Bli med heim til Tweedjakke

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    10.292
    Sted
    Holmestrand
    Det er mitt modus også. Kostnadene til både kjøp og vedlikehald vert forbausande små på den måten. På parkeringa til leiligheita der vi har hatt ein Airbnb-stopp i Oslo:

Vis vedlegget 1134472
    Vis vedlegget 1134474

Kjennarar vil sjå at det er ein Alfa Romeo Spider frå 1986, og kanskje hugsa at det er bilen tittelpersonen køyrer «på fritida» i TV-serien The Day of the Jackal (SkyShowtime, 2024), om enn det var ei beige utgåve.

Nydeleg sak; hadde vore perfekt for oss på akkurat denne ferien, og trist å sjå han ståande avregistrert i ein parkeringskjellar.
    Dette er en sportsbil.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    6.710
    Sted
    Ein knaus
    Dette er en sportsbil.
    Det ser du.

Berre tanken på bilsport er veldig framand for meg. Det einaste bruksområdet eg faktisk (reint praktisk) ser med ein slik bil, er jo å kunne reisa på bilferie med glamour.

Kva så med ungane? Ja, det er jo det store spørsmålet. Til slutt er det alltid det som står opp mot ein annan.

Bergfinn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Antall liker
    14.487
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Løysinga er Simbin GT Legends med Logitech ratt/med pedalar.

Billeg, og ustyrteleg morosamt.

Sist redigert:

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    2.816
    Sted
    Polen
    Syttitalls italienere er virkelig flotte, men de havner vel fort i kategorien risikosportsbil :ROFLMAO:

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    3.800
    Sted
    Bergen
    Det er mitt modus også. Kostnadene til både kjøp og vedlikehald vert forbausande små på den måten. På parkeringa til leiligheita der vi har hatt ein Airbnb-stopp i Oslo:

Vis vedlegget 1134472
    Vis vedlegget 1134474

Kjennarar vil sjå at det er ein Alfa Romeo Spider frå 1986, og kanskje hugsa at det er bilen tittelpersonen køyrer «på fritida» i TV-serien The Day of the Jackal (SkyShowtime, 2024), om enn det var ei beige utgåve.

Nydeleg sak; hadde vore perfekt for oss på akkurat denne ferien, og trist å sjå han ståande avregistrert i ein parkeringskjellar.
    Du la ikke inn bud?

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    6.710
    Sted
    Ein knaus
    Du la ikke inn bud?
    Nei. Eg har ikkje ressursar, (tid, pengar, kunnskap, utstyr eller plass) til å hoppa på eit slikt prosjekt, noko det unekteleg ville vore.

Dessutan er det ingen ekstra mobilitet å skriva på aktivasida av eit slikt prosjekt, implisitt i det @xerxes skreiv. Gjer det vanskeleg å laga eit godt reknestykke (sjølv med HP-kalkulator). Ein visjon av kor godt kona, iført solbriller og silkesjal, hadde kledd ein slik bil, er neppe nok.

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn