Blir 2010 like dårlig, som det ser ut som?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Smibakkjen skrev:
Så Airbourne i USA (Austin) for 3 år siden på en liten scene i et telt. Hysterisk morsomt, også for de som tar dongerivester, tettsittende skinnbukser og et par jakkemerker ekstra, seriøst.
Kunne gjerne tenkt meg å sett de igjen. (konserten i Oslo er utsolgt ?)

Smibakkjen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
5
Sted
Sogn og Fjordane
Utsolgt ja, hadde ikke fått med meg att de skulle til Norge før nå nylig, men har hørt en del på "Runnin' Wild", har virkelig sansen for musikken, har følelsen av att nyeste albumet er enda bedre.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg har hoppet over denne tråden, så jeg vet ikke hvor dårlig det så ut tidligere. Men Audrey Horne har i alle fall gjort starten av mars helt grei for meg ser det ut for. Høres lovende ut etter første lytting. :)

U

utgatt60135

Gjest
baluba skrev:
Jeg har hoppet over denne tråden, så jeg vet ikke hvor dårlig det så ut tidligere. Men Audrey Horne har i alle fall gjort starten av mars helt grei for meg ser det ut for. Høres lovende ut etter første lytting. :)
Får sjekke ut den da :). Foreløpig synes jeg ikke 2010 fortsatt ikke har vært noe særlig bra.

Eneste topp-plate for meg så langt er Wampire Weekend - Contra, mens Tom McRae, Beach House og Eels er bra. Yeasayer skuffet meg dessverre litt helhetlig selv om de beste låtene er virkelig friske og gode.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg synes det er deilig å høre noen spille kommersiell rock med en slik overbevisende tyngde og integritet. Og siden jeg er en svært lat platekjøper har jeg ikke merket noen til resten av elendet. Det tar seg sikkert opp nå som jeg er på banen som kjøper av ny musikk. ;)

Topp Bunn