Bli støttemedlem og motta 3 mnd gratis Tidal Hi-Fi

Hifisentralen har inngått avtale om å gi alle nye støttemedlemmer 3 mnd gratis med Tidal Hi-Fi abonnement (verdi kr. 597,-).

reklame-nyhet.jpg

Du kan nå få tilgang til over 36 millioner sanger i ekte lossless format (16/44,1Khz).

Alle som blir støttemedlem vil motta en PM med en Tidal kode, og hvis du etter tre måneder ikke ønsker å fortsette ditt abonnement, så er det fullt mulig å si opp.

Hvis du ønsker å bli støttemedlem, men ikke ønsker å prøve Tidal, så kan du enten gi bort koden til enn venn, eller velge og ikke aktivere den. Du vil som støttemedlem også motta en rekke fordeler på Torget, som bl.a. tilgang til "Arkivet", som inneholder over 10.000 utgåtte og solgte annonser. Dette kan være et veldig nyttig verktøy for å se hva produkter har blitt solgt for, eller få mulighet til å kjøpe usolgte produkter.

Du kan lese mer om støttemedlemsskap her

Mvh
Høvdingen
Admin
Hifisentralen.no

Kommentarer

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Antall liker
82.476
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Skjønner ikke at det går ann å klage på Høvdingen eller moderatorer,dette er jo tross alt et gratis forum som vi har veldig mye glede av.
Jeg tar i alle fall av meg hatten for at noen bruker så mye tid til å drifte dette :)

Gleder meg videre i årene som kommer

mvh
Klager ikke på det akkurat. Men poenget fra andre her er nok på det rette. For det første ikke si noe man tydeligvis ikke klare å holde. Det er det samme som å lyve. Det vært moren min meg da jeg var 3..

Og hvis man krever penger for noe bør man kunne yte servicen derhen. Han har tydeligvis tid å komme og poste flere ganger om å øke prisen til 250. Når andre har betalt så får de ikke det de har betalt for. 3 uker nå. Pm og fortsatt ingenting. Dette er dårlig. 1 uke til og jeg tenker jeg vil kreve penger tilbake. Men det vil kanskje ta en evighet det også.
Støttemdlemskap er frivillig og Tidal er en bonus. Skjønner at du er utålmodig, men kan være greit å stikke fingeren i jorden og vente til du får et svar. Du skal ikke se bort fra at det er en god forklaring, og da kan det være greit å ikke rope unødvendig høyt.

D

Dåbbel J

Gjest
Noen er det helt sikkert greit og gi penga tilbake til og...... :cool:

AudioPhysic

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.11.2013
Antall liker
167
Sted
Stathelle
Torget vurderinger
23
Skjønner ikke at det går ann å klage på Høvdingen eller moderatorer,dette er jo tross alt et gratis forum som vi har veldig mye glede av.
Jeg tar i alle fall av meg hatten for at noen bruker så mye tid til å drifte dette :)

Gleder meg videre i årene som kommer

mvh
Klager ikke på det akkurat. Men poenget fra andre her er nok på det rette. For det første ikke si noe man tydeligvis ikke klare å holde. Det er det samme som å lyve. Det lærte moren min meg da jeg var 3..

Og hvis man krever penger for noe bør man kunne yte servicen derhen. Han har tydeligvis tid å komme daglig innom og poste flere ganger om å øke prisen til 250. Når andre har betalt så får de ikke det de har betalt for. Snart 3 uker nå. Pm og fortsatt ingenting. Dette er dårlig. 1 uke til og jeg tenker jeg vil kreve penger tilbake. Men det vil kanskje ta en evighet det også?
Helt enig med Tristan her. Skal prøve å holde ut litt til, men lunta tar slutt en gang.

D

Dåbbel J

Gjest
Her er Høvdingen Diktator... Det er hans forum.. og det er ikke noen demokratiske regler å følge.

Det kan ha skjedd Høvdingn noe.. pust med magen.. om du ikke klarer det så finner du på noe annet.

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.276
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Så klart vil han komme med en god forklaring
Nå må du slutte å være så negativ,det ordner seg nok skal du se

mvh
Beklager for å fremstå som negativ. Er takknemlig som dere andre at vi har dette forumet å boltre oss i. Takknemlig til den virkelige høvdingen som lagde og bygde dette forumet. Og de av dere "lærde" som holder dette forumet oppe. Men denne såkalte høvdingen som har overtatt forumet har lurt meg stygt tidligere. Som uærlig prof. selger. Det har jeg lagt bak meg. Som dere kan se i mine første post her. Men nå denne elendige servicen til tross for hans veltalenhet. Tør å påstå at han er tilgjengelig til enhver tid hvis vi har noe på hjertet.. det er ikke første gangen han sier noe uten å kunne holde. Samtidig som han prøvde å øke prisen når servicen er helt fraværende. Da blir det rett og slett for mye å svelge!

Demokrati er retten til å si sin mening, spes. ifra når noe ikke fungerer, selvom det er ubehagelig og flertallet ikke vil høre.
Hmm - interessant, hvem er den 'nye' høvdingen om jeg får spørre?

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Antall liker
982
Sted
Kristiansand
Huff, har ikke fulgt godt nok med i timen, og har derfor ikke fått betalt for meg tidligere, men nå er det altså gjort! Setter stor pris på arbeidet som blir gjort med Hifisentralen, og vil gjerne være med å bidra til fortsatt drift!

Mvh Stian Veggeland

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
19.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Her Tidal fra før og trenger ikke koden jeg fikk nå da jeg fornyet støttemedlemskapet. Ta kontakt på PM om du vil ha en 3 mnd fri bruk kode på Tidal HIFI.

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
4.074
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Klarte omsider å få rotet meg til å bli støttemedlem, men har ikke fått noen Tidal-kode enda, er det slutt med det? Hadde vært artig å prøve noe annet en Spotify.

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Antall liker
548
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
Du får en pm fra Høvdingen.

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Antall liker
4.074
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Da får jeg smøre meg litt med denne:)
image.jpeg

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Hei streamere, hvordan får man benyttet koden man får?

Mvh
K

Informasjon om bruker

Høvdingen
The big chief
Administrator
Medlem siden
Antall liker
6.463
Link til alle artikler
59
Høvdingen sine annonser
Bransjenyheter
Eversolo lanserer T8 streamer transport

Eversolo lanserer T8 streamer transport

• 7
Eversolo har nettopp lansert sin nye high-end T8 streamer transport, og nå kan du velge å bruke din egen favoritt d/a konverter. T8 har fem ulike digitale utganger, heriblant IIS og AES/EBU som...
Fortsett
Bransjenyheter
Luxsin X9 dac og hodetelefonforsterker med Auto EQ

Luxsin X9 dac og hodetelefonforsterker med Auto EQ

• 4
Luxsin X9 er en helt ny d/a konverter og hodetelefonforsterker med automatisk Equalizer. Luxsin er et søsterselskap til Eversolo, og X9 er verdens første hodetelefonforsterker med automatisk EQ...
Fortsett
Bransjenyheter
Eversolo play - streamer med innebygget forsterker

Eversolo play - streamer med innebygget forsterker

• 39
Eversolo play er en ny streamer med 5.5" tommers berøringsskjerm og innebygget forsterker på 2 x 110 watt. Eversolo play kommer i to varianter, en med og en uten cd drivverk. Den har...
Fortsett
Eversolo DMP-A6 streamere på tilbud

Eversolo DMP-A6 streamere på tilbud

• 0
I påvente av Eversolo DMP-A6 Generasjon 2, så selger vi nå ut et begrenset parti med Generasjon 1 til redusert pris. Trykk her for å se tilbud. Tilbudet varer så lenge lageret rekker, så her...
Fortsett
Bransjenyheter
Eversolo lanserer DMP-A10 streamer og AMP-F10 effektforsterker

Eversolo lanserer DMP-A10 streamer og AMP-F10 effektforsterker

• 4
Nå kommer nye Eversolo DMP-A10 streamer og AMP-F10 effektforsterker. I tillegg lanseres en ny målemikrofon som kan benyttes til å måle rommet ditt.
Fortsett
Bransjenyheter
Black days i Hifisentralen sin nettbutikk

Black days i Hifisentralen sin nettbutikk

• 0
Black days og nyheter fra Eversolo - Hifisentralen nettbutikk Vi gir 10% rabatt på alle varer (bortsett fra Eversolo streamere) ut dagen 2. desember :) Link til nettbutikken Tilbudet gjelder...
Fortsett
Topp Bunn