Blir vi noengang fornøyde?

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Verden går fremover og vi kan ikke sitte stille uten noen form for oppgradering..
Min smak i musikk forandrer seg hele tiden, akkurat nå er det masse jazz som spilles med stor iger og glede..

Må ha ett anlegg til heavy, film og annet grumsete greier som låter høggårm i hovedanlegget, da blir kanskje byttebasillen ikke så stor som den pleier å være ;D

Den dagen jeg er så fornøyd at musikken låter like bra hjemme som det gjør IRL, så vil jeg nok sette meg rolig tilbake og ikke tenke på noe slags oppgraderinger eller forandringer, men pr i dag så mangler jeg en liten bit i puslespillet, men det er masse som er på plass og som ikke skal byttes ut på maaange år, tror jeg 8)
 
S

slowmotion

Gjest
Jeg våger påstanden at hvis anlegget er bra nok, så gjengir det all musikk bra nok ... det er likevel ikke bra nok, siden vi aldri blir fornøyd. :D
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.927
Antall liker
8.238
Torget vurderinger
1
Sjelden jeg har vært misfornøyd: men tiden går og nye ting kommer i salg..!

Mvh. Bjørn
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.044
Antall liker
1.837
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
bjornh skrev:
Sjelden jeg har vært misfornøyd: men tiden går og nye ting kommer i salg..!

Mvh. Bjørn
Det er ofte ikke snakk om å være missfornøyd, men heller det båtfolket kaller for tre fot syken! Tiden går og man har lyst på en båt som er litt bedre, større og nyere.. På samme måte er det når det gjelder, sportsbiler, r-sykkler, leiligheter, hifi o.g.v. ;)
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.927
Antall liker
8.238
Torget vurderinger
1
Det er jo alltid gøy bare det å kikke hva som finnes der ute. Plutselig..........

Mvh. Bjørn
 

fibreist

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
136
Antall liker
2
Hei.
Ja,jeg er fornøyd med de (tidligere )største Krell blokkene.He he,takk til SAL.
Men det kommer jo alltid noe nytt.Ingen grunn til å la kronene slå rot i lommen,
det er alltid en kabel OSV. 8)
 
Topp Bunn