with Tuareg blues rockers Tinariwen and Gambian musician Juldeh Camara—who’s since joined the Space Shifters ranks—as by the whims of the group’s goldilocked frontman.!

    Nettopp blues, syns det var noe je savna;)

    gismo
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ukjent for meg, men ikke dumt det M.
    Litt på sydstats -kjøret for tida skjønner jeg(?)



    Sjøl fikk jeg denne på LP her om dagen.
    Spilt bare en gang, men virker være meget bra.
    Min favoritt med Rodrigo Y Gabriela er så langt 11:11, men denne er litt annerledes.
    Selvsagt er det akustisk gitar det handler om, og det går tidvis fort!
    Fremdeles er musikken en stilmessig akustisk blanding av flamenco, metall og mer lyriske partier.
    Innspillingen låter stort og dynamisk. En klar anbefaling:).

    Guitarist:
    "Want excitement, passion, and expression in guitarplaying?
    Here it is!"


     
    Sist redigert:

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.627
    Antall liker
    4.276
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Viktig å bruke natur'n litt :)

    Har hørt en del på Rodrigo Y Gabriela på Spotify de siste par dagene, mye spennende der!
    Regner også med at lyden er akseptabel? Tror jeg følger rådet ditt og kjøper 11:11

    Er ikke akkurat på sørstats-kjøret, men liker ofte det nedtonede og enkle lydbildet som samtidig beholder "trykket".
    Tony Joe og f.eks Robbie Robertsen får ofte fram dette.
    Ellers er jeg rimelig altetende. Finner ofte favorittartister i mange genre, akkurat nå er det Fourplay(sør-afrikansk jazzrock/pop) og Jason Isbel
    som gis mye spilletid. Har som nevnt funnet igjen nerven i gutterommet i form av ProAc Studio 130 og Creek/Exposure.
    Godt for sjela da det klaffer på mid-fi'en :D

    M
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Viktig å bruke natur'n litt :)

    Har hørt en del på Rodrigo Y Gabriela på Spotify de siste par dagene, mye spennende der!
    Regner også med at lyden er akseptabel? Tror jeg følger rådet ditt og kjøper 11:11

    Er ikke akkurat på sørstats-kjøret, men liker ofte det nedtonede og enkle lydbildet som samtidig beholder "trykket".
    Tony Joe og f.eks Robbie Robertsen får ofte fram dette.
    Ellers er jeg rimelig altetende. Finner ofte favorittartister i mange genre, akkurat nå er det Fourplay(sør-afrikansk jazzrock/pop) og Jason Isbel
    som gis mye spilletid. Har som nevnt funnet igjen nerven i gutterommet i form av ProAc Studio 130 og Creek/Exposure.
    Godt for sjela da det klaffer på mid-fi'en :D

    M
    Tror vi har mange av de samme musikalske preferansene, sundkoien :) selv om jeg melder pass på Fourplay :rolleyes: Takk for det klippet med Kevin Gordon, en for meg helt ukjent kar. Skal definitivt sjekkes ut!
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det er hyggelig dere finner musikk dere kan like begge to sundkoien og TOMZ.
    Slik jeg kjenner dere hadde dere nok hatt et og annet å snakke om.
    (f.eks horn:cool:)

    Apropos:


    Første plata jeg hørte med Mike Stern , Marcus Miller og Miles Davis .
    Dette var i 1981. Jeg hørte mye på New-Wave, Punk og rockerelaterte greier.
    Her var det noe nytt for meg, og jeg skjønte at Jazz kan være fett.

     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    I 1982 kom det Live-album med stort sett samme besetningen.

    Det var om mulig enda mer grensesprengende for en som hadde et jomfruelig forhold til jazzbegrepet.
    Dette albumet er det også bra nok lyd på!

    Hør Mike Stern drar på ved ca 03.50.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Herlig å høre M Miller på bass også :)

    M
    Ja det er klart. Bass må det være...
    Når Miller nevnes må dette referanseopptaket taes fram.
    Her får du hørt hva et stereoanlegg presterer,-på godt og vondt!

    Marcus Miller -TUTU REVISITED
    Låt
    Jean Pierre
    Her skal det være en "plutselighet " og et smekk man sjelden opplever på noen innspilling.
    Alle instrumenter står tydelig fram, og det skal låte dynamisk og frampå uten at ørene rives i filler.
    Er anlegget for hardt eller skarpt tunet blir det helt umulig å høre denne. På et balansert anlegg låter det rått bra.
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    I håp om at det kommer noe som er like bra som THE KING IS DEAD er denne nye med DECEMBERISTS satt på innkjøpslista.
    Den blir utgitt i morgen 20 januar på dobbel vinyl:)



    Småartig "Rockpalast-tysker-intervju":



     
    V

    vinyl-jønki

    Gjest
    Herlig å høre M Miller på bass også :)

    M
    Ja det er klart. Bass må det være...
    Når Miller nevnes må dette referanseopptaket taes fram.
    Her får du hørt hva et stereoanlegg presterer,-på godt og vondt!

    Marcus Miller -TUTU REVISITED
    Låt
    Jean Pierre
    Her skal det være en "plutselighet " og et smekk man sjelden opplever på noen innspilling.
    Alle instrumenter står tydelig fram, og det skal låte dynamisk og frampå uten at ørene rives i filler.
    Er anlegget for hardt eller skarpt tunet blir det helt umulig å høre denne. På et balansert anlegg låter det rått bra.
    Hmm,er litt i tvil om jeg skal følge din anbefaling å handle!!???
    Kan gå begge veier dette;)
     
    V

    vinyl-jønki

    Gjest
    Må stå opp fryktelig tidlig skal man rekke det til kl 10;)
    Nei, jeg får støtte lokalmiljøet ditt Blues:)
     
    V

    vinyl-jønki

    Gjest
    Tar for gitt at du fikser det:D
    Er nok flere som vil være med da......
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    "Ja det er klart. Bass må det være...
    Når Miller nevnes må dette referanseopptaket taes fram.
    Her får du hørt hva et stereoanlegg presterer,-på godt og vondt!

    Marcus Miller -TUTU REVISITED
    Låt
    Jean Pierre
    Her skal det være en "plutselighet " og et smekk man sjelden opplever på noen innspilling.
    Alle instrumenter står tydelig fram, og det skal låte dynamisk og frampå uten at ørene rives i filler.
    Er anlegget for hardt eller skarpt tunet blir det helt umulig å høre denne. På et balansert anlegg låter det rått bra"



    Fra sidelinja OG muligens lest som "fanden gjør bibelen", DOG i beste mening- kan dette like gjerne bety at låta sparker liv i selv de mer sedate system OG derav egner seg mindre for evaluering av "godlyd"? (Bare spilt dette fra pc jeg, så null peil her.........)

    PS, tuner systemet "med begge hender" pt. dvs ruller rør OG kabler til den store gullmedaljen, for nettopp etterstrebing av vellyd (egen preferert sef.......)

    Mvh
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Håkon har en av norges beste platesamlinger, og en av verdens beste Zappa-samlinger.

    Når vel ikke opp til sko-såla er jeg redd.
    Like greit? Plassproblem åkkesom...
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.693
    Antall liker
    58.682
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    "Ja det er klart. Bass må det være...
    Når Miller nevnes må dette referanseopptaket taes fram.
    Her får du hørt hva et stereoanlegg presterer,-på godt og vondt!

    Marcus Miller -TUTU REVISITED
    Låt
    Jean Pierre
    Her skal det være en "plutselighet " og et smekk man sjelden opplever på noen innspilling.
    Alle instrumenter står tydelig fram, og det skal låte dynamisk og frampå uten at ørene rives i filler.
    Er anlegget for hardt eller skarpt tunet blir det helt umulig å høre denne. På et balansert anlegg låter det rått bra"



    Fra sidelinja OG muligens lest som "fanden gjør bibelen", DOG i beste mening- kan dette like gjerne bety at låta sparker liv i selv de mer sedate system OG derav egner seg mindre for evaluering av "godlyd"? (Bare spilt dette fra pc jeg, så null peil her.........)

    PS, tuner systemet "med begge hender" pt. dvs ruller rør OG kabler til den store gullmedaljen, for nettopp etterstrebing av vellyd (egen preferert sef.......)

    Mvh

    Hei!
    Vet ALT kommer i beste mening fra deg kwil;)

    Skal ta med Marcus og gutta opp til deg når jeg er i farta nordover. (skarve CD- iiik!)
    Til en viss grad har du rett. Det er mye lyd på denne, men ikke alltid det blir vellyd har jeg hørt...
    Går nok gjennom hos deg,-ingen fare.

    Beste hilsen.
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.627
    Antall liker
    4.276
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har en Marcus Miller cd; "The Ozell Tapes" Noe bootleg greier trur jeg, men veldig interessant materiale på den

    M
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.273
    Antall liker
    905
    Ja, selv cd låter skapelig her nå faktisk (langt mjuker og bedre oppløst enn sist du hørte dette). Har testet ut noen kabler i 14 dagers tid, som må gå i bestilling (og kablene dessverre videre til rettmessig eier). Så da ser jeg for meg 2-3 uker mer eller mindre grufull venting- før det hele ender på dagens "nivå" igjen.........

    Mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn